تمیز کردن سبز و خطرناک است ؟ اولین e-روروک مخصوص بچه ها آزمایشی راه اندازی در میدلزبورو اما نظر تقسیم شده است

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

صبح روز دوشنبه و در میدلزبورو را در مرکز مربع كم دره شهردار – پوشیده در کت و شلوار کراوات کفش و سقوط کلاه – است که صیقل با برس گردان در اطراف در مقابل جمعیت برقی روروک مخصوص بچه ها.

“من شده است با تمرین در دفتر ماشین پارک” بن gemma addy گفت: مستقل پس از آن. “کابوس به سقوط کردن.”

خوش آمدید به روز اول از آنچه طرفداران امید خواهد بود که شروع به از حمل و نقل های انقلاب است.

این اولین محاکمه pay-as-you-go e-اسکوتر در جاده های انگلستان – راه اندازی به سختی یک هفته پس از این قانون تغییر یافت به چنین وسایل نقلیه حقوقی در بزرگراه های عمومی است.

یک ناوگان از 100 در حال توزیع در سراسر میدلزبورو و در نزدیکی Hartlepool برای هر کسی که بیش از سن 18 سالگی به پرش بر روی برنامه و پستی دور.

در سن coronavirus سن فکر می رود آنها می تواند به کاهش فشار بر حمل و نقل عمومی در حالی که کمک به اطمینان از بهبود اقتصادی ساخته شده است نه تنها در انتشار-اتومبیل خارج می گردند.

و در حالی که Tees Valley است که در وهله اول در بریتانیا به خلبان آنها e-اسکوتر تقریبا قطعا در آینده به یک شهر و یا شهرستان در نزدیکی شما به زودی.

حداقل 50 مقامات محلی در حال حاضر گفته می شود در مذاکرات با شرکت های مختلف در مورد راه اندازی طرح های مشابه در زمینه های خود را. Portsmouth, دربی, Birmingham و بریستول همه امیدوار به راه اندازی آزمایش های بعد از آن در تابستان در حالی که بین المللی روروک مخصوص بچه ها شرکت هایی مانند آهک و ردیف هستند تقاضاهای مصرانه اجازه داده می شود به بازارهای مانند لندن و لیورپول و منچستر.

اگر همه می رود و کارفرمایان در زنجبیل – انگلیسی اندازی پشت میدلزبورو trial – امید به 10,000 خود را سیاه و سفید-و-نارنجی مدل در جاده ها ، حتی در نقاط روستایی می تواند هجوم: مقامات شورای در Staffordshire در حال حاضر در مذاکرات با این شرکت در مورد چگونه آنها می تواند مورد استفاده برای اتصال شهرستان به روستاها.

طرفداران می گویند همه این می تواند تبدیل راه سفر ما – آنجا که آنها در حال حاضر انجام می شود در شهرستانها مانند کپنهاگ مادرید و بریزبن. “ما می خواستیم این در اینجا برای یک زن و شوهر از سال” آقای gemma addy گفت. “آنها نه نوش دارو از حمل و نقل عمومی است اما آنها می تواند فوق العاده تمیز و مقرون به صرفه بخشی از این پیشنهاد. اجتماعی فاصله بیش از حد.”

هنوز وجود دارد.

آخرین بار چیزی قابل مقایسه بود سعی در انگلستان – dockless دوچرخه – آن را تقریبا کامل شکست. در کمی بیش از یک سال از هزاران استخدام چرخه ظاهر می شود در شهرستانها در سراسر کشور – از جمله منچستر و کمبریج نوریچ – اکثر خارج شده است دوباره.

به طور گسترده ای گزارش شده مسائل شامل توده های دور انداخته دوچرخه به هم ریختن خیابان و مسدود کردن پیاده رو و همچنین خرابکاری گسترده. ده ها پرتاب شد در آبراه. در شفیلد یک به پایان رسید تا در یک حومه درخت.

