Ford Bronco: یک نسل به عقب نگاه جلوتر از SUV جدید را نشان دهد – Roadshow

چه طولانی و عجیب و غریب سفر آن بوده است.


فورد

بله, آن را واقعا سه سال پس از فورد برای اولین بار اعلام کرد بازگشت از توسن در سال 2017 خودرو دیترویت نشان می دهد. آن بوده است مدت طولانی صبر کنید اما در حال حاضر ما در نهایت در آستانه دیدن جدید 2021 Ford Bronco در آن واحد ،

از شروع اسمی تولید در سال 1965 توسن زندگی می کردند چندین مجزا زندگی می کند. بنابراین قبل از اینکه ما حرکت رو به جلو به مدل آینده آن زمان را به یک نگاه.

1966-1977 توسن: اسب پسر برگ گیتس

با وجود رشد به اشغال بخش بزرگتر در آینده تکرار اصلی توسن به مقصد بود یک SUV جمع و جور رفتن در برابر امثال بین المللی رفتگر دیده بانی و جیپ CJ-5. تفریحی شهرداری بودند که هنوز هم بسیار جدید در این نقطه به فورد این فرصت را به یک نرم افزار در رشد بخش.

هیچ یک دیگر از افسانه ای auto exec Lee Iacocca تایید نسل اول توسن برای تولید در اوایل سال 1964. شاسی آن بود منحصر به فرد است که دیگر هیچ فورد-خانواده خودرو استفاده شده خود را کوتاه 92-اینچ فاصله دو محور. چهار چرخ دیسک استاندارد بود در تاب دانا پیشرانه قطعات از محور به انتقال مورد.

در راه اندازی توسن تنها موتور 2.8 لیتری I6 (بر اساس موتور در شاهین سدان) ساخت 105 اسب بخار. سال آینده 200-hp 4.7 لیتری V8 خواهد بود ارائه شده در حال گسترش به 5 لیتر توسط 1969 مدل سال. 4.7 لیتری I6 بود و انتقال قدرت استاندارد ارائه شروع در سال 1973 مدل سال مداوم از طریق نسل در سال 1977.

اولین نسل توسن را نگاه نداشت و بی معنی امید بستن برای کارهایی مثل مسطح پانل های شیشه ای برای نگه داشتن هزینه های کنترل و ساده-به-مطبوعات sheetmetal اشکال. آن را در دسترس در سه سبک های مختلف بدن از جمله معمول دو درب پیکربندی در علاوه بر این به انواع جالب توجه مانند یک باز بالا اسب سواری. به عنوان سال رفت و اگر چه این بدن شد و در نهایت کنار گذاشته در حمایت از محبوب ترین دو درب “واگن” طرح. فروش به طور متوسط بین 14,000 و 25000 واحد در هر سال در طول اجرای آن.

1978-1979 توسن: این embiggening

از آنجا که توسن آغاز به کار بخش SUV شروع به مصرف کردن است. اما compact Suv ها نیست هدف از توجه همه را اواخر 1970s — مدل های بزرگتر رشد در محبوبیت با وجود عواقب بحران نفت 1973. اما با وسایل نقلیه مانند Chevrolet K5 Blazer و جیپ چروکی فورد نیاز به واکنش نشان می دهند به بازار هوی و هوس.

و به این ترتیب دومین نسل توسن رشد — زیادی. استقراض شاسی آن از F-100 وانت (یک روند است که ادامه خواهد داد و در نسل های بعد) در سال 1978 توسن اضافه شده کل پا به آن دو محور در علاوه بر این به رشد 11 اینچ گسترده تر و 4 اینچ بلندتر است. یک دانا 44 جامد محور جلو مشغول به کار در کنار یک فورد 9 اینچ محور عقب ساخت این آخرین توسن بدون مستقل تعلیق جلو. چهار چرخ دیسک باقی مانده استاندارد برای دومین نسل توسن. یک سه درب واگن تنها سبک بدن در ارائه این زمان در اطراف.

برای نسل دوم دو V8 موتورهای زندگی می کردند تحت توسن هود. هر دو 5.8 لیتری و 6.6 لیتری V8s تولید شده تقریبا همان اسب بخار (156 و 158 بود) اما 6.6 لیتری تا به حال گشتاور استفاده در 277 lb-ft در مقابل کوچکتر V8 را 262 lb-ft. در سال 1979 هر دو نوع برداشت یک مبدل کاتالیزوری که کمی تحت تاثیر اسب بخار خروجی.

رشد توسن انجام چند چیز است. های پایه با F-100 به معنای موجود جدید وسایل رفاهی مانند تهویه مطبوع و یک چرخش فرمان ستون. این تازه رشد کرده پسر نیز به فروش می رسد مانند gangbusters با فورد هل دادن 77,917 Broncos کردن درب در سال 1978 و 104,038 در سال 1979.

1980-1986 توسن: شکل گرفتن

نفت بحران ضروری تاثیری کارآمد تر وسایل نقلیه. در حالی که توسن ابعاد ماند عمدتا همان نسل سوم که انتقال قدرت تنوع گسترده تر بود. یک 4.9 لیتری I6 استاندارد بود در کنار انتقال کاربر. پایه V8 بود 4.9 لیتری واحد با 5.8 لیتری ویندزور V8 و 5.8 لیتری 351M V8 نیز ارائه می دهند. به روز رسانی مانند تزریق سوخت به آرامی مشغول به کار راه خود را به صف, و همچنین.

در همراهی با دوم-gen توسن نسب به نسل سوم توسن یک بار دیگر قرض گرفته شده بسیاری از به روز رسانی آن از F-سری وانت کامیون خط. از درب جلو این تقریبا همان وانت از جمله قرار دادن فورد بیضی آبی لوگو. توسن نیز با استفاده از همان سبك از جمله عمومی-مضمون Eddie Bauer نسخه ساخته شده است که راه خود را به چند Ford Suv ها در زمان.

در حالی که آن را کاملا به همان موفقیت فروش خود را به عنوان پرچمدار این Mk 3 توسن را به خوبی برای خود. فروش ماند حدود 40,000 واحد در هر سال از سال 1980 تا 1985 زمانی که آن را به ضرب گلوله به 54,000 واحد اتمام اجرای آن در سال 1986 با 62,127 نمونه به فروش می رسد.

1984-1990 Bronco II: stepsibling

از طریق 1980s فورد دقیقا نمی بیشترین سابقه با قرار دادن “دوم” پس از یک نام است. موستانگ II? دقیقا هر کسی که مورد علاقه موستانگ. هنری فورد دوم ؟ بیایید… فقط رفتن نیست وجود دارد. پس از آن وجود دارد Bronco II.

این Bronco II هرگز به معنای جایگزینی برای آن بزرگتر خواهر و برادر. مشتق شده به طور مستقیم از کوچکتر رنجر وانت و بسته بندی در ابعاد و نزدیک به نسل اول توسن توسن دوم بود به رقابت با یک کلاس جدید از وسایل نقلیه. چهار چرخ دیسک بود دوباره استاندارد اگر چه عقب چرخ در دسترس ساخته شده بود در سال 1986.

در علاوه بر این به استقراض به نظر می رسد و بخش های بدن از رنجر های Bronco II نیز yoinked آن انتقال قدرت. اوایل Bronco II مدل لرزاند 2.8 لیتری V6 با 115 اسب بخار در حال رشد به 2.9 لیتر و 140 اسب بخار در سال 1986 مدل سال. یک turbodiesel بود در یک نقطه در دسترس, اما آن است که خوب نیست و بسیاری از افراد به سادگی صرفنظر بیش از آن.

این Bronco II درگذشت به اتاق را برای فورد اکسپلورر, اما قبل از آن اتفاق افتاد این بود که گل نشسته با ایمنی مربوط به مجادلات. به طور خاص خودرو اعتقاد بر این بود به مستعد ابتلا به تجمیع و پرونده های حقوقی به دنبال فورد به خوبی به 1990s.

نه هر نسل جدید نیاز به پیشگامانه.


فورد

1987-1991 توسن: برخی از چیزهای جدید هیچ چیز دیوانه

چهارم-gen Ford Bronco وارد تولید در سال 1986 با قایق از تغییرات. جدید توسن برداشت همه یکسان به نظر می رسد به عنوان هشتمین نسل F-150 که همچنین جدید در زمان. آن را کمی کاهش می دهد, با aero بهبود با هدف بهبود بهره وری. داخلی دوباره طراحی شد, بیش از حد, اما نه برای اقتصاد سوخت را به خاطر. مردم فقط می خواهم چیزهای جدید.

وجود دارد برخی از پیشرفت های فنی ، چهارم-gen مدل برداشت فشار-دکمه کنترل برای آن چهار چرخ دیسک سیستم و هر دو پایه 4.9 لیتری I6 و با خروجی بالا 5.8 لیتری V8 اضافه شده تزریق سوخت. پنج سرعت انتقال دستی جایگزین قدیمی چهار-سرعت راه اندازی و اختیاری انتقال خودکار به دست آورد اضافی دنده رو به جلو ،

فروش خوب برای شروع به طور متوسط حدود 43000 واحد تا سنبله دیدم 69,470 فروش در سال 1989. این تعداد کاهش یافته و به حدود 55,000 زیر سال 1991 دیدن فقط 25,001 Broncos عنوان کردن درب.

1992-1996 توسن: آب سست است

نهایی O. G. توسن آمد برای 1992 مدل سال پس از مقدمه ای از نهم-gen فورد F-150. توسن بار دیگر ایرودینامیک بهبود یافته از طریق ترفند به جلو فاسیا یک ظاهر طراحی شده, گرد کردن چیزهایی برای برش بهتر را از طریق هوا. ویژگی های مانند ورود بدون کلید و صندلی چرمی ساخته شده ظاهر بیش از حد.

توسن نیز با دریافت یک شماره از ایمنی به روز رسانی از جمله مناطق crumple و برای مدل سال 1994 استاندارد راننده کیسه هوا. متحرک hardtop همچنین رفت و با توجه به این واقعیت که در صندلی عقب کمربند و مرکز نصب ترمز نور به آن متصل شد. در حالی که آن را هنوز هم از لحاظ فنی قابل جابجایی دستی ارائه شده هیچ دستورالعمل در انجام و خاص پیچ و مهره مورد استفاده قرار گرفت به نگه داشتن مردم از سرهم بند با آن است.

البته ما نمی توانیم بحث در مورد نهایی توسن بدون ذکر O. J. Simpson. یک کم سرعت تعقیب و گریز در لس آنجلس’ ایالتی 405 قرار داده SUV در مرکز عظیم در کانون توجه رسانه ها. در حالی که بعید است که این بدنام تعقیب ماشین واقعا تحت تاثیر قرار فروش در یک راه یا دیگری در آنجا بود کمی چشم انداز مثبت در توسن فروش در سال 1995 فقط قبل از آن رفت و به غروب آفتاب تا راه را برای دیگر Suv ها مانند فورد اکسپلورر و سفر.

آن را تقریبا در اینجا است.


فورد/Instagram

2021 Ford Bronco: اجازه دادن به اسب دوباره

یک چهارم از یک قرن گذشت از Ford Bronco ناپدید شد از نمایندگی, اما این تنظیم را تغییر دهید با معرفی مدل 2021 این سال است.

در حالی که شورلت رفت و تبدیل آن کامیون-بر اساس جارچی به unibody کوکی-برش متقاطع به معنای پر کردن بریدن از فضای سفید بین اعتدال و گذشتن از توسن به عنوان چیزی کمی تخصصی تر. تاب دو سبک های مختلف بدن, در علاوه بر این به یک کوچکتر توسن نوع ورزش است که قطعا بهتر از Bronco II, فورد آخرین SUV آماده است برای پس گرفتن خریداران که ممکن است رفتند به وسایل نقلیه مانند جیپ مخاصم.

به استثنای برخی کامیون سبك فورد نشده بود و به درستی حجیم off-roader در مدت زمان طولانی. با توجه به بازی فکری و نشت ما تا کنون دیده ام به نظر می رسد بزرگ بیضی آبی است به درمان است که محصول شکاف در یک راه بزرگ است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>