2020 فورد فرار پلاگین در ترکیبی وعده 37 مایل در هر شارژ 100 MPGe - Roadshow

پستی که شما فکر تهیه مکان مستقل....I dunno, مردمی, من از نوشتن این در یک بعد از ظهر جمعه. فورد گاز برقی و هیب

توسط SALAMNEWWS در 19 خرداد 1399

پستی که شما فکر تهیه مکان مستقل.

...I dunno, مردمی, من از نوشتن این در یک بعد از ظهر جمعه.

فورد

گاز برقی و هیبریدی تقاطع? Pfft! که کلاه مرد. میخوام بدونم چه جدید گرما است ؟ پلاگین در ترکیبی تقاطع. تویوتا یکی از راه های فورد و دومی فقط منتشر شد برخی از جدی چشمگیر اقتصاد سوخت و ارقام.

فورد اعلام کرد در روز دوشنبه که 2020 فورد فرار پلاگین در ترکیبی را دریافت کرده است که سازمان حفاظت محیط زیست-برآورد اقتصاد سوخت امتیاز از 100 مایل در هر گالن معادل قرار دادن متقاطع در بالای کلاس خود است. برای کسانی که نا آشنا با عبارت mpge هستند که چگونه سازمان حفاظت محیط زیست اقدامات جایگزین سوخت خودرو مصرف در برابر سنتی گاز اتومبیل و استاندارد mpg امتیاز.

شما می توانید حفاری به ریاضی در اوقات فراغت خود را اگر شما می خواهم اما آنچه در اینجا مهم است که زمینه -- به این منظور فرار PHEV ضربان آینده تویوتا RAV4 نخست با 6 mpge. سپس دوباره RAV4 نخست نیز خواهد بود تویوتا قدرتمند ترین RAV4 نوع با یک شبکه 302 اسب بخار رفتن به هر چهار چرخ در حالی که فرار PHEV را انجام دهید تنها با 165 اسب بخار و در جلو (front-wheel drive بنابراین روشن است که این دو خودرو کمی متفاوت مدار با وجود های موجود در همان بخش.

که نه تنها کمی از اخبار ، سازمان حفاظت محیط زیست نیز به فورد برآورد آن برای فرار PHEV الکتریکی-تنها محدوده. در 37 مایل در یک باتری که تقریبا یک دوجین بیش از آنچه Fusion Energi PHEV می تواند جمع اوری قبل از لغو آن, و آن را فقط چند مایل جلوتر از تویوتا داخلی برآورد شده برای RAV4 نخست (آمار رسمی هنوز در دسترس نیست در سازمان حفاظت محیط زیست وب سایت).

در حال حاضر که باتری رو به جایی بروید و در فرار مورد آن به پایان می رسد تا در غذا خوردن به حمل و نقل فضایی ، فورد وب سایت لیست فرار PHEV به عنوان ارائه 60.8 فوت مکعب از ذخیره سازی در پشت ردیف اول و 34.4 مکعب در پشت ردیف دوم است که در حدود 3 تا 5 کمتر از آنچه شما در استاندارد گاز فرار است. که 14.4-کیلووات ساعت باتری را 3.3 ساعت برای پر کردن در 240 ولت سطح 2 شارژر گسترش به 10 یا 11 ساعت در حالت عادی سه چنگک صاف کردن خروجی.

2020 فورد فرار پلاگین در ترکیبی اسلاید در زیر $35,000 از جمله مقصد اگر چه posher سبك فشار آن را تا به سمت $40,000 و باید آن را در فروش به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن