2020 اسکله موش تجمع در Digby به تعویق افتاد با توجه به کروناویروس محدودیت

بارانداز موش تجمع هیئت مدیره چهارشنبه اعلام کرد که آن را به طور موقت با قرار دادن ترمز در موتور سیکلت رالی در

توسط SALAMNEWWS در 21 خرداد 1399

بارانداز موش تجمع هیئت مدیره چهارشنبه اعلام کرد که آن را به طور موقت با قرار دادن ترمز در موتور سیکلت رالی در Digby با توجه به کروناویروس محدودیت.

این تجمع برنامه ریزی شده بود را از سپتامبر. 2 تا 6.

ادامه مطلب: Coronavirus — موتورسواران گسترش شادی در Penticton, بازنشستگی, مرکز

"این خواهد بود عجیب و غریب برای دیدن این شهر پر از جمعیت و موتور سیکلت در روز کارگر آخر هفته برای اولین بار در 16 سال می گوید:" Rickey استوارت صندلی از هیئت مدیره. "با این حال ما به دنبال در این زمان به چالش کشیدن به عنوان زمان به روز کردن و توسعه و دوباره تصور این رویداد و دوباره قوی تر در 2021."

در بیانیه هیئت مدیره گفت: اسکله موش تجمع شده است یکی از منطقه اقتصادی رانندگان برای 15 سال با برنامه ریزی برای هر رویداد آغاز یک سال در پیش است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

ادامه مطلب: Coronavirus — Nova Scotia هنوز شناسایی موارد جامعه گسترش عجیبی را تایید می کند

با توجه به ارتباط این شهر بیش از 2000 تا به حال هجوم 21,870 کل بازدید کنندگان در 8,020 موتور سیکلت در سال 2017. بارانداز موش رالی تولید $4.9 میلیون افزایش به نوا اسکوشیا اقتصاد است.

[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]

"این تجمع همیشه با تمرکز بر ساخت آن را امن و دوستانه دوچرخهسواری رویداد که در نور COVID-19 فیزیکی فاصله مورد نیاز خواهد بود دشوار است برای انجام" این بیانیه می خواند.

در ضمن دهندگان در حال تلاش برای نگه داشتن برخی از فعالیت های مردمی در دسترس برای سال 2020 مانند یک آنلاین 50/50 قرعه کشی و جدید کالا.

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن