2021 لکسوس IS جدید, تیزر جدید اولین تاریخ - Roadshow

لکسوس برای اولین بار به طعنه آن آینده نسل بعدی سدان است در ژوئن 1, با مناسب اولین برنامه ریزی شده برای ماه ژوئ

توسط SALAMNEWWS در 23 خرداد 1399

لکسوس برای اولین بار به طعنه آن آینده نسل بعدی سدان است در ژوئن 1, با مناسب اولین برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 9. چند روز پس از آن اعلام, اما, لکسوس تصمیم به تعویق انداختن این نشان از احترام به تظاهرات در حال وقوع در سراسر جهان در پی جورج فلوید مرگ. در حال حاضر خودروساز متعهد شده است به یک تاریخ جدید و آن را نه بیش از حد دور.

لکسوس اعلام کرد روز جمعه که آن را آشکار 2021 است سدان در ژوئن 15. در نظر گرفتن محل در 4 p. m. PT (7 p. m. ET) لکسوس را جلو و عقب حجاب آنلاین و آن را شامل یک لینک به تماشای نشان می دهد زندگی می کنند در Facebook. همراه با اعلام این لکسوس نورد سریع تیزر تصویری جدید است.

بر خلاف یکی از اولین که نشان داد یک full-عرض نوار نور LED در سراسر سدان عقب پایان این تیزر در نهایت می درخشد برخی (تحت اللفظی) نور در سدان. این شروع می شود با یک شات از یک مهاجم آلیاژ چرخ قبل از سوژه متحرک از روبرو به F Sport نشان که زینت فقط در مورد هر مدل این خودروساز تولید می کند. ما عکس سریع از منحنی های مختلف در خودرو به دنبال یکی دیگر از شات از چراغ های عقب. بر اساس آنچه که ما می توانید ببینید که آن را مانند به نظر می رسد این است که به دنبال طراحی زبان مندرج توسط دیگر جدید لکسوس خودروی سواری مانند ES.

در حال حاضر که همه لکسوس را فراهم کرده است با توجه به جدید است که در هفت سال است. در حالی که آن نامطلوبمان به باید صبر کنید برای یادگیری اطلاعات بیشتر آشکار است که فقط چند روز به دور است.

قبل از امروز این بود که همه ما می دیده از جدید است.

لکسوس


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن