2021 Ford Bronco, ورزش, در مقابل جیپ Compass: Suv ها کوچک هستند و هنوز هم ناهموار - Roadshow

بله, آن ناهموار چیزی که کمی. فورد در حالی که ما خاک سر همه twitterpated بیش جدید Ford Broncoشما نباید خود را

توسط SALAMNEWWS در 25 تیر 1399

بله, آن ناهموار چیزی که کمی.

فورد

در حالی که ما خاک سر همه twitterpated بیش جدید Ford Broncoشما نباید خود را نادیده می گیرند عزیزم برادر توسن ورزشی. این کوچکتر متقاطع نیست فقط یک رفت و آمد و بچه hauler; به نظر می رسد به برخی از جدی صوفس (جاده) لغو احکام صادره ی خود را دارد. مطمئن شوید که ورزش نمی کنید شما بیش از سخت ترین مسیرهای پیاده روی در موآباما باید آن را مناسب برای کوچکتر ماجراهای مانند وارد شدن به یک جذاب دوچرخه کوهستان نوین و یا به منزوی اردوگاه.

پس گفت که بیایید نگاهی به در چگونه توسن ورزشی -- در بدلندز تر و تمیز با بزرگترین آن در دسترس لاستیک -- مقایسه با نزدیک ترین رقیب این جیپ Compass Trailhawk. برای روشن ما نمی رانده توسن ورزش, بنابراین ما فقط نگه داشتن این مشخصات در حال حاضر.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: این 2021 Ford Bronco, ورزش, یک قاتل است basecamp

5:30

ابعاد

توسن و قطب نما نسبتا به طور مساوی همسان از نظر اندازه و هر چند جیپ است که کمی کوتاه تر در فاصله دو محور و کمی طولانی تر به طور کلی. قطب نما نیز باریک تر است که باید به کمک آن جلوگیری از "جاده pinstripe" رنگ کار است که نتایج از شاخه خاراندن رنگ.

ابعاد


Ford Bronco, ورزش, جیپ Compass
ظهر 172.7 در 173 در
عرض 82.2 در 80 در
ارتفاع 71.4 در 64.6 در
فاصله دو محور 105.7 در 103.8 در
آهنگ (جلو/عقب) 63.4 / 62.8 در 60.7 / 60.3 در
حمل و نقل فضایی (صندلی بالا/پایین) 29.4 / 60.6 در 27.7 / 59.8 cu-ft
ظرفیت بکسل 2,200 پوند 2.000 پوند
ظرفیت حمل بار 1000 پوند 860 پوند

Powertrains

وقتی که می آید به قدرت توسن ورزش می آید استاندارد با 1.5 لیتری EcoBoost سه سیلندر موتور اما توجه داشته باشید که ما بدلندز تر و تمیز در دسترس است تنها با بزرگتر 2.0 لیتری EcoBoost I4. بدون در نظر گرفتن هر دو ضرب و شتم قدرت بیرون آمدن از قطب نما' 2.4 لیتری به طور طبیعی آسپيره موتور. توسن ورزش می شود هشت-سرعت انتقال خودکار و در حالی که شش سرعته دستی در دسترس است در دیگر trims از قطب نما در Trailhawk شکل آن می شود نه با سرعت اتوماتیک.

Powertrains


Ford Bronco, ورزش, جیپ Compass
موتور 2.0 لیتری توربو I4 2.4 لیتری I4
قدرت 245 اسب بخار 180 hp
گشتاور 275 lb-ft 175 lb-ft
انتقال 8-سرعت خودرو 9-با سرعت خودرو

جاده هندسه

وقتی که می آید به گرفتن راه مورد ضرب و شتم یک خودرو هندسه خزیدن نسبت و قفل کردن تفاوت بازی بخش. اولین رویکرد خروج و breakover زاویه کلیدی هستند. پس از همه شما نمی توانید بیش از یک مانع اگر شما نمی توانید به پاک کردن آن است. لاستیک بخشی از بازی بزرگ در اینجا بیش از حد و بزرگترین لاستیک در جیپ Compass اقدامات 28 اینچ در حالی که شما می توانید 29 اینچ لاستیک در توسن ، کسانی که لاستیک بزرگتر به نظر نمی رسد برای کمک به توسن مقدار وقتی که می آید به طور کلی اعداد ، آن را به بیت قطب نما در رویکرد و خروج زوایای اما نه زیاد. قطب نما' فاصله دو محور کوتاه تر به معنی آن است که بسیار بهتر breakover زاویه از توسن ،

Off-roaders هم دوست دارم به بحث در مورد خزیدن نسبت. من می دانم که شما نمی ثبت نام برای یک کلاس ریاضی, بنابراین اجازه دهید فقط می گویند که وجود دارد بسیاری از متغیرها در اینجا و چه بیرون می آید توسط یک نمایندگی چقدر گشتاور ضرب شده است قبل از آن را می سازد راه خود را به زمین. یک وسیله نقلیه با تعداد زیادی از گشتاور و بالا خزیدن نسبت باید قادر به خزش را بیش از موانع در کند و شیوه ای کنترل می شود.

در حالی که توسن ورزش بدلندز پایین خزیدن نسبت آن نیز شروع می شود با گشتاور بیشتر: 275 پوند-فوت را از 2.0 لیتری موتور در مقایسه با قطب نما' 175 lb-ft. هنگامی که تمام محاسبات ریاضی انجام شده است توسن باید خارج خزیدن قطب نما به آسانی.

وقتی که می آید به دیفرانسیل قالبهای نه وسیله نقلیه در یک سنتی مهندسی ، قطب نما دارای یک all-wheel-drive قابلیت قفل خواهد شد که پرتاب گشتاور بیشتر به عقب و تغییر کردن کنترل کشش پارامترهای اما این نمی تواند توزیع قدرت به همان اندازه به چرخ های عقب. توسن ورزش است twin-clutch عقب پایان است که می تواند به عنوان یک سنتی locker اما همچنین پرتاب تمام گشتاور به یک چرخ اگر نیاز بود.

صوفس (جاده) مشخصات


Ford Bronco, ورزش, جیپ Compass
ترخیص زمین 8.8 در 8.5 در
رویکرد زاویه 30.4 درجه 30.3 درجه
خروج زاویه 33.1 درجه 33.6 درجه
Breakover زاویه 20.4 درجه 24.4 درجه
Fording عمق 23.6 در 19.0 در
خزیدن نسبت 18:1 21:0
قالبهای عقب هیچ کدام

بر اساس این مشخصات به تنهایی توسن ورزش به نظر می رسد شایسته دشمن به محترم جیپ. در واقع حتی اگر شما پا به بزرگتر چروکی Trailhawk این توسن ورزش باعث می شود احترام و نشان دادن قدرت حکیم که در مقایسه با جیپ 2.0 لیتری توربو I4 و اختیاری 3.2 لیتری V6. توصیه من ؟ نمی نوشتن توسن ورزش به عنوان فقط یکی دیگر از زیبا یوت; به نظر می رسد که مقدار زیادی از قابلیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب