2021 Ford Bronco داخلی همه اما نشان داد - Roadshow

این 2021 Ford Bronco داشبورد به نظر می رسد مناسب و دلپذیری هدفمند. Bronco6G.com آن را نمی خواهد طولانی قبل از

توسط SALAMNEWWS در 23 تیر 1399

این 2021 Ford Bronco داشبورد به نظر می رسد مناسب و دلپذیری هدفمند.

Bronco6G.com

آن را نمی خواهد طولانی قبل از فورد در نهایت نشان می دهد 2021 توسن در تمام آن خاک تان شدیدا شکوه. دوباره متولد بدن-در-قاب SUV و آن برادر بچه متقاطع نسبی آشکار خواهد شد در چند پلت فرم بازاریابی نیروی عظیم منهدم کننده شب دوشنبه و شما می توانید به تماشای آن حق در اینجا در Roadshow. در ضمن ما فریبنده دوستان در Bronco6G.com گرفتار بزرگ توسن داخلی بیشتر undisguised. (سر را به وب سایت خود را برای دیدن کامل عکس از فضای داخلی است.)

بزرگ 4x4 داخلی یک واحد ناهموار طراحی, با, بیشتر, تخت, داشبورد است که "توسن" مهر به سمت راست. زیادی مرکزی صفحه نمایش لمسی به نظر می رسد مانند همان 12 اینچ واحد در یافت جدید 2021 F-150و آن را flanked توسط معمولی مستطیل شکل دریچه های هوا. در بالای صفحه نمایش در بالای داش یک ردیف از آنچه به نظر می رسد مانند لاستیک-تحت پوشش تابلو برای توابع دیفرانسیل قفل و کنترل کشش. این امکان وجود دارد توسن می توانید از دیگر ویژگی های فن آوری از F-150 مانند سنج دیجیتال خوشه بیش از حد.

در زیر صفحه نمایش در حال تعدادی از آنالوگ صفحة و دکمه برای هر دو سیستم صوتی و کنترل آب و هوا. به دنبال نزدیک وجود دارد دکمه برای پارکینگ سنسور سیستم دوربین و موتور شروع/توقف تابع. یک محل کوچک ومحصور در زیر این کنترل هر دو استاندارد USB یک پورت USB-C پورت و همچنین فضا برای یک پتانسیل شارژر بی سیم.

توسن دستگیر شده در این عکس به صورت خودکار با یک دلپذیری اهرم تغییر موقعیت در کنار مجموعه ای از cupholders. پشت عیار است یک درایو حالت شماره گیری است که همچنین کنترل چهار چرخ-سیستم درایو با "2H" "4L," "4H" و "4x4" تنظیمات. در مقابل مرکز کاربردي به نظر می رسد قدرت های جانبی-آینه کنترل و همچنین سایر سوئیچ ها هستند که پنهان توسط یک پوشش. نیز وجود دارد یک grippy چنگ زدن به دسته بعدی به cupholders در سمت مسافر.

ما نمیبینم اما ما انتظار دارند با دوام داخلی پارچه و مواد. فورد می گوید: توسن داخلی خواهد بود به راحتی قابل شستشو است که باید به اثبات می تواند مفید باشد به عنوان SUV درب و سقف قابل جابجایی خواهد بود. امیدوارم فورد ارائه خواهد شد توسن با برخی از رنگ های جالب و طرمس ، با تشکر از نشت دیگری که به نور روز جمعه, ما در حال حاضر دیده می شود که وجود خواهد داشت یک سوزاننده رنگ نارنجی رنگ در ارائه بیش از حد.

اگر شما هنوز هم خواندن این و نه در حال حاضر ظاهر برخی از پاپ کورن به یاد داشته باشید در اینجا این است که چگونه به تماشای زندگی می کنند Ford Bronco آشکار در جولای 13. که امروز ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن