هیچ مواد غذایی آشغال سیاست های مالیاتی در دولت ضد چاقی درایو وزیر می گوید

دولت جدید ضد چاقی درایو را شامل نمی شود هر گونه مالیات جدید برای دلسرد کردن مردم از خرید مواد غذایی ناسالم دولت گفته است.

وزیر بهداشت هلن Whately گفت: شواهد وجود دارد که دولت در وضع مالیات بر شیرین نوشابه کار کرده بود با تشویق شرکت ها برای کاهش قند از محصولات خود را.

اما او گفت که این بسته اعلام کرد در روز دوشنبه خواهد نه شامل مالیات بیشتر اقدامات و به جای تمرکز بر روی دیگر مداخلات مانند بیمه خدمات درمانی از دست دادن وزن برنامه و محدودیت در تبلیغات و فروش یک دریافت یک رایگان ارائه می دهد.

اعلام خواهد نا امید سلامت برخی فعالان و پزشکان است که باید گفت: مشوق های مالیاتی در مواد غذایی آشغال می تواند مردم را تشویق به انتخاب های سالم و به ویژه بنیادی اپیدمی چاقی در دوران کودکی.

“در سیاست این است که ما در حال معرفی امروز دو طرف وجود دارد از آن: یکی این است که برای حمایت از مردم در تغییر برخی از شیوه زندگی خود را در ساخت بهتر انتخاب در از دست دادن وزن که در آن آنها می خواهند به از دست دادن وزن” وزیر بی بی سی گفت.

“است که به عنوان مثال مردم دسترسی به NHS وزن از دست دادن برنامه به طوری که مردم می تواند به دنبال 12 هفته برنامه بود سالم, غذا خوردن سالم از دست دادن وزن است.

“دیگر این است که کنترل برخی از این تأثیرات است که مردم در حال ساخت کمتر انتخاب سالم از آنها ممکن است بخواهید به طوری که به دنبال تبلیغات خرید-یک-دریافت یک رایگان ارائه می دهد این نوع از چیزهایی که مردم در حال ساخت نوع انتخاب است که آنها احتمالا می خواهید برای ایجاد.”

سال گذشته وزیر بهداشت مت Hancock کاهش یافته است به قانون جدید مالیات در برخی شیرین و چرب محصولات. چنین سیاست شده بود و با حمایت رئیس سابق افسر پزشکی Dame سالی دیویس بود که جایگزین کریس Ersin سال گذشته است.

کمپین گروه هایی مانند اقدام بر قند و عمل در نمک باید گفت که سیاست دولت اجازه تولید کنندگان خود را تنظیم محتوای غذاهای خود شکست خورده است و منجر به اپیدمی چاقی در دوران کودکی.

بیمه خدمات درمانی در انگلستان می گوید وجود دارد 11,117 بستری شدن در بیمارستان در 2018-19 به طور مستقیم مربوط به چاقی و 876,000 بود که در آن یک عامل افزایش 23 درصد در سال گذشته است.

26 درصد مردان و 29 درصد زنان از نظر بالینی چاق با 67 درصد مردان و 60 درصد از زنان دارای اضافه وزن بود. سرویس های بهداشتی می گوید 20 درصد از 6 سال کودکان چاق هستند با شیوع تقریبا دو برابر بالا در مناطق محروم

موسسه مطالعات مالی (IFS) گفت: پرده برداری از سیاست های دولت می تواند اثر مثبت بر سالم مصرف, اما این شرکت ممکن است سعی کنید برای پیدا کردن نقاط ضعف.

در یک یادداشت تحقیقاتی این سازمان گفت: ممنوعیت هنوز هم ترک فست فود رستوران ها “رایگان برای تبلیغ محصولات مانند هویج یا میوه جعبه” و که آنها نیز می تواند انتخاب کنید برای تغییر تبلیغات به رسانه های مختلف و یا غیر محدود برنامه های.

“اگر تبلیغات این محصولات سالم را افزایش می دهد مصرف کمتر سالم اما به طور مشابه, مارک, جایگزین, پس از آن سیاست می تواند کمتر موثر از امید” آنها گفت.

اما آن را می گوید تحقیقات نشان می دهد 60 درصد از تمام تبلیغات تلویزیونی برای مواد غذایی که ممکن است تحت پوشش از جمله ممنوعیت نشان داده شده است قبل از حوضه.

Rebekah Stroud, تحقیقات اقتصاددان در ایفس گفت: “اکثر تلویزیون آگهی که مردم را برای ناسالم مواد غذایی و نوشیدنی ها نشان داده شده است قبل از 9 شب آبخيز. اما میزان که ممنوعیت این آگهی را کاهش می دهد چاقی بستگی دارد که آیا شرکت افزایش تبلیغات در زمان های دیگر و یا در رسانه های دیگر و در مورد نحوه تبلیغات بر آنچه مردم را انتخاب کنید به خوردن و نوشیدن.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>