اتومبیل های الکتریکی نزدیک تر به دستیابی به موفقیت از شما ممکن است فکر می کنم - Roadshow

این اواخر سال 2020 و جهان خودرو هنوز هم بیش از آنچه که اکثر مصرف کنندگان مانند یک ماشین الکتریکی تقسیم شده است

توسط SALAMNEWWS در 1 مهر 1399

این اواخر سال 2020 و جهان خودرو هنوز هم بیش از آنچه که اکثر مصرف کنندگان مانند یک ماشین الکتریکی تقسیم شده است. محدوده? زیرساخت های شارژ؟ هزینه? رانندگي احساس ميکني؟ چیزی که ما می دانیم مصرف کنندگان دوست دارند وضوح است، نه بحث. حالا چي؟

تسلا در مورد برگزاری روز باتری بسیار در انتظار خود را، که در طی آن ما ممکن است یک اعلام عمده در مورد افزایش تراکم انرژی باتری را ببینید، اجازه می دهد انرژی بسیار بیشتری در اندازه داده شده و یا وزن بسته باتری ذخیره می شود. این امر می تواند مهم باشد چرا که می تواند تسلا در هر دو انتهای بازار سوق دهد.

سام ابول سامید، تحلیلگر اصلی تحقیقات در تحقیقات Guidehouse، در مورد مصرف کنندگان متریک EV با وسواس تبدیل شده اند، می گوید: "در پایان بالاتر از بازار شما می توانید برای محدوده بیشتر بروید،" می گوید: سام Abuelsamid، تحلیلگر تحقیقات اصلی در تحقیقات Guidehouse، در مورد مصرف کنندگان متریک EV با وسواس تبدیل شده اند. "از سوی دیگر، یکی از بزرگترین چالش ها نقطه قیمت برای مصرف کنندگان جریان اصلی است." تراکم انرژی بالاتر می تواند EVs با محدوده کافی اما باتری بسیار کوچکتر است که می تواند هزاران دلار کمتر هزینه ایجاد کنید. تسلا باید به ویژه به آن علاقه مند باشد، چرا که اولین سازنده بزرگ EV بود که از یارانه های فدرال برای اتومبیل هایش غروب کرد.

Tesla Model 3 battery

مقدار زیادی از اتاق تحت تسلا مدل 3 برای یک بسته باتری بزرگ وجود دارد، اما دستیابی به موفقیت در تراکم انرژی به این معنی است که آن را یکی نیاز ندارد. وزن کمتر، هزینه کمتر: هر دو جام مقدس هستند.

تسلا

فراتر از قیمت، تعداد زیادی از مصرف کنندگان هنوز هم EVs را به عنوان چرخ دستی گلف با شکوه است که آنها را رشته و برای همیشه به اتهام را ببینید. ابول سامید می گوید: «قطعاً یک مشکل ادراک مصرف کننده وجود دارد.» بر اساس تحقیقات مصرف کننده Guidehouse سالانه انجام می شود. "اکثر آمریکایی ها در واقع هرگز یک EV را تجربه نکرده اند. شگفت انگیز است که تصورات [آنها] چقدر بهتر است هنگامی که آنها در واقع انجام می دهند." تورک کافی و عملکرد خاموش دو عامل لذت است که به نظر نمی رسد با مصرف کنندگان ثبت نام تا زمانی که آنها پشت چرخ. Carmakers با تمرکز لیزر خود را بر روی محدوده کمک نکرده اند, زمان شارژ و قیمت در اکثر تبلیغات.

پورشه و تسلا البته از آن قاعده مستثنی بوده اند. ابول سامید می گوید: «هر چیز دیگری که ممکن است در مورد الون ماسک فکر کنید، کاری که تسلا بهتر از هر کسی انجام داده نشان می دهد که ای وی ها می توانند بیش از یک سبد گلف با شکوه باشند.» "اونا ماشين هاي بزرگي در حق خودشون هستن"

Abuelsamid بسیاری از جنبه های دیگر از موفقیت EV آینده با CNET برایان Cooley کاوش; همه آنها را در ویدیو بالا بشنوید.

now-what-live-with-telemedicine-00-26-07-17-still001now-what-live-with-telemedicine-00-26-07-17-still001

در حال حاضر چه یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت، و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن