مشک ادعا تسلا خواهد شد که ” قابلیت های اساسی برای سطح 5 استقلال در این سال – Roadshow


تسلا صاحبان می توانید ببینید چه ماشین “می بیند” در داشبورد و صفحه نمایش آن وضوح وسایل نقلیه و اشیاء دیگر در اطراف خودرو است.


تسلا

تسلا به مدت طولانی به فروش می رسد وسایل نقلیه خود را با یک “کامل خود رانندگی” گزینه است. برای یک تکه از تغییر صاحبان می توانید این گزینه در حال حاضر و برخی از درجه ای از استقلال را فعال کنید هنگامی که تسلا تصمیم می گیرد آن را به اتفاق می افتد. با وجود اینکه ارائه شده به عنوان یک گزینه برای وسایل نقلیه مجهز به 2016-و-بعد سخت افزاری که وعده هنوز تحقق. اما به نظر می رسد مدیر عامل شرکت Elon Musk است که هنوز هم با اعتماد به نفس آن را فقط بیش از افق.

“من بسیار با اعتماد به نفس است که در سطح 5 یا اصل استقلال کامل اتفاق می افتد و من فکر می کنم اتفاق می افتد بسیار سریع” مشک گفت: در یک پیام ویدئویی در جهان هوش مصنوعی در کنفرانس شانگهای, خودرو, اخبار و گزارش. “من با اعتماد به نفس باقی می ماند که ما باید قابلیت های اساسی برای رسیدن به سطح 5 استقلال کامل این سال است.”

سطح 5 استقلالتوسط SAE تعریف کامل خودرو استقلال است که نیاز به صفر بشر نظارت و یا ورودی از آغاز تا پایان. در حالی که تعدادی از تکنولوژی غول قرار داده اند میلیاردها دلار به استقلال و تحقیق و توسعه از گوگل برای بارگذاری وجود ندارد و در عین حال خالص در سطح 5 راه حل برای مصرف کنندگان و برخی از محققان معتقدند این می تواند دهه ها قبل از این نوع خودرو قابلیت طول می کشد نگه دارید در هر ملاحظه ای در راه است.

مشک هرگز خجالتی در مورد تسلا استقلال آرمان غرق در افکار که یک روز خریداران ممکن است قادر به ارسال و اتومبیل های خود را به پول برای آنها در حالی که در کار بازیگری به عنوان یک سوار-نقطه خودمختار خودرو برای افراد دیگر. بحث مستقل Teslas در زمان خاموش در اواخر سال 2016 زمانی که مدیر عامل شرکت اعلام کرد که هر تسلا از آن نقطه به بعد را شامل سخت افزار مورد نیاز برای فعال کردن خودمختار رانندگی.

پس آن نقطه “کامل خود رانندگی” گزینه به نظر می رسد به عنوان یک چند-هزار-دلار گزینه برای تسلا صاحبان. اما حتی اگر اتومبیل را دریافت چندین قابلیت به روز رسانی از آن پس نزدیک ترین چیزی که صاحبان این است که خلبان اتوماتیک تسلا مجموعه ای از فعال و منفعل راننده ایدز است که اجازه می دهد وسیله ای برای نگه داشتن خود را در جاده برای تغییر امتداد زمان. خلبان اتوماتیک شده است beefed تا در طول سال با لین-قابلیت تغییر و اخیرا ترافیک-سیگنال شناختاما آن باقی مانده است بسیار دورتر پایین SAE را (مسلما ناقص) استقلال مقیاس در کنار سیستم های مشابه مانند جنرال موتورز است سوپر کروز. قیمت آن نیز افزایش یافته است در طول سال اخیرا اقامت در $8,000.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: پورشه Taycan در مقابل تسلا Model S: لوکس EVs در مقایسه


7:37

خلبان اتوماتیک دیده می شود سهم عادلانه خود را از انتقاد در شکل فعلی آن است. تسلا فرود در انظار زمانی که NTSB شروع به بررسی تصادفات و مرگ و میر است که شامل استفاده از خلبان اتوماتیک. اخیرا گزارش وضع سرزنش برای دو تصادفات منجر به مرگ در پای راننده تسلا و تنظیم کنندهاساسا گفت: همه طرف های درگیر باید به آن مرحله.

این اولین بار نیست Elon است بحث استقلال و robotaxis رشد نزدیک تر است. در مارس مشک توییتی که زمینه ای قابلیت برای “کامل خود رانندگی” در مسیر برای سال 2020, اما او همچنین به ذکر است که موانع نظارتی ممکن است در حال حاضر استقرار مسئله.

تسلا نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

بیشتر بخوانید: Self-driving cars: یک سطح توسط سطح مبین از خودروهای

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>