2021 Ford Bronco نشت جلوتر از روز دوشنبه اولین - Roadshow

Holy moly آیا این چیزی که نگاه سرد. Bronco6G.com این 2021 Ford Bronco خواهد شد و در نهایت اولین آن در روز دوش

توسط SALAMNEWWS در 21 تیر 1399

Holy moly آیا این چیزی که نگاه سرد.

Bronco6G.com

این 2021 Ford Bronco خواهد شد و در نهایت اولین آن در روز دوشنبه, جولای 13. و با تنها روز تا بزرگ حجاب نشانه این عکس به بیرون درز.

این Bronco6G فروم با انتشار این عکس از یک زرد و دو درب توسن در روز جمعه نشان از SUV جدید در تمام شکوه و عظمت خود را (به جز بخشی تحت پوشش بزرگ پر از شن و ماسه). این عکس را تایید می کند چند چیز ما در حال حاضر می دانم: توسن در درها و سقف خواهد آمد کردن آن باید لاستیک بزرگ و مشبک را طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل. ما واقعا دوست دارم که چگونه آینه نصب شده به ستون به جای درهای خود را بر خلاف آنچه جیپ می کند در مخاصم.

این فروم پست را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات دیگر اما وجود دارد یک تن ما می دانیم در مورد توسن در حال حاضر. علاوه بر این دو درب مدل وجود خواهد داشت نسخه چهار درب و همچنین به عنوان یک کوچکتر توسن ورزش است که شما سوار بر یک پلت فرم کاملا متفاوت.

فورد را نشان دهد 2021 توسن خانواده آنلاین در 8 p. m. ET در دوشنبه, جولای 13, و شما قادر خواهید بود به تماشای همه چیز را حق در اینجا در Roadshow. در ضمن قلم مو رنگ کردن در همه چیز ما در مورد فورد به شدت مورد پیش بینی SUVو بررسی تاریخی گذشته نگر از توسن برای دیدن تمام مدل های که منجر به, که در آن ما در حال حاضر.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: تکمیل خودکار شما نشان می دهد که به بیرون درز Ford Bronco

2:33



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن