اطلس استان های تشویق staycations به عنوان آنها رقابت محلی برای گردشگری دلار

گردشگری, Nova Scotia راه اندازی یک کمپین بازاریابی جدید تشویق نوا Scotians به ماندن در خانه در تابستان امسال ب

توسط SALAMNEWWS در 6 تیر 1399

گردشگری, Nova Scotia راه اندازی یک کمپین بازاریابی جدید تشویق نوا Scotians به ماندن در خانه در تابستان امسال به نام "کشف نوا اسکوشیا."

راه اندازی درست یک روز پس از آن اعلام شد آتلانتیک حباب خواهد باز جولای 3, اجازه می دهد ساکنان از چهار استان آتلانتیک به حرکت آزادانه بین استان ها بدون نیاز به خود منزوی.

ادامه مطلب: سفر حباب آینده به آتلانتیک کانادا جولای 3

"ما می دانیم که به طور معمول حتی در این استان نوا می دانید دو تا سه کلید چیزهایی که آنها می خواهم به انجام در حیاط خلوت خود گفت: Joann فیتزجرالد, افسر ارشد بازاریابی گردشگری, Nova Scotia.

"ما می خواستیم که به, دو, سه, چهار, پنج و یا شش تجارب مختلف و مکان آنها نمی خواهد که به فکر رفتن است."

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

این یک تغییر بزرگ از سال های گذشته زمانی که استان را در بخش گردشگری به شدت ترویج خود را به بازارهای بین المللی و دیگر استانهای کانادا.

"ما نمی در واقع بازار در آتلانتیک کانادا یا نوا اسکوشیا به طور معمول گفت:" فیتزجرالد.

"با توجه COVID-19 ما نیاز به محوری استراتژی ما و واقعا اهرم و تاثیر آن ما می توانیم."

دیگر اقیانوس اطلس استان ها مصرف مشابه منجر می شود.

در هفته گذشته, New Brunswick راه اندازی آن را کشف NB, کمپین نیز با هدف کمک به ساکنان محلی پیدا کردن بیشتر برای انجام این کار در خود استان است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

"مبارزات در حال رفتن برای کمک زیادی گفت:" کارول Alderdice با نیوبرانزویک صنعت گردشگری انجمن.

"اما من فکر می کنم فقط این واقعیت [مردم] است cooped در پس رفتن به انگیزه به اندازه کافی برای آنها را به بازدید خود را از استان زیبا."

جزیره پرنس ادوارد در حال حاضر به طور معمول تمرکز از حد از آن را تلاش های بازاریابی در آتلانتیک کانادا که باعث می شود تا حدود 60 درصد از گردشگران است.

که ادامه خواهد داد در این تابستان اما این پیام خواهد بود کمی متفاوت است.

"ما منطقه ای, گردشگری و انجمن های آنها به قرار دادن تعداد زیادی از تلاش خود را به باز کردن زمانی که آنها در حال باز گفت:" Corryn کلمنس مدیر عامل شرکت صنعت گردشگری انجمن جزیره پرنس ادوارد است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

"بسیاری از پیام خواهد شد در اطراف منطقه امن به برنامه های عملیاتی همه از ناگهانی تبدیل شده اند بیشتر مهم است و من فکر می کنم خواهد بود که مقدم بسیاری از استراتژی های ارتباطات است که خواهیم دید" گفت: کلمنس.

نوا اسکوشیا نیز همیشه بهره برده تا حد زیادی از گردشگری محلی.

در یک سال به طور متوسط حدود 40 درصد از درآمد گردشگری می آید از نوا Scotians و دیگری 30 درصد از بقیه آتلانتیک کانادا.

نیوبرانزویک ممکن است بیشتر از یک چالش در این سال با تنها حدود یک سوم از آن گردشگران به طور معمول که از آتلانتیک کانادا. اکثریت به جای آمده از انتاریو ایالات متحده و همسایه, Quebec.

"برای برخی از اپراتورهای ما در شمال [کبک گردشگران] را تا 65 درصد از درآمد خود را پس داشتن کبک مرز بسته است و بسیار ویرانگر" گفت: کارول Alderdice.

فصل نیست و در مجموع هر چند از دست دادن. اگر اطلس حباب می رود خوب است بحث وجود دارد که این منطقه می تواند باز کردن مرزهای خود را به بقیه کانادا در اواسط تا اواخر ماه جولای.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

در این میان گردشگری اپراتورها در حال انجام آنچه آنها می توانند برای تشویق به محلی سفر می کند.

"آنها به طور معمول انجام برنامه های سفر برای مردم آمدن به نیوبرانزویک اما در حال حاضر آنها در حال کمک به کنار هم قرار دادن برنامه های جدید Brunswickers به بازدید نیوبرانزویک" گفت: Alderdice. "آنها تطبیق."

آخرین مطالب