قاضی برای تصمیم گیری در رابطه با ارتباط با اوبر و Lyft در عرض چند روز – CNET

uber-7726

رانندگان Uber و Lyft در طول سال گذشته چندین اعتراض کاروان علیه شرکت ها برگزار کرده اند.

جیمز مارتین/سی نت

اوبر و لفت کمی بیشتر وقت می گذرند قبل از اینکه قاضی کالیفرنیا تصمیم بگیرد که آیا می توانند به طور معمول در ایالت به فعالیت ادامه دهد یا نه. قاضی اتان شولمن پس از سه ساعت جلسه در روز پنجشنبه گفت که قرار است در “موضوع روز” حکمی را در مورد ارتباط با دو شرکت در نظر بدارد.

این رابطه ناشی از یک آوسوتی که در ماه مه توسط خاویر بسررا دادستان کل کالیفرنیا علیه اوبر و لیفت بهارمغان آورد. این در رابطه با دادستان های شهرستان از سان فرانسیسکو، لس آنجلس و سن دیگو واصل شد. این لباس نشان می داد که شرکت های سوار کار از صدها هزار کارگر کالیفرنیا بهره برداری کرده اند، با طبقه بندی رانندگان خود به عنوان پیمانکاران مستقل و نه کارمندان — در نتیجه نقض قانون ایالت کالیفرنیا AB 5.

یک رابطه باعث می شود شرکت ها را مجبور کند که رانندگان خود را به عنوان کارمند طبقه بندی کنند، چیزی که دولت می گوید حمایت های لازم را برای کارگران به ارمغان خواهد آورد. اما اوبر و لیفت می گویند این حرکت کارو بارشان را فلج می کند.

بحث بر سر حقوق راننده برای سال ها به مجرا شده است. Uber و Lyft رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل طبقه بندی می کنند، که به این معنی است که کارگران هزینه های هزینه هایی مانند گاز، نگهداری خودرو و بیمه را می پردازد. رانندگان همچنین مزایایی مانند مراقبت های بهداشتی و ترک بیمار را ندارن. در طول سال گذشته، به عنوان کالیفرنیا و ایالات دیگر را برای منافع بیشتر و حقوق برای رانندگان تحت فشار قرار دادند، حرکت به سمت طبقه بندی دوباره رانندگان به عنوان کارکنان آمده است مرکز مرحله.

در طول جلسه روز پنجشنبه، قاضی شولمن از وکلای اوبر و لافت، و همچنین یک نماینده برای دولت شنید.

متیو گلدبرگ، وکیل کالیفرنیا می گوید: «چیزی که ما فکر می کنیم در اینجا چشمگیر است، این است که این صدها هزار کارگر به طور نظام مند از حمایت کارگران محروم می شود» “اينها شرکت هاي بزرگي هستند که پول زيادي دارن”

وکیل اوبر، Theane Evangelis گفت که اوبر لزوماً نباید مسئول رانندگان باشد زیرا این یک بستر فناوری است نه یک ارائه دهنده حمل و نقل. وکیل لیفت، روهیت سينگلا، به بررسی های انجام شده استناد کرد که در آن رانندگان می گویند می خواهند پيمانکاران مستقل باقی بمونند و گفتند که یک ارتباط می تواند هزاران نفر را به طور چشمگیری اثر دهد.

قاضی شولمن گفت که تصمیم گیری بدون اینکه کاملاً بفهمد اثر یک رابطه چه شکلی خواهد بود، دشوار است. “احساس می کنم که من خواسته شده است به بدن آب پرش بدون دانستن چقدر عمیق است، چقدر سرد است و چه اتفاقی می افتد که وقتی من در می شود، “.

این تنها طرح دعوی در دادگاه اوبر و Lyft بیش از طبقه بندی راننده در کالیفرنیا مواجه نیست. روز چهارشنبه، لیلیا گارسیا-بروور، کمیسر کار کالیفرنیا نیز از شرکت ها شکایت کرد. طرح دعوی در دادگاه او ادعا می کند که اوبر و Lyft انجام سرقت دستمزد با طبقه بندی رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل، به جای کارکنان.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>