سوال این است که می توانید e-اسکوتر واقعا تغییر راه ما در سفر یا آنها هم به مقصد می رسند در خود هزاران نفر قبل از ناپدید شدن دوباره ؟

كم دره شهردار بن gemma addy و پل Hodgins, مدیر اجرایی, زنجبیل (كم ولی در ترکیب قدرت)

که اسکوتر نمایندگی پاک کننده حالت از حمل و نقل از یک ماشین است unarguable. آنها همچنین بزرگ سرگرم کننده برای سوار با سرعت بالا از 12 مایل در ساعت است که سریع تر از آن برای تلفن های موبایل.

“آن را مانند یک ایده خوب است” گفت: نور الدين, a 23 ساله مرکز تماس کارگر که یکی از اولین سواران پس از سرگردان را از طریق مرکز مربع در ناهار خود را. “میدلزبورو می شود هرگز چیزی مثل این. درخشان است.”

در £2 برای 20 دقیقه آنها ارزان برای استخدام اما دقیقا ارزان نیست. سواران می توانید آنها را در پیاده رو و توصیه به پوشیدن کلاه. خواهد Mr Uddin استفاده از آنها را به طور منظم ؟ “قطعا” او می گوید. “این یک پیاده روی 15 دقیقه ای از ایستگاه اتوبوس به کار برای من. در یکی از این و آن می خواهم در مورد دو. اگر چه من می خواهم احتمالا تا پایان رفتن به یک راه طولانی فقط برای یک bez در اطراف.”

این واکنش زنجبیل امیدوار بودم برای. موفقیت 12 ماه محاکمه می گوید: نمی خواهد فقط می توان در تعداد سفر ساخته شده – اگر چه حدود پنج سواری در هر روز در هر روروک مخصوص بچه ها است که در ابتدا پیش بینی – اما این نوع سفر در حال انجام هستند. که است که می گویند به آن نیاز دارد افرادی مانند آقای الدين رفت و آمد به منظور ایجاد این قابل دوام طولانی مدت صورت می گیرد.

“به پایداری و مقیاس پذیری آن است که کاملا آن سفر مهم هستند که می گوید:” پل Hodgins شرکت مدیر اجرایی و یک بار رهبر ریچموند شورای اسلامی در لندن. “این فوق العاده است اگر می خواهید مردم به سوار شدن به آنها را برای تفریح اما آنها در اینجا برای کمک به مردم حرکت برای رسیدن به محل کار یا دانشگاه. ما می خواهیم آنها را برای تبدیل شدن به یک جایگزین برای ماشین.”

نهایی پایان نتیجه او می گوید باید “کاهش تراکم و آلودگی”. کمپین برای بهتر حمل و نقل موافق است. “اسکوتر می تواند ارائه انعطاف پذیر و آسان برای استفاده و راحت راه دور” می گوید دارن شرلی, مدیر اجرایی گروه حمایت. “ما خوشحال هستیم که این در حال کاوش است.”

آنها ممکن است او می افزاید: بهتر جذب از استخدام سیکل تا کنون بود. “من فکر می کنم ایستاده بر روی یک روروک مخصوص بچه ها می تواند درخواست تجدید نظر به مردم در پیراهن و لباس انجام می دهند که آخرین مایل به کار در راه است که دوچرخه شاید فقط نمی,” او می گوید.

مهمتر كم ولی آزمایشی که در نهایت ببینید 500 وسایل نقلیه نورد به دارلینگتون, Stockton-on-Tees و ردکر – با هدف قبضه کردن مسائل مربوط به خرابکاری و درهم و برهمی در ارتباط با dockless دوچرخه. برای یک چیز, اسکوتر بسیار سنگین است.

ثانیا در حالی که آنها در واقع dockless آنها را مجبور به پارک در یکی از تعداد محدودی از ژئو-حصار هاب از جمله در ایستگاه قطار یا پایین رودخانه ورزشگاه. کاربران آن را ترک نمی کند وسایل نقلیه در چنین نقطه ای ادامه خواهد داد به شارژ £2 هر 20 دقیقه به طور نامحدود.

نور الدين طول می کشد یک تست سوار (مستقل)

اما هر کس معتقد است این خواهد, جلوگیری از خرابکاری و یا دزد. “من می خواهم متحیر” shrugs یک کارگر در شهرستان چرخه مرکز قفل “اگر آنها پایان ندارد تا دزدیده شدن و یا شکسته است. مردم می توانند خلاق”.

در حالی که برخی از شهرها دیده می شود مفهوم رشد پس از آن فراگیر شد و در سال 2018 – طرح های در لیسبون و وین هستند به ویژه محبوب – رول-outs در جای دیگر شده اند احاطه شده توسط مشکلات.

زمانی که شرکت های آمریکایی آهک و پرنده راه اندازی در اوکلند در کالیفرنیا بیش از 100 اسکوتر به پایان رسید تا در دریاچه مریت در سه ماه اول. در سان فرانسیسکو برخی از 200 وسایل نقلیه از اولیه ناوگان 650 نفر گزارش شده یا به سرقت رفته و یا فراتر از تعمیر آسیب دیده در دو هفته. کپنهاگ است گفت: باید مسائل را با نوشیدن سواران. پاریس – که از 20 ، 000 وسایل نقلیه – به نظر می رسد در یک حالت ثابت از سرکوب speeders و بی ملاحظه parkers.

سوال در مورد ایمنی نیز باقی بماند. فدراسیون ملی نابینایان انگلستان است بنابراین نگران آن است که در حال حاضر خواستار محاکمه به پایان رسید. اعضای آن آنها می گویند در حال پیاده به احتمال زیاد به mown پایین سریع خاموش, وسایل نقلیه.

“آنها ذاتا خطرناک است و آنها شده اند به رسمیت شناخته شده در یک عجله و بدون هر گونه مناسب نظارت و یا نظارت می گوید:” سارا Gayton, موسسه خیریه را به اشتراک گذاشته فضا هماهنگ کننده. “اشتباه نکنید ما را کور و بخشی از مردم صدمه دیده است به عنوان یک نتیجه از این. این چیزی است که اتفاق افتاده است در هر کشور این تهدید معرفی شده است و آن را به اتفاق می افتد در اینجا.”

حتی چگونه سبز این ماشین واقعا به سوال باز است. در حال حاضر هیچ مرکزی شارژ امتیاز برای باتری خود را. هر بار یک روروک مخصوص بچه ها اجرا می شود از آب پس از حدود یک ساعت سفر باید آن را برداشت توسط ون و رانده شده به Teesside فرودگاه بین المللی برای راه اندازی مجدد سیستم.

مایک هیل نماینده برای Hartlepool امیدوار است این طرح به کار خواهد کرد اما هنوز شک و تردید. “من امیدوارم که من اشتباه ثابت,” او گفت:. “اما من نمی انتظار مردم اینجا زیپ برای کار کردن A19 اسکوتر. تنها سفر این جایگزین خواهد شد در حال سفر است که مردم در غیر این صورت راه رفتن.” این منطقه او اضافه می تواند در مرکز از یک رنگ سبز صنعتی و حمل و نقل و انقلاب است. “اما در حال اسکوتر چپ در اطراف شهر مراکز بخشی از آن ؟ من متقاعد نشده.”

در میدلزبورو این نگرانی اذعان کرد هر دو زنجبیل و شهردار هنوز مرطوب شور و شوق. نقطه محاکمه آنها گفته شد به آهن از جمله مسائل به عنوان آنها پدیدار شود. اگر آنها موفق هستند در اینجا در Teesside, آنها را می توان موفق در سراسر انگلستان آقای gemma addy گفت.

او گفت که او معتقد است که شهرهای بزرگتر که معمولا چنین محاکمات مانند لندن و منچستر و لیدز بود لزوما نماینده خیلی از بقیه کشور است. اگر اسکوتر به تحول فراتر از آن مراکز شهری آن نیاز به آزمایش می شود فراتر از آنها ،

خواهد Mr gemma addy استفاده از اسکوتر خود را پس از آن ؟ “هر بهانه ای به یکی,” او می خندد – اگر چه زمانی که او در سمت چپ چهار, راه اندازی, او پس از آن ممکن است ارزش گفتن با ماشین.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>