2020 سوبارو Outback به روز رسانی بلند مدت : بیایید بحث صفحه نمایش لمسی -- Roadshow

واقعا، این یک صفحه نمایش عظیم است.نیک میوتکه/رودشو تکنولوژي ميفروشه . سکسيه. فقط به تسلا نگاه کن؛ کاملا یک دل

توسط SALAMNEWWS در 1 مهر 1399

واقعا، این یک صفحه نمایش عظیم است.

نیک میوتکه/رودشو

تکنولوژي ميفروشه . سکسيه. فقط به تسلا نگاه کن؛ کاملا یک دلیل وجود دارد که چرا اتومبیل های خود را بسیار جذاب به مردمی فن آوری فکر، و هیچ شرم در آن وجود دارد. این نمی توانست آشکار تر از زمانی که من به ارمغان آورد Roadshow دراز مدت 2020 سوبارو Outback به شستشوی ماشین محلی چند هفته پیش.

"وواااااااااااااااااااااااااااااا که صفحه نمایش بزرگ است!" یک مهماندار گفت: به عنوان آنها در فضای داخلی نگاه. صفحه نمایش عمودی اندازه گیری 11.6 اینچ و می سازد تا بخش بسیار بزرگی از پشته مرکز. فقط هفت دکمه فیزیکی و دو گره خط خارج برای ملزومات مانند حجم، آب و هوا و تنظیم. هر چیز دیگری از طریق صفحه لمسی به کار می رود.

صفحه نمایش بزرگ ایجاد یک پشته مرکز بدون درهم و برهمی, که به نظر می رسد بسیار خوب.

نیک میوتکه/رودشو

خوشبختانه سیستم چند رسانه ای استارلینک خوب است. فوق العاده نيست ولي خوبه . فرود در صفحه اصلی فراهم می کند آیکون های برنامه عظیم است که شما نمی توانید از دست. تاخیر گاه به گاه در هنگام انتخاب یک برنامه وجود دارد، اما هیچ چیز که واقعا تا کنون من را در این روند irked. Outback Onyx نسخه XT ما نیز شامل ناوبری ساخته شده است که توابع دقیقا به عنوان آن باید. تنظیمات خودرو فراوان هستند و اجازه دهید من سفارشی کردن چیزهای متعدد، مانند چگونه من می خواهم بالابر قدرت به کار، و من حتی می توانم یک یادآوری تولد برای یک دوست یا عضو خانواده تنظیم.

از همه مهمتر کنترل های آب و هوایی ساده هستند. دکمه و قرار دادن صفحه نمایش احساس طبیعی, که در آن هر سرنشین صندلی جلو دارای کنترل های فیزیکی برای تغییر درجه حرارت, اما سرعت فن و جهت بر روی صفحه نمایش لمسی اتفاق می افتد. این عملکردها همیشه شکسته هستند، و من کاملا خوشحالم که این طور است.

صفحه نمایش اطلاعات خودرو ، در عین حال ، واقعا بیش از حد برای درایوهای معمولی انجام نمی دهد ، اما برای کسانی که برنامه ریزی را به Outback خارج از جاده ، incline / کاهش تابع نوع شسته و رفته است. يا شايد فقط ميخواي بدوني که راهرو دوستت چقدر تنده در هر صورت، لمس خوبيه. در خارج از خواننده incline / کاهش، بخش نمایش ویژگی های مختلف ایمنی فعال در حال حاضر فعال و ارائه جزئیات در فواصل تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده است. احتمالا جایی نیست که رانندگان زمان زیادی را صرف آن کنند، حتی اگر اطلاعات خوبی در داخل آن قرار گیرد.

خدا رو شکر که همه اينا خوب کار ميکنن

نیک میوتکه/رودشو

من یکی از طرفداران بزرگ اپل CarPlay، بنابراین آن را بزرگ Outback شامل ویژگی (و همچنین آندروید خودکار)استاندارد. اما چیزی که قطعا عالی نیست این است که خودروساز چگونه سیستم را درون صفحه لمسی عمودی پیاده سازی می کند. راه حل سوبارو نمایش فناوری آینه ای گوشی های هوشمند به صورت افقی است. این نتایج در برخی از دکمه های مسخره کوچک، باعث من به از دست انتخاب در نظر گرفته شده من تعداد انگشت شماری از بار. به علاوه، آن را ترک بخش خالی عظیمی از منطقه صفحه نمایش در زیر. این فقط بهترین نیست، و پس از مدتی، من متوسل به کشویی تلفن من را به توله شارژ بی سیم و با استفاده از رسانه های ساخته شده در از طریق جریان بلوتوث. راستش، اين آسون تره.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب