وزرا باید برنامه ریزی برای جلوگیری از PPE کمبود اگر coronavirus موج دوم بازدید نمایندگان مجلس هشدار می دهند

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

تحریم شده به 0001 شنبه 8 جولای

وزرا باید یک طرح در محل تا پایان تابستان به ارائه منابع کافی از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به صورت بالقوه موج دوم coronavirus در انگلستان این زمستان با نفوذ مجلس عوام کمیته گفته است.

متقابل, پارتی, عمومی, حساب های کمیته گفت که “بسیار نگران” با کمبود PPE تجربه سلامت و مراقبت کارگران در اولین موج Covid-19 و باور نمی کند دولت بود و درمان این موضوع کافی ضرورت است.

هشدار در یک گزارش که وزرای ندارد “درک روشنی” یا تجهیزات مورد نیاز و یا نحوه توزیع آن – به خصوص به تکه تکه مراقبت بخش – کمیته تنظیم 7 سپتامبر مهلت برای وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی به طرح چگونه آن را ارائه قابل اعتماد و به راحتی در دسترس منابع اگر coronavirus عود کردن دوباره.

این گزارش همچنین هشدار داده است که وزیر بهداشت مت هنکاک تصمیم گیری در شروع Covid بحران به نوشتن £13.4 میلیارد دلار از بیمه خدمات درمانی تراست’ تاریخی بدهی نمی خواهد حل و فصل خدمات سلامت را زمینه مشکلات مالی است.

این بیماری همه گیر است و تاکید بر نیاز به یک برنامه ریزی منسجم اجازه می دهد تا بیمه خدمات درمانی برای دریافت منابع مالی خود را در نظم و برش لیست انتظار بعد از coronavirus تحت کنترل در آورده است آن را گفت.

کمیته صندلی مگ Hillier گفت: “دولت در انجام یک بزرگ همه گیر تمرین ورزش در سال 2016 اما موفق به آماده شدن. قبلی کمیته هشدار داد در فقدان برنامه برای اطمینان از دسترسی به دارو و تجهیزات در بخش مراقبت های اجتماعی در صورت عدم مقابله Brexit اما دوباره دولت موفق به آماده شدن.

“باید وجود داشته باشد کل تمرکز در حال حاضر در جایی که مشکلات در تهیه و عرضه در موج اول و در از بین بردن آنها.

“همه گیر انداخته است طولانی مدت مشکلات اساسی در NHS سرمایه و مدیریت مالی به استارک امداد. هیچ جایی وجود دارد و باید تحمل صفر برای اجازه دادن اساسی مشکلات مالی همچنان ادامه دارد.”

DHSC گفت: این کمیته تحقیق که سهام PPE برای بهداشت و مراقبت اجتماعی هرگز زد در سطح ملی و در طول همه گیر اما بستری شده است یک “چالش” برای توزیع مناسب تجهیزات به محل مناسب در زمان.

قبل از اپیدمی تنها حدود 35-40 درصد از PPE شد منابع ملی منطقه ای و محلی بهداشت و درمان بدن و مراقبت از خانه خرید خود سهام. DHSC گفت: پرسش این است که این سیستم به اندازه کافی برای مقابله با افزایش تقاضا در طول بحران و ترتیبات جدید تا به حال به در محل قرار داده. این مربوط به بخش تامین 50,000 مشتریان در سراسر مراقبت بهداشتی و اجتماعی در مقایسه با 240 NHS تراست قبل از همه گیر.

در زمان درخواست DHSC گفت: آن را به حال هنوز برای تصمیم گیری در مورد چگونگی ساخت تا انعطاف پذیری آن در زنجیره تامین, اما گفت که هیچ قریب الوقوع امکان از پله انگلستان تولید به نقطه ای که آن را می تواند جایگزین بازارهای بین المللی به عنوان منبع اکثریت قریب به اتفاق آن PPE.

این کمیته گفت که “بسیار نگران به طور گسترده ای گزارش شده کمبود PPE به صورت بالینی و مراقبت کارگران در طول موج اول Covid-19 همه گیر” و گفت: دولت “هنوز درمان این کافی ضرورت”.

“و آن را کاملا حیاتی است که همان مشکلات اتفاق نمی افتد دوباره در این صورت موج دوم اما عدم قطعیت هنوز هم غالب در اطراف آینده ارائه محلی PPE در سراسر سلامت و مراقبت اجتماعی بخش گفت:” کمیته.

“در ظرف دو ماه از این گزارش این کمیته انتظار دارد DHSC برای روشن شدن حکومت آن ترتیبات و طرح کلی که از آن انتظار دارد که قابل پیش بینی عرضه سهام و دسترسی به PPE تامین در بیمه خدمات درمانی و مراقبت بخش است.”

مگ Hillier (PA)

در پاسخ به یک DHSC سخنگو گفت: “ما نمی پذیرفتن این ادعا است. ما مشغول به کار در سراسر ساعت به تحویل PPE به خط مقدم در سراسر این جهانی همه گیر همکاری با صنعت بیمه خدمات درمانی و نیروهای مسلح برای ایجاد یک شبکه توزیع به عرضه بیش از 58,000 تنظیمات.

“دو میلیارد موارد از PPE در حال حاضر تحویل داده شده است و تقریبا 28 میلیارد موارد دستور داده شده است از انگلستان مبتنی بر تولید کنندگان و شرکای بین المللی برای ارائه مستمر عرضه خواهد شد که دیدار آینده نیازهای مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارکنان است.”

این گروه تا به حال در پاسخ به پیشنهادات از 15,000 کنندگان برای تامین هوای مورد نیاز ایمنی و استانداردهای کیفیت و در حال حاضر به اندازه کافی قرارداد تامین برای قابل پیش بینی تقاضا در اکثر مناطق محصول گفت: DHSC. حدود 20 درصد از تمام PPE خواهد بود ساخته شده در انگلستان تا پایان سال است.

PAC گفت که تصمیم به نوشتن £13.4 میلیارد دلار در وام هنوز هم در سمت چپ NHS تراست با جریان مالی سالانه کسری رسیده که در مجموع £827 میلیون در 2018/19.

عملکرد در 18 هفته زمان انتظار استاندارد در 2018/19 بود و در بدترین حالت آن پس 2009/10 قبل از ورود محافظه کار به رهبری دولت است. و تعداد افراد در لیست انتظار به بالا و تاریخی از 4.23 میلیون نفر در پایان ماه مارس 2019 – اعتقاد به تورم بیشتر به عنوان یک نتیجه از لغو عملیات در طول coronavirus بحران است.

در اکتبر 2019 تراست گزارش برآورد کل تعمیر و نگهداری سفارشات £6.5 میلیارد دلار که £1.1 میلیارد دلار بود در معرض خطر نشان می دهد که انجام تعمیر و نگهداری به معنای افزایش خطر آسیب به بیماران. و این گزارش ابراز نگرانی کرد که جای خالی برای 40,000 پرستاران و 9,000 کادر پزشکی می تواند در حال حاضر در معرض خطر به تحویل دولت برنامه بلند مدت برای بیمه خدمات درمانی.

“همه گیر شده است برجسته نیاز برای بیمه خدمات درمانی برای ادامه تلاش های خود برای اساسا تبدیل خدمات به اطمینان حاصل شود که آن را می توانید دیدار با افزایش تقاضا در آینده در حالی که حفظ حیاتی استانداردهای خدمات” گفت: این کمیته گزارش دهند.

“به منظور رسیدن به این موقعیت بیمه خدمات درمانی نیاز به یک برنامه ریزی منسجم برای چگونه آن را تابع پس از اوج COVID-19 بحران است.”

“این Covid-19 بحران باید استفاده نمی شود به عنوان بهانه ای برای پرداختن به دیرینه مسائل است که ما باید برجسته ما در گزارش های قبلی مانند نیروی کار با کمبود منسجم و تراز وسط قرار دارد, سرمایه گذاری, استراتژی های مقابله با اعتماد کسری و در همان زمان باقی مانده آماده برای مقابله با هر گونه آینده قله در این بیماری همه گیر.”

این DHSC سخنگو پاسخ داد: “ما ادامه خواهد داد به ارائه بیمه خدمات درمانی هر چه به آن نیاز دارد و محافظت از آن را برای آینده – ما نوشته شده است £13.4 میلیارد دلار از بیمارستان NHS بدهی به تازگی اعلام کرد یکی دیگر از 1.5 میلیارد پوند سرمایه گذاری و ما را تحویل 50,000 بیشتر پرستاران تا پایان این مجلس است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>