•پردازنده دینامیک خودرو آئودی: یک کامپیوتر برای حکومت همه آنها – Roadshow

نه تنها ECU جدید آئودی با ورودی های بیشتر کار می کند، آن را قادر خواهد بود برای انجام این کار در سراسر انواع مختلف از قدرت، برق و یا در غیر این صورت.

آئودی

اتومبیل های مدرن حاوی مایل سیم کشی، متصل به یک سری از واحدهای کنترل الکترونیکی است که اساسا به ماشین بگویید چه باید بکند و چه زمانی. این رقص پیچیده به معنای تعاملات همیشه پیچیده بین سیستم های مختلف است، که به این معنی است که ماشین ممکن است پیام های مختلط در شرایط خاصی دریافت کند. آئودی فکر می کند که آن را تا به راه حل ی که با آینده خود را خودرو پویا پردازنده.

آئودی در حال حاضر برخی از هم افزایی در سراسر سیستم های مختلف خود را از طریق پلت فرم شاسی الکترونیکی خود را، که ورودی از اجزای مانند میله رول فعال، تعلیق پیش بینی و فرمان همه چرخ و پردازش آنها را با هم به منظور بهبود دست زدن به خودرو. به این ترتیب، هنگامی که یک ماشین به گوشه ای سریعتر حفاری می کند، میله های رول می توانند به بالا بردن یک طرف برای بهبود سرعت گوشه گیری کمک کند. همچنین می توان از آن برای ایمنی استفاده کرد، برای مثال فوراً نیمه چپ یا راست تعلیق خودرو را بلند کرد تا برای ضربه محکم شود و اطمینان حاصل شود که نیروهای سقوط از طریق قطعات تقویت شده مناسب فرستاده می شوند.

خودروساز می خواهد این یک گام جلوتر در آینده، پیوند سیستم های مکانیکی حتی بیشتر با هم از طریق یک پردازنده متمرکز تنها، که در حال حاضر فاقد نام فلش اما بدون شک یکی را انتخاب کنید تا در نهایت. Audi تخمین می زنند که این سیستم 10 برابر سریعتر از ECP فعلی عمل خواهد کرد، و آن را گسترش خواهد داد تا تا پوشش 90 بخش مختلف از ماشین، بهبود بیش از 20 امروز.

همچنین یک قطعه کلیدی دیگر از تکنولوژی وجود دارد که به واحد پردازش جدید آئودی عامل خواهد شد: برق. پردازنده دینامیک خودرو آینده قادر خواهد بود که با استفاده از یک پارچه، قدرت های متنوع تر، چه موتور احتراق داخلی سنتی، چه یک EV خالص و یا هر مخلوطی از این دو. همچنین طراحی خواهد شد تا با جلو، عقب یا تمام چرخ محور کار کند

برخی از این در حال حاضر در آئودی E-Tron برق SUV وجود دارد, که اجرا می شود یک مناژ پیچیده از سیستم های الکتریکی و هیدرولیک برای صاف تر انتقال از موتور های بازساختی به متوقف کننده های مکانیکی ماشین. کنترل کننده ترمز یکپارچه آن می تواند داده های بخش های دیگر خودرو را مانند سیستم ارتباطات خودرو به x یا ناوبری پردازنده خود دریافت کند تا در جایی که خودرو در حال رانندگی است پردازش کند و راهنمایی هایی را در مورد زمان خاموش کردن شتاب دهنده برای بهبود محدوده کلی ارائه دهد.

دکتر کلاوس دیپلد، مهندس تعلیق و دینامیک در آئودی، آن را به خوبی در انتشار مطبوعات خودروسازی توضیح می دهد: «تصور کنید که ماشین قرار است وارد گوشه ای شود. این مانور تا کنون در ابتدا توسط واحد کنترل سیستم فرمان انجام شده است. در همان زمان، واحدهای کنترل سیستم های کمک راننده پیشرفته – مانند هشدار خروج از خط – فرمان اصلاح فرمان صادر خواهد کرد. در آینده، خواسته های هر دوی این سیستم ها، به عبارت دیگر سیستم های هدایت و کمک به راننده پیشرفته، به طور مرکزی توسط کامپیوتر دینامیک خودرو دریافت می شود. *کامپیوتر به طور مرکزی با این دو نوع اطلاعات مطابقت دارد و متعاقباً آن ها را به یک تغییر جهت دار ترجمه می کند.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>