تعدادی از کارکنان در یک سوپرمارکت Tesco در Swindon برای ویروس کوروناویروس مثبت آزمایش کرده اند.
شهر ویلتشایر در هفته های اخیر در میان بدترین آسیب دیده های انگلستان قرار گرفته است، با بیش از ۱۰۲۰ مورد آن را در فهرست دیده بان های کوروناویروس دولت مشاهده می کنند.
در روز یکشنبه، بهداشت عمومی انگلستان گزارش 24 مورد جدید در این شهر در یک روز. افزایش اخیر در عفونت ها به شیوع در مرکز توزیع ایسلند مرتبط شده است.
فروشگاه تِسکو در مورد اوکوتال است. یک سخنگوی شرکت تسکو گفت که تمام کارکنان آلوده خود به خود منازده بودند و فروشگاه برای مشتریان باز باقی ماند.
ما اقدامات گسترده ای را در سراسر فروشگاه های خود معرفی کرده اند تا به حفظ امنیت همه کمک کنیم، از جمله صفحه های محافظ در هر چک اوت، نشانه های دور شدن اجتماعی و تمیز کردن عمیق منظم."
مناطقی در فهرست دیده بان های کووید-۱۹ دولت شامل منچستر بزرگ و لستر می شوند که محدودیت های محلی قفل شده ای برای به ارمغان آوردن انتقال ویروس به عقب تحت کنترل اعمال شده است.
هفته گذشته، 51 کارگر در مرکز توزیع ایسلند در Swindon آزمایش مثبت. شورای اعلام کرد در 5 اوت شیوع در حال حاضر تحت کنترل وجود دارد و تعداد موارد جدید در این شهر همچنان به سقوط.
سخنگوی اداره بهداشت عمومی شورای شهر سویندون بورو گفت: "ما از تعداد بسیار کمی از پرونده های Covid-19 موثر بر کارکنان در فروشگاه Tesco آگاه هستند.
تیم بهداشت عمومی ما در حال همکاری نزدیک با تاسکو و همکارانش در بهداشت عمومی انگلستان است. همه کارکنان تحت تاثیر خود را بر اساس هدایت دولت خود منزول می کنند."
استیو مادرن، مدیر بهداشت عمومی سوایندون به اسکای نیوز گفت که "شیوع کوچک" باید انتظار داشت که قوانین قفل شدن آرام باشند و مردم به محل کار خود بازگردند.
ما یک طرح مدیریت شیوع محلی برای تکمیل و حمایت از آزمون ملی و خدمات ردیابی و اطمینان حاصل شود که سوایندون می تواند به سرعت پاسخ دهد تا به مدیریت یک شیوع محلی یا نقطه گرم کمک کند، توسعه داده شده است."
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Coronavirus: Dido Harding set to head agency replacing Public Health England
- برنامه اوتیسم دولت انتاریو کافی نیست، خانواده ها و منتقدان می گویند
- بهترین قرص بچه ها برای سال 2020: اپل, اپل, آمازون آتش و بیشتر در مقایسه - CNET
- کینگستون مادربزرگ قرار دادن مهارت های آشپزی خود را به خوبی مورد استفاده برای صرفه جویی در Italo-کانادا باشگاه
- بیمه خدمات درمانی برای راه اندازی آنلاین coronavirus توانبخشی خدمات
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پارچه علیرضا فکر می کند واقعیت افزوده نیاز به makeover - CNET 88801100011088 واقعیت افزوده شده است چیز بزرگ بعدی برای سال -- و هنوز هم نیست. در عوض، روی یک کم بجوشد دائمی بوده است. و در حالی که این بیش از آن است که توسط تلویزیون سه بعد به دست آمده است, تلفن های تاشو و Quibi, علیرضا نیاز به آمدن به جوش قبل از آن بیش از حد استقبال خود را در ذهن مردم. حالا چي؟شاید ترکیبی از توییتر و Foursquare، overlaid در جهان واقعی در اطراف ما این ترفند را انجام دهد. ایجاد چنین "علیرضا اجتماعی" هدف ساول گارلیک، مدیر عامل شرکت AR راه اندازی پارچه است، که تقریبا که از طریق هر گوشی هوشمند است. او می گوید: «کاربران و برندها می توانند افکار خود را در یک حباب فکر AR کنند که مردم قادر خواهند بود در شعاع خاصی (فیزیکی) ببینند.» او می گوید: «اگر می خواهید ببینید افراد دیگر چه می کنند و با جامعه شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید فوراً این کار را انجام دهید و این کار را در زمینه خود انجام دهید. خیلی پولدارتر احساس می شود.»پارچه AR اجازه می دهد تا کاربران را به جای حباب های فکر در محل خود را که قابل مشاهده در نزدیکی در علیرضا، به جای در یک خوراک و یا در یک نقشه است. مانند بسیاری از سکوهای اجتماعی، ها زمانی هستند و دائمی نیستند.پارچه برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. پارچه، مانند بسیاری از علیرضا، کمی سخت برای توصیف است، اما گارلیک در تلاش است تا آن را بین ابزار روت و gimmick پوچ موقعیت. "هنگامی که (علیرضا) ابزار آن است، می گویند، قرار دادن مبلمان در اتاق خود را،" همانطور که توسط برنامه هایی مانند Wayfair انجام می شود. "سپس بطری شامپاین ظاهر بالا در برج ایفل و یا گوش اسم حیوان دست اموز در اینستاگرام وجود دارد. هیچ کدام از این ها برای ما فوق العاده جالب نیست.» در عوض ، پارچه خجالتی نیست در مورد مارک های با استفاده از فن آوری برای تعامل با حباب های فکر مصرف کنندگان و ، بنابراین ، جهان واقعی خود را نیاز دارد.در حالی که پارچه ارائه می دهد برنامه های مستقل برای iOS یا آندروید, آن را هیچ هذیان در مورد تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی خود را, به جای تمرکز بر ساخت بخشی از فن آوری خود را از برنامه های نام تجاری دیگر.ساول گارلیک تا به حال بسیاری از افکار مفید در آینده علیرضا; شنیدن همه آنها را در مکالمه خود را با CNET برایان Cooley در ویدیو بالا.در <em>حال حاضر چه</em> یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان<em> "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت،</em> و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
- 'I want to hide under the covers': Female NHS staff suffering stress and exhaustion amid coronavirus crisis
- کامپیوتر اندرو هارپر: سه جوان پاک قتل افسر پلیس است که کشیده در امتداد جاده