6 سیتروئن C4. نحوه صحیح خرید سیتروئن C4 دست دوم

در سال 2013، یک توربوشارژ 1.2 e-THP حساس سه سیلندر که PureTech نیز نامیده می شود، تحت کاپوت ظاهر شد. احتمال دا

توسط SALAMNEWWS در 8 بهمن 1400
در سال 2013، یک توربوشارژ 1.2 e-THP حساس سه سیلندر که PureTech نیز نامیده می شود، تحت کاپوت ظاهر شد. احتمال دارد خود طراحان شرکت ایران ماشین نیز فکر نمیکردند که اصلی اعمال کم تغییرات در ظاهر پژو ۴۰۵ بشود آن را به جهت بیش از ۲۰ سال بهعنوان یک خودروی زیبا به مشتریان اهل ایران فروخت؛ اما به هر صورت موقعیت مختص بازار مملکت طوری رقم خورده است که ظواهر کهن پژو پارس طی همین سالها همچنان دوستداشتنی بماند. از دید فنی خودروی پارس به تیتر یک برگ چیره برای کارگاه محسوب می شود در حالتی‌که سازنده می تواند در شرایط خاص قیمت همین کالا را قلیل و دوچندان کند تا نتیجه ها اقتصادی بهتری را بدست آورد. به گفته برخی مالکان پارس TU5، حتی مهندسان و متخصصان حاضر در نمایندگیهای ایران خودرو هم به فقدان کیفیت تولید و بالابودن احتمال پیدایش مشکلاتفنی در همین متاع واقف هستند. البته به ترازو قسم سازنده ریز نیست، البته درصورتیکه قوانین را رعایت کنید، می توانید در هر 100 km 5 لیتر را حفظ کنید. تولید کننده پیشنهاد می کند تسمه را آن‌گاه از 180000 km یا این که 120 ماه بده بستان کنید. سازنده تعویض آن را آن‌گاه از 240000 km یا این که 10 سال تجویز می کند. این فیلتر کمترین مشکل و ارزانترین تعویض را دارد. موتورهای HDi و e-HDi مجهز به فیلتر ذرات مرطوب حیاتی سیستم تامین مایع EOLYS در سیستم تمیز کردن گازهای خروجی اگزوز هستند که نیاز به مالامال نمودن زمان ای دارد. صرفا جون مادرتون اس ال ایکس رو حساس پارس مقایسه نکنید اون دیگ حقیقتا اشغاله و قیافه هم نداره و کلا تو رنج پارس نمی باشد اونا با پژو 405 جی ال ایکس و جی ال ای و سمند مقایسه کنید قسمتون دادماااا. در مورد موتور هاي 206 هم مطلب زياده ولی اين هم برا مشاجره تكميلي 206 ها TU3 حجم 1361 cc كورس پيستون 77 mm قطر پيستون 75 mm اين موتور يكي از پر كابرد ترين موتور مجموعه پژو سيتروئنه. طراحی داخلی ۲۰۶ نیز نظیر طراحی خارجی آن، بعد از آن از گذشت نزدیک به ۲ ده سال از عرضه همین خودرو، هنوز نیز شما را دل زده نمی نماید و حتی از بخش اعظمی از خودرو های به روز تر تولید داخلی و چینی جذاب و اصیل تر به حیث می رسد. اعتنا به همین نکته حیاتی می باشد که 1.2 e-THP هنوز تقریبا قابل اعتماد است. مهم این حال، بر بر خلاف آن، 1.2 e-THP از یک شفت متعادل کننده استعمال می کند که از میل لنگ اصلی استفاده از چرخ دنده ها (دنده) جهت دهی می شود. همین یک نسخه اصلاح شده از 1.0 VTi و 1.2 VTi تنفسی کهن است که به تزریق مستقیم مجهز شده است. به گفته مالکان، سیتروئن C4 اساسی موتورهای 1.6 VTi و 1.6 THP، هنگام رانندگی بی سر و صدا در شهر، تقریباً همان مقدار سوخت مصرف می کند - حدود 9 لیتر در 100 کیلومتر. پیستون های آهنگری از همان نخست در e-THP کارگزاری شدند. به جهت مقایسه، نسبت چگالی موتور پژو XU7 یا این که همان پژو 1800 سی سی در حدود 9.3 به یک است. هر تعدادی موتور اساس گازسوز فارغ از شک بازده بیشتری دارااست البته همین موتور تغییر‌و تحول یافته نیز در موقعیت گازسوز و در به دور موتور 3500 حدود 126 نیوتن متر گشتاور را نثار راننده می کند. همین منجر به تغییر‌و تحول شرایط سنسورها می شود که آغاز به دادن اطلاعات نادرست می کنند. و از آنجایی که موتور در دمای عملیاتی نسبتاً بالایی (بیشتر از THP) عمل می کند، پوشش اصلی گذشت زمانه تغییر رخ می دهد. همین موتور هیچ شباهتی اساسی سری های گذشته EP (VTi و THP) ندارد. موتورهای VTi دارای توربو شارژ یا تزریق مستقیم سوخت نیستند. صاحبان اتومبیل های مهم VTi گاهی وقت ها در فصل سرد اساسی ناهنجاری های گوناگون یا این که راه و روش اندازی های مشقت بار مواجه می شوند. علاوه بر سه سیلندر، اهمیت یک تسمه تایم غوطهور در روغن مثل موتور فورد 1.0 اکوبوست است. این موتور اساسی طراحی های پیشین حساس این نام حساس وجود سر بلوک 8 سوپاپ و فیلتر ذرات متعدد است. هر دو نسخه از یک توربوشارژر به کارگیری می نمایند و توان خروجی متعدد به برهان تفاوت در تنظیمات الکترونیکی است. تا سال 2015 از نازل های پیزوالکتریک VDO نیکی چندان قابل اعتماد به کارگیری می شد. پس از ۲ ساعت رانندگی اساسی ۲۰۶، خوب تر می باشد کنار بزنید و یه خرده استراحت کنید؛ صندلی های خشک ۲۰۶ راحتی آنچنانی ندارند و در صورتی که به گودی کمر هم دچار باشید، شدت دشواری آن حاد تر هم به نظر شما می آید؛ چرا که تهیه گودی کمر صندلی حتی به جهت راننده نیز مقدور نیست. فشار دادن بخش اعظم پدال گاز در مورد ورژن توربو سبب ساز به ارتقاء قابل دقت مصرف سوخت می شود. چنانچه از تالیف این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در گزینه موتور tu5 بهتره یا xum لطفا از کاغذ ما بخواهید.
آخرین مطالب