حزب محافظه کار در این جلسه با بوریس جانسون درخواست کرد تا طرح اضطراری آب و هوایی

را محکم کند

روزنامه نگار مستقل در سراسر جهان خبرنگارانی را استخدام می کند تا روزنامه نگاری واقعا مستقل ی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای حمایت از ما، لطفا ً به یک کمک توجه کنید.

محافظه کار در حال فشار بر بوریس جانسون به طرح های بسیار انتقاد شده خود را برای شرایط اضطراری آب و هوا و ارائه ممنوعیت زودتر در اتومبیل های سوخت فسیلی.

آنها باید از سال 2030 قانونی، یک ملت از 100 متوسط Tories می گوید – نه 2035، به عنوان در نظر گرفته شده – برای دیدار با توصیه مشاوران آب و هوایی خود دولت است.

این تاریخ نزدیک تر پایان ی کاتالیزور را فراهم خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که نورد وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز و سرمایه گذاری مورد نیاز را دریافت می کند.” گزارش آن استدلال می کند.

طرح 25 نقطه ای آن همچنین خواستار خانه های سازگار با محیط زیست بیشتر، با امتیاز شارژ خودرو الکتریکی به عنوان استاندارد، مالیات بر کربن داخلی و آموزش بهتر برای مشاغل کم کربن است.

طرحی برای از بین بردن گازهای گلخانه ای از تکنولوژی ضبط کربن استفاده می کند و در سال ۳۰۰۰۰ هکتار درخت را – بیش از شش برابر هدف موجود دولت- کاشت.

طرح های پیشنهادی پس از کمیته تغییرات آب و هوایی، دیده بانو دولت، به طرح موجود برای بریتانیا حمله کرد تا تا سال 2050 به انتشار خالص صفر کربن برسد و به عنوان ناکافی و ناکافی باشد.

نخست وزیر در شرایط اضطراری آب و هوایی، حتی قبل از اینکه همه گیر ویروس کوروناویروس زده شود و اجلاس بسیار مهم COP26 که برای پاییز برنامه ریزی شده بود، ساکت بوده است.

جروم مایهو، نماینده جدید محافظه کار و نویسنده اصلی گزارش می گوید: «ما فرصت داریم تا اقتصاد خود را راه اندازی مجدد کنیم و با تسریع در روند گسترش زیرساخت های تمیز و انعطاف پذیر و تحریک صنایع کم کربن در سراسر انگلستان، شغل ایجاد کنیم.

او استدلال کرد که «اکثریت روشنی از مردم از این دستور کار هم حمایت می کنند» – با اشاره به حمایت ۶۷ درصدی برای بهبودی سبز، در یک نظرسنجی اخیر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>