گذرگاه کانال: پریتی پاتل هشدار داده شد سیاست های دولت در حال هل دادن مهاجران به سفرهای خطرناک نه ماه پیش

روزنامه نگار مستقل در سراسر جهان خبرنگارانی را استخدام می کند تا روزنامه نگاری واقعا مستقل ی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای حمایت از ما، لطفا ً به یک کمک توجه کنید.

دولت نه ماه پیش هشدار داده شد که سیاست های خود را “هل دادن مهاجران به راه های خطرناک تر” در سراسر کانال انگلیسی در یک گزارش رسمی از طرف مردم، می توان آن را در میان افزایش در گذرگاه قایق نشان داد.

Priti Patel، منشی خانه، عضو کمیته امور خارجه بود که آن را شنیده شواهد نشان می دهد که تعداد مهاجران تلاش برای رسیدن به بریتانیا از طریق دریا افزایش خواهد داشت و اقدامات فعلی کار نمی کند.

در این گزارش آمده است که دولت خواستار افزایش مسیرهای قانونی برای درخواست پناهندگی، بهبود شرایط “ورای” در اردوگاه های فرانسوی و حل ریشه های مهاجرت شده است.

در ماه نوامبر منتشر شد، هشدار داد که صرف ده ها میلیون پوند برای امنیت در اطراف بنادر کلیدی فرانسه باعث افزایش تعداد تلاش برای عبور از کانال در قایق های کوچک شده است.

در گزارش گفته شده است: «سیاستی که منحصراً بر بستن مرزها تمرکز دارد، مهاجران را به مسیر های خطرناک تر، و فشار دادن آنها به دست گروه های تبهکار ی می راند»

در صورت نبود مسیرهای قانونی قوی و قابل دسترس برای پناهندگی در بریتانیا، کسانی که ادعای یرای آن را داشته اند، با انتخاب کمی باقی می مانند، اما سفرهای خطرناکی را از طریق خشکی و دریا انجام می دهند.”

در روز دوشنبه، خانم پاتل عهد کرد که گذرگاه ها را «غیر قابل دوام» کند و نخست وزیر این سفرها را «بسیار بد، احمق، خطرناک و جنایتکار» نامیده است.

بیش از ۴۰۰۰ مهاجر در سال جاری در قایق های کوچک از کانال انگلیسی عبور کرده اند، از جمله حداقل ۶۰۰ نفر در روزهای اخیر.

کریس برایانت، عضو کار کمیته امور خارجی The Independent به ایندینت گفت که هجوم «فقط قابل پیش بینی نبود، بلکه ما آن را پیش بینی کرده بودیم».

او گفت که افزایش امنیت در بنادر کشتی و کانال تونل تعداد بیشتری از مهاجران را به تلاش گذرگاه های کوچک قایق رانده شده بود، و این روند در میان سقوط در ترافیک لوری در طول همه گیر coronavirus بدتر شده بود.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>