2020 آمریکا: دموکرات احتیاط در مقابل اطمینان بیش از حد در مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ورود نهایی را تا چهار ماه دیگر کشش قبل از روز انتخابات ریاست بیش ا

توسط SALAMNEWWS در 7 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ورود نهایی را تا چهار ماه دیگر کشش قبل از روز انتخابات ریاست بیش از یک کشور است که چهره های بهداشت عمومی بحران بیکاری توده و یک حساب بیش از نژادپرستی است. خود را دموکراتیک چلنجر جو بایدن است raking در پول نقد. و یک سری از ملی و میدان نبرد نظرسنجی ها نشان می دهد رشد موانع برای مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند.

اما این انتخابات به دور از قفل شده است.

بایدن و پیشرو حامیان پله تا هشدار به دموکرات ها برای جلوگیری از تبدیل شدن خود راضی. رئیس جمهور سابق باراک اوباما و میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer اصرار دارند که مقدار زیادی می تواند تغییر بین در حال حاضر و نوامبر. 3 و که حزب باید هوشیار در برابر تهمت چه کسی می داند چند مرزهای وقتی که می آید به سیاسی خود را دشمنان.

ادامه مطلب: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید 2020 آمریکا 'تقلب' اگر پست الکترونیکی-در رای گیری استفاده می شود

"ما درک می کنیم که چه اتفاقی می افتد پنج ماه قبل از انتخابات و چه اتفاقی می افتد در انتخابات می تواند چیز بسیار متفاوت" Whitmer گفت.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

میشیگان یکی از ایالات غرب میانه که تهمت های انجام شده توسط یک تیغ نازک حاشیه در سال 2016 کمک به او برنده کالج انتخاباتی حتی به عنوان او را از دست داده به رای مردم. دیگر دموکرات ها در دولت می گویند قدرت از رئیس جمهور حمایت نباید دست کم گرفت.

"اگر انتخابات برگزار شد امروز من فکر می کنم بایدن برنده خواهد بود میشیگان گفت:" میشیگان در کنگره دبی Dingell. "اما مغلوب ساختن پیشی جستن طرفداران خارج وجود دارد و آنها هنوز هم شدید."

اوباما تأکید کرد که نقطه این هفته در مفصل جمع آوری کمک با بایدن.

جو بایدن حملات مغلوب ساختن پیشی جستن COVID-19 سخنان: "او نگران به دنبال بد'
جو بایدن حملات مغلوب ساختن پیشی جستن COVID-19 سخنان: "او نگران به دنبال بد'

"ما نمی تواند راضی یا از خود راضی و یا نشان می دهد که به نوعی آن را بسیار آشکار است که این رئیس جمهور نیست یک کار خوب انجام داده" اوباما گفت: هزاران نفر از اهدا کنندگان که در جمع آوری آنلاین. "او برنده یک بار و آن را نه مانند ما نیست که خوب سرنخ که چگونه او به کار زمان گذشته است."

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

دموکرات ها را به دلیل محتاط. چهار سال پیش هیلاری کلینتون بود که منجر رساندهاند در سراسر کشور و در میشیگان و ویسکانسین و پنسیلوانیا -- بسیار متحده است که در نهایت قرار داده و مغلوب ساختن پیشی جستن است. اما در هفته های آخر قبل از انتخابات خواهان coalesced اطراف خود را نامزد پیشرو برای او ناراحت برنده شوید.

مغلوب ساختن پیشی جستن است هدف از تکرار این سال است. او نادرست است فرهنگ جنگ در مراقبت های بهداشتی و روابط. پس از هشدار که انتخابات 2016 خواهد بود "تقلب" در برابر او مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بدون شواهد این هفته که سقوط مبارزات انتخاباتی خواهد بود که "فاسد ترین انتخابات تا کنون."

ادامه مطلب: صندلی های خالی کمپین کارکنان عفونت: مغلوب ساختن پیشی جستن ری استارت مبارزه با تولسا رالی

مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از متحدان عربستان در ضمن در حال کار برای خرد کردن گسترش رای گیری غایب که آنها نگران خواهد دست دموکرات ها یک مزیت وجود ندارد شواهد حمایت از آن است.

بسیاری از جمهوری خواهان هستند که بی سر و صدا, ترسناک در مورد روند. اما برخی از آنها با آسودگی توسط همان عوامل که به دموکرات ها قابل تامل است.

"من همیشه فکر می کردم این بود که به تیغ نازک در ویسکانسین و به نوبه خود در سراسر کشور" گفت: به عنوان نمونه ، اسکات واکر که جان سالم به در برد تلخ سال 2012 به خاطر انتخابات و 2014 انتخاب مجدد قبل از از دست دادن یک سوم ناخن-گازگیر در سال 2018 است.

مغلوب ساختن پیشی جستن جمع آوری کمک های مردمی و سازماندهی هنوز کوتوله کسانی که از بایدن که به نام دولت مبتنی بر کارکنان فقط در سه battlegrounds: Wisconsin, آریزونا و کارولینای شمالی است. زمانی که بایدن اعلام ویسکانسین تیم چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین retorted که آن 2016 عملیات وجود دارد هرگز بسته شده و در حال حاضر این سال آموزش دیده است از 3200 داوطلب برگزار شد 750 "MAGA دیدار با یو پی اس" و 6 میلیون رای دهنده مخاطبین که بدان معنی است که اهداف خود رسیده است که چندین بار در حال حاضر.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید دموکرات "می خواهید برای تضعیف ما پلیس" پلیس پس از اصلاحات لایحه مسدود شده در سنا
مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید دموکرات "می خواهید برای تضعیف ما پلیس" پلیس پس از اصلاحات لایحه مسدود شده در سنا

هنوز زمان دینامیک متناسب نیست و یکپارچه با 2016.

مغلوب ساختن پیشی جستن بهره مند چهار سال پیش از کلینتون که تقریبا به عنوان محبوب به عنوان او بود. و به عنوان اولین نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان استفاده از خود مخل نام تجاری. آن را سخت تر به ضد استقرار outsider از دفتر بیضی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گالوپ کار تصویب امتیاز می ایستد در 39 درصد در این ماه قرار دادن او را در قلمرو خطرناک در طول تاریخ.

پس از جنگ جهانی دوم تمام وقت رئیس جمهور که از دست داده بودند در 45% و یا پایین تر در گالوپ نظرسنجی های انجام شده در ماه ژوئن از انتخاب مجدد خود را در سال است. فقط هری ترومن در 40 ٪ در سال 1948 موفق گشت نفع خود. مغلوب ساختن پیشی جستن را جلوتر از یک مدت رئیس جمهور جیمی کارتر (32% در سال 1980) و George H. W. Bush (37% در سال 1992). اما او پشت سر اوباما به 46 درصد در سال 2012 و جورج دبلیو بوش 49 درصد در سال 2004.

Coronavirus: مغلوب ساختن پیشی جستن دونفره پایین در استفاده از "کونگ آنفولانزا" برای توصیف COVID-19
Coronavirus: مغلوب ساختن پیشی جستن دونفره پایین در استفاده از "کونگ آنفولانزا" برای توصیف COVID-19

مغلوب ساختن پیشی جستن را شکسته و با سابقه قبل از. هنوز در بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن حریف مواجه است با یک قوی تر ایستاده در میان برخی از گروه ها از رای دهندگان به خصوص مستقل از کلینتون بود.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

کمیته ملی حزب دموکرات صندلی تام پرز با اشاره به 2018 midterms و ویژه انتخابات پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در مراسم تحلیف به عنوان اثبات این که رای دهندگان هستند "اخراج" به سرنگونی مغلوب ساختن پیشی جستن و "هیچ چیز را نمی دانیم."

اوهایو دموکراتیک صندلی دیوید فلفل دولت که رفت و برای مغلوب ساختن پیشی جستن یک جای تعجب حاشیه ای در سال 2016 گفت: دموکرات ها در حال بهتر سازمان یافته در این سال است. او در توصیف 2016 به عنوان "بالا به پایین" با کلینتون ملی lieutenants دیکته جزئیات صرف نظر از DNC و یا احزاب دولت.

ادامه مطلب: مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: پست الکترونیکی-در برگه های رای که "بزرگترین خطر" برای انتخاب مجدد او

فلفل اشاره کرد بایدن اولین مدیر کمپین گرگ شولتز در حال حاضر بر اساس در DNC. فلفل توصیف اخیر تماس شولتز برگزار شد با دولت صندلی در سراسر کشور. موضوع از شولتز گفت: "چه چیزی نیاز دارید ؟ چه درس وجود دارد از سال 2016؟"

هنوز Dingell اشاره کرد بایدن نشده است نصب یک دولت مدیر در میشیگان که در آن او توضیح داد که دموکراتیک "جناح" به عنوان دشوار است برای کررل. در حالی که تهمت متحرک چپ Dingell هشدار داد که دموکرات نیست بسته مقابله با بیگانه میانه و ناخواسته می تواند کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش سفید خود را پایه.

"این" پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس' مسائل است پاسخ نمی," او گفت: با اشاره به پاره ای از فعالان که می خواهید به تغییر منابع و مسئولیت ها دور از مسلح اجرای قانون پلیس پس از قتل مردان سیاه و سفید. بایدن نیست بازگشت "defunding" تلاش اما Dingell گفت: تهمت می تواند بهره برداری از sloganeering.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

ایالات متحده در نظر برقراری تعرفه های کانادا آلومینیوم
ایالات متحده در نظر برقراری تعرفه های کانادا آلومینیوم

واکر دور یک مغلوب ساختن پیشی جستن باز گشت کمتر در مبارزات انتخاباتی تاکتیک و بیشتر در "سلامت مردم و سلامت اقتصاد و ثبات کشور است." در صورتی که بهبود واکر گفت: "من فکر می کنم رئیس جمهور در یک موقعیت خوب."

که راه بالا دموکرات ها می خواهند رای دهندگان خود را به آن را ببینید ،

"در هر سناریو نادیده گرفتن انتخابات و فرض این است که رفتن به سوپر نزدیک" به گفته دیوید Plouffe معمار اوباما دو کمپین. و در صورتی که احتیاط بازده گسترده تر بایدن برنده Plouffe گفت و سپس آن را به معنی بیشتر دموکرات ها در کنگره و statehouses در سراسر کشور: "بیایید پیروزی با هر رای ما می توانیم."

____

آسوشیتد پرس نویسندگان الکساندرا Jaffe در واشنگتن و استیو مردم در مونتکلیر, N. J. کمک به این گزارش.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن