نظرسنجی: 3 از 4 آمریکایی ها می گویند اتومبیل های بدون راننده 'آماده برای وبگاه' - CNET

راه اندازی شرکت های فن آوری و خودروسازان در حال توسعه شده است ماشین خود رانندگی برای سال, اما وجود دارد هیچ در

توسط SALAMNEWWS در 30 اردیبهشت 1399
waymo-florida-promo

راه اندازی شرکت های فن آوری و خودروسازان در حال توسعه شده است ماشین خود رانندگی برای سال, اما وجود دارد هیچ درست AVs برای فروش در دسترس هستند امروز.

Waymo

بر اساس یک نظرسنجی از 1200 بزرگسالان از سراسر ایالات متحده انجام شده توسط همکاران به صورت خودکار خودرو آموزش و پرورش (هموار) در اوایل سال جاری "تقریبا سه نفر از هر چهار آمریکایی ها می گویند خودروهای آماده برای وبگاه" با 48% از بررسی گفت: آنها هرگز خود رانندگی تاکسی. علل احتمالی برای این hesitance هستند unfamiliarity با تکنولوژی و سردرگمی بیش از تعریف "خودرو بدون راننده."

هموار است که یک ائتلاف از صنعت غیر انتفاعی و موسسات دانشگاهی است که با هدف به آموزش های عمومی و سیاستگذاران در مورد خودکار وسایل نقلیه (AV) و فن آوری است که قدرت آنها. بررسی آن از 1200 آمریکایی ها صورت گرفت بین Feb. 27 مارس 5 و نتایج رسمی منتشر شد این هفته. از کسانی که از 1200 نظرسنجی, سوال اضافی داده شد به 678 نفر که گزارش شده است که داشتن اتومبیل های پیشرفته با سیستم کمک راننده (ADAS).

با توجه به هموار بررسی نتایج نشان می دهد که خود رانندگی وسیله نقلیه فن آوری و خودروسازان و توسعه دهندگان کار بر روی آنها صورت "جدی درک چالش است." علاوه بر اینکه به عنوان دیده می شود "نمی بود" تنها 34 درصد از این بررسی معتقدند که "مزایای استفاده از AVs سنگین تر بودن از هر گونه پتانسیل معایب."

شما ممکن است وسوسه به نقطه انگشت در چه هموار کردن تماس "موارد خاص از تبلیغات در سراسر خودکار رانندگی" اما به نظر نمی رسد که مقصر است. این سازمان اشاره می کند که بسیاری از بررسی گزارش دانستن "هیچ چیز" یا فقط "کمی" در مورد کشنده 2018 حال بارگذاری-تمپه تصادف یا اخیر Telsa خلبان اتوماتیک مربوط به سقوط. مشکل به نظر می رسد این است که مردم اعتماد ندارند tech چرا که آنها به سادگی آن را درک نمی کنند.

ogi-cruise-origin-in-sfs-castro-district.png

در اوایل سال جاری کروز رونمایی منشاء آن مفهوم خود رانندگی تاکسی از فردا, اما 48 درصد از مردم در هموار کردن این نظرسنجی می گویند که آنها نمی خواهد به گرفتن یک سواری.

کروز

به طور کلی کمتر اعتماد به نفس بررسی شد و در دانش خود را در مورد AVs بیشتر احتمال دارد آنها به "هرگز در یک تاکسی و یا سوار-به اشتراک گذاری خودرو که رانده مستقل" ، جالب است که 60 درصد از آرای اعلام شده است که آنها را بیشتر اعتماد AVs اگر آنها "درک بهتر چه تکنولوژی کار می کند" با توجه به مطالعه و 58 درصد را بزرگ اعتماد اگر آنها "فرصتی برای تجربه یک AV سوار" دست اول. با این فن آوری هنوز در اوایل روز و تنها 29 متحده با قوانین در کتاب است که به طور بالقوه اجازه می دهد خود رانندگی تست آن می تواند در حالی که قبل از آنها به نوبه خود. این هیچ جای تعجب است که هموار فکر می کند آموزش های عمومی در مورد AVs کلیدی برای بستن شکاف.

در کل این نظرسنجی تر به نظر می رسید مشتاق راننده-سیستم کمک هایی که از یک انسان راننده ای که همیشه کنترل کامل دارد. در همین راستا آن دسته از رانندگان که گزارش داشتن وسایل نقلیه مجهز به عدس امکانات -- مانند فعال پارکینگ کمک سر تا صفحه نمایش و یا خط نگه داشتن کمک -- به طور کلی در پاسخ مثبت به سوال در مورد AVs و عدس فن آوری. 82 درصد از این رانندگان ادعا کرد که درک خوبی از نحوه ایمنی خود را با تکنولوژی کار می کرد با 75% ابراز شور و شوق برای ویژگی های جدید در وسیله نقلیه بعدی خود را.

وجود دارد بالقوه برای اطمینان بیش از حد در بخشی از رانندگان که فکر می کنم آنها می دانند که ماشین خود رانندگی زمانی که آنها یکی است. هموار مشترک بسیار نگران پیدا کردن که 19 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که ممکن است به "خود را به طور کامل بدون راننده خودرو امروز" و 26 درصد پاسخ دادن به آنها "مطمئن نیست." صاحبان وسایل نقلیه با ویژگی های پیشرفته تر-مانند کنترل از راه دور پارکینگ و یا اتوماتیک ترمز اضطراری -- به احتمال زیاد به اشتباه بر این باورند که AVs در حال حاضر در فروش.

علاوه بر هموار به نظر می رسد فکر می کنم که برخی از رانندگان ممکن است گزارشدهی نادرست خود عدس تصویب و یا به سادگی در واقع دانستن چه ویژگی های اتومبیل های خود را بیان کرد که "38 درصد از پاسخ دهندگان گزارش خود را وسیله نقلیه تطبیقی کروز کنترل, حتی اگر فقط 12 درصد از خودروهای فروخته شده در سال 2018 شد مجهز به این ویژگی با توجه به AAA." جالب است که 39 درصد از پاسخ دهندگان به "اشتباه تمام نام های مختلف از ویژگی های ایمنی پیشرفته." جدید و آینده دست کردن سطح 2 خودکار سیستم-مانند کادیلاک سوپر کروز -- پتانسیل را دارند که بیشتر اشتباه رانندگان ظاهر می شود به چشم ندیده به خود رانندگی اتومبیل. دوباره این سازمان هشدار می دهد که واضح تر پیام و راننده آموزش و پرورش مورد نیاز است. (توجه داشته باشید: GM می کند بازار سوپر کروز به عنوان یک سیستم مستقل.)

2020 Mercedes-Benz GLC300 4Matic

بسته به خودروساز تطبیقی کروز کنترل ممکن است به نام "هوشمند" "پویا" "Distronic" و یا فقط "رادار" کروز. شما می توانید ببینید که چگونه یک نفر می تواند مخلوط کنید.

Antuan گودوین/Roadshow

هموار نیز مورد بررسی اضافی 200 بزرگسالان با معلولیت و یا تحرک مسائل و دریافتند که به طور کلی آنها کمی مثبت تر در مورد AVs نسبت به عموم است. این گروه به احتمال زیاد به توافق برسند که مزایای استفاده از فن آوری سنگین تر بودن از هر گونه پتانسیل معایب, گزارش یک کمی درک بالاتر از خود رانندگی اتومبیل و چگونه کار می کنند و بیشتر احتمال دارد به پیشگامانی AVs تر از گروه بزرگتر. این را حس می کند: خودروسازان مانند تویوتا موعظه شده است مزایای استفاده از اتومبیل های بدون راننده و رباتیک تکنولوژی برای معلولان و سالمندان برای سال. با وجود همه این زیر مجموعه هنوز هم نسبتا محتاط به طور کلی.

آمریکایی ها نیز ممکن است موفق به کسب بیش از یک کندتر دقت بیشتری تصویب این تکنولوژی با 25% بررسی موافقت آنها را "اعتماد AVs بیشتر اگر آنها تنها سفر در کمتر از 25 مایل در ساعت" (و 51% است که "آیا اعتماد AVs بیشتر اگر در آنها استفاده می شود به حرکت محموله نه انسان"). مردم نیز ترجیح می دهند به نظر می رسید به اصطلاح "خودرو" بیش از "خودمختار خودرو" و/یا "خودرو بدون راننده." نامگذاری آن نیز مهم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن