2021 Acura TLX نوع S عضلات 355 اسب بخار از جدید توربو V6 - Roadshow

در حال حاضر ما می دانیم که چقدر قدرت خواهد بود و بر روی آن ضربه بزنید. Acura گفتگوی ما را با یک سوال کلیدی که

توسط SALAMNEWWS در 9 مرداد 1399

در حال حاضر ما می دانیم که چقدر قدرت خواهد بود و بر روی آن ضربه بزنید.

Acura

گفتگوی ما را با یک سوال کلیدی که 2021 TLX نوع S عرضه در اوایل این ماه: چقدر اسب بخار ما صحبت کردن در مورد? پاسخ این است که 355 اسب بخار دوستان است.

ژاپن با نام تجاری لوکس و گفت: این ورزش سدان جدید توربو 3.0 لیتری V6 موتور 355 اسب بخار و 354 پوند-فوت گشتاور بر اساس شرایط داخلی تخمین می زند. ارقام تغییر می تواند برای تولید, اما آنها به احتمال زیاد خواهید بود ، برای برخی از مقایسه که 65 اسب بخار بیشتر از خروجی TLX را V6.

Acura مقعر پیش بینی اخبار در کنار کلمه این طرح بازگشت به قله پیکس به مسابقه 2021 TLX. در حالی که اتومبیل های مسابقه را از ویژگی های تغییر یافته نسخه های 2.0 لیتری توربو چهار موتور TLX نوع S سرعت خودرو را به رخ کشیدن بزرگ V6. با نام تجاری تأکید نوع S است که هنوز هم یک "نمونه" پس دوباره همه چیز ممکن است تغییر برای نهایی ماشین که را کشتی به نمایندگی بهار آینده.

با قدرت شکل در طبیعت ما شروع به دریافت یک حس بسیار بهتر از TLX نوع S' عملکرد کلی بسته است. قدرت جریان را از طریق 10-سرعت انتقال خودکار و پس از آن به Acura فوق العاده-دست زدن به سیستم AWD. به 355 اسب بخار شکل به نظر می رسد مانند یک نقطه شیرین بر روی کاغذ و همراه با درایو تمام چرخ ها آن را در شکل دادن به یک عزیزم ورزشی سدان حداقل بر روی کاغذ.

ما نمی خواهد می دانم که چگونه آن درایو برای مدتی طولانی تر ، در حالی که به طور منظم 2021 Acura TLX خواهد رسید نمایندگی این سقوط با توربو چهار موتور از نوع S خواهد صبر کنید تا بهار آینده به عنوان ذکر شده است. کسانی که انتخاب کنید تا به یک استاندارد TLX دریافت نمی دولا دولا راه رفتن از یک موتور ، 2.0 لیتری موتور باعث می شود 275 اسب بخار و 280 پوند فوت گشتاور. رک و پوست کنده ما هیجان زده به درایو هر دو.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: Acura است و این 2021 TLX اثبات شده است

3:15



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن