موتور 206 RC آرسی
تیم موتور اسپرت پژو نیز موتور چهار سیلندر خودرو را به سیستم تزریق سوخت بوش K-Jetronic و سرسیلندر 16 سوپاپ جدید و توربوشارژر Kuhnle، Kopp & Kausch برای قدرت بیشتر مجهز کردند. نسل دوم این خودرو در بخش هایی چون سیستم تعلیق مورد بهینه سازی قرار گرفته بود ، موتورهای جدید نیز برای آن عرضه شد و مجهز به 4 چرخ دیسکی نیز شده بود ، این مدل در کشور ترکیه بسیار زیاد بوده و قیمت قطعات آن نیز مناسب است ، به همین منظور بعضی از علاقه مندان این خودرو اقدام به وارد کردن قطعه از این کشور برای نیاز شخصی خود می کنند . 206 فول آپشن مجهز به موتور RC با قدرت 180 اسب بخار. با آمدن خودروهای 4 چرخ متحرک در رالی همانند پژو 205 که برای مقابله با رنو 5 ماکسی ساخته شده بود و ظاهر آن نیز کپی برداری از رنو بود ، رنو 5 مجبور به ترک مسابقات شد چون خودروهای 4 چرخ متحرک در زمین های خاکی بهتر عمل می کردند ، هر چند رنو همچنان در آسفالت بهترین بود و افسانه بیش از یک دهه یکه تازی خود را برجای گذاشت .
در واقع جنس نسبتاً نامرغوب داشبورد در این خودرو یکی از نکات منفی است که ممکن است در درازمدت به دلیل عدم رسیدگی مالک دچار ترک خوردگی و شکستگی شود که باید گفت در این خودرو به دلیل مراقبتهای دائمی مالک این اتفاق رخ نداده است. پژو 205 هم نیز به دلیل گذشت سالهای متمادی از عرضهاش، دیگر به یک خودروی نسبتاً کلاسیک تبدیل شده که نمیتوان انتظارات چندانی از آن داشت. اما از نکات منفی قابل توجه در کابین، کیفیت نسبتاً پایین متریال مصرفی است. از سوی دیگر ، گزارش ها بی پایان است و اگر به حد سوم برسید ، به این معنی است که شما قبلاً از بزرگراه خارج شده اید. صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده و در تولید بسیاری از محصولات تامین نشدن قطعات اصلی خودروها عاملی برای کاهش تولیدات و یا از خط خارج شدن ان ادامه مطلب مشاهده وب سایت محصول شده است. خودرویی که با کنار زدن فولکس واگن گلف و تویوتا یاریس و پژو 205 در مسابقات WRC، راه خود را به رالی گروه B هم پیدا کرد.
206 از معدود اتومبیلهایی بود که در زمان ورودش به کشور، خودرویی قدیمی در دنیا به حساب نمیآمد. سپر مشکی رنگی که در قسمت زیرین لگوی خودرو طراحی سایز کوچکتری در مقایسه با سپر موجود در 206 دارد و محدود به فضای جلو پنجره مشبک این خودرو شده است. با توجه به این تحریم ها مهندسان این کمپانی با تکیه بر دانش و تلاش فراوان به بهبود و طراحی نسل جدید خودروها پرداختند و بعد از مدتی نسخه های فیس لیفت محصولات قبلی به بازار عرضه شدند که دنا و پژو 207 جزو این لیست می باشند. گیربکس پژو 207 صندوق دار علاوه بر اینکه قدیمی و ضعیف است، به دلیل کیفیت پایین مونتاژ و مشکلات موجود در سیستم خنککننده گیربکس AL4، پس از مدتی مشکلات متعددی چون گاز هرز خوردن از دنده یک به دو، ضربه زدن در معکوسها و ضربه زدن در دنده عقب ایجاد میشوند که مالکان این خودرو برای تعمیر آن هزینههای زیادی را متحمل خواهند شد.
اما در مجموع باید گفت که تجربه رانندگی با این خودرو لذتبخش بوده و میتواند حداقل نیازهای شما را از یک خودروی قدیمی اما دوستداشتنی را برطرف کند. با این حال با استارت زدن پیشرانه اقدام به رانندگی با این خودروی کوچک و دوستداشتنی میکنیم. لازم به ذکر است که چسبندگی پژو 205 به سطح جاده بسیار قابل توجه است و این موضوع شما را ترغیب میکند که با اطمینان خاطر با سرعت بیشتر اقدام به پیچیدن کنید. گفتنی است شتاب صفر تا صد برای این نسخه 14.6 ثانیه و حداکثر سرعت 164 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو دارای پیشرانهای با قدرت 450 اسببخار بود که برای شتاب صفر تا صد تنها به 3.3 ثانیه زمان نیاز داشت. 98 اسب بخار در دور 7.500 دور در دقیقه و 100 نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس 5 سرعته دستی قدرتی که تقریبا شما را به لبخند وا می دارد ، اما تنها با وزن 810 کیلوگرم ، 106 سریعتر از چیزی است که تصور می کنید. زیگ زاگ و دریفت و دونات با پژو 405 تقویت. پژو 405 با موتور کم مصرف TU5 - P30World Forums تقویت موتور پژو… سال 2007 این خودرو با CC 207 جایگزین شد.
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاهده وب سایت لطفا از صفحه ما بخواهید.