2021 Ford Bronco خواهد شد و در نهایت اولین بار در جولای 9 - Roadshow

آن را تقریبا در اینجا! Facebook علامت گذاری تقویم خود را مردمی. این 2021 Ford Bronco در نهایت خود را مدتها در

توسط SALAMNEWWS در 25 خرداد 1399

آن را تقریبا در اینجا!

Facebook

علامت گذاری تقویم خود را مردمی. این 2021 Ford Bronco در نهایت خود را مدتها در انتظار اولین بازی در روز پنج شنبه, جولای 9, خودروساز تایید در یک Instagram ارسال در روز شنبه.

توسن در اصل برنامه ریزی شده برای اولین در مارس و فورد بود و حتی صدور دعوت نامه برای رسانه برای حضور در این رویداد بزرگ است. این coronavirus همه گیر قرار داده kibosh در این برنامه با این حال و در حالی که فورد حفظ توسن هنوز هم اولین, این بهار, یک تابستان اولین بار در تاریخ 9 ژوئیه در حال حاضر رسمی.

البته به لطف تعدادی از بیرون درز عکس و جزئیات, ما یک ایده بسیار خوبی از آنچه انتظار می رود زمانی که 2021 توسن نشان می دهد چهره خود را. ما می دانیم SUV را متحرک سقف و دربو توسن در دسترس خواهد بود در دو و چهار درب انواع. قدرت به احتمال زیاد خواهد شد از 2.3 لیتری توربو I4 موتور موجود در فورد رنجر اما ما شنیده ایم یک توربو V6 نیز یک احتمال است. یک هفت-سرعت انتقال کتابچه راهنمای کاربر در کارت های, بیش از حد.

علاوه بر استاندارد توسن وجود خواهد داشت یک دوم کوچکتر مدل توسن ، در حالی که-پسر توسن باید با استفاده از بدن-در-قاب معماری این شایعه توسن, ورزش, را با استفاده از یک unibody پلت فرم مشترک با دیگر وسایل نقلیه فورد.

فورد برای اولین بار تایید کرد بازگشت از توسن nameplate در سال 2017 خودرو دیترویت نشان می دهد بنابراین می گویند ما منتظرش بوده ام برای این در حالی خواهد بود گرفتن. ما باید تمام جزئیات در جولای 9.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: تکمیل خودکار شما نشان می دهد که به بیرون درز Ford Bronco

2:33



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن