1000 نفر درخواست برای واحد پذیرش کار

تقریبا 1000 نفر برای اعمال یک رستوران منشی کار در 24 ساعت ارائه بینش به دولت آشفته پست-مستند بازار کار. 20 داس

توسط SALAMNEWWS در 5 مرداد 1399

تقریبا 1000 نفر برای اعمال یک رستوران منشی کار در 24 ساعت ارائه بینش به دولت آشفته پست-مستند بازار کار.

20 داستان رستوران توسط مجلل اپراتور D&D باز کرده بود تا تماس برای پذیرش نقش در دوشنبه, شرکت, مدیر, مردم کارول Cairnes گفت BBC Radio 4 امروز برنامه.

پس از انتظار برای دریافت حدود 30 پاسخ این شرکت به خود جلب منافع 963 نفر صبح روز بعد.

"رفتن را از طریق داوطلبانی که اعمال ما می توانید ببینید وجود دارد بسیار با استعداد و بسیار افراد واجد شرایط است که اعمال می شود برای این نقش از جمله برخی از رستوران به طور کلی مدیران" Ms Cairnes اضافه شده است.

می آید در میان آشفته دوره برای بخش مهمان نوازی با بارها و بارها و رستوران ها در میان کسب و کار مجبور به تعطیل کردن فروشگاه برای طولانی ترین کشش از زمان در طول مستند.

و در حالی که بسیاری از اند قادر به راهاندازی مجدد نیاز به انطباق اجتماعی فاصله دیده می شود بسیاری از عملیات مجبور به ارزیابی مجدد نیروی انسانی خود را به نگه داشتن کسب و کار خود را شناور.

میک Dore صاحبخانه از جنوب لندن میخانه, Alexandra در توییتر نوشت: "من نمی خواهم به زنگ هر کسی در مورد اقتصاد یا هر چیزی اما من آگهی دو نوار شغل در 4.30 در روز پنج شنبه. [چهار روز بعد] ما تا به حال بیش از 400 نفر از متقاضیان. Gulp."

کیت نیکولز از تجارت بدن UKHospitality افزود: "در هفته گذشته من شنیده ام از 480 تقاضا برای 2 بار شغل و 320 برای یک آشپز موقعیت در یک رستوران – نشانه ای از یک کار واقعا دشوار بازار و اهمیت حمایت از مهمان نوازی به kickstart که".

در اواسط ماه جولای تخمین می زند از دفتر آمار ملی (ONS) یافت می شود تعدادی از کارکنان پرداخت می شود در انگلستان افتاده بود توسط 649,000 بین مارس و ژوئن در حالی که فرصت های شغلی نیز ناپدید شد.

فرصت های شغلی کاهش یافت و به 333 ، 000 در بین آوریل و ژوئن – تقریبا دو سوم کمتر از مدت مشابه در سال گذشته و پایین ترین سطح از فایرفاکس شروع به جمع آوری داده های قابل مقایسه در سال 2001.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن