چرا بوریس جانسون تماس برای لوله های بدون راننده قطار است سیاسی کاری

بoris جانسون گفته صادق خان که معرفی بدون راننده قطار در این رابطه باید یک “بیماری” آینده آزادی حمل و نقل برای لندن. اما واقعیت این است که شما نمی خواهد به سفر در یک زمان به زودی, مهم نیست که چگونه این سیاسی ردیف است حل و فصل شود.

بدون راننده قطار بوده است hobby horse لندن محافظه کاران که دیدن آنها را به عنوان راهی برای دور زدن unionised لوله کارگران است. بوریس جانسون گفت که آنها را در زمانی که او شهردار بود و نبود. بازگشت کمی و شما می توانید پیدا کردن یک شب استاندارد تیتر از اکتبر سال 1977 مباهات است که وجود دارد خواهد بود “راننده لوله ها در خدمات 1990”. وجود ندارد.

پس زمینه به نخست وزیر آخرین تقاضا مهم است به درک چه خبر است.

TfL شده است و آمار به خصوص به شدت با این بیماری همه گیر کوروناویروس چون بر خلاف حمل و نقل در سایر نقاط کشور از آن دریافت هیچ عامل یارانه از دولت است. در عوض همه چیز را برای پرداخت کرایه درآمد – که سقوط کرده است که به مردم گفته شده که برای اقامت کردن لوله.

بنابراین یونان اجتناب ناپذیر است و TfL نیاز به تزریق پول نقد اگر حمل و نقل در پایتخت نیست و به سادگی رفتن به خرد کردن کامل متوقف کند. این موقعیت که در آن نخست وزیر ساخته شده است تقاضای خود را.

اما مشکل اصلی این است که شما فقط می توانید خرید های بدون راننده قطار و شروع به در حال اجرا آنها را بدون راننده – این سیگنالینگ در خطوط به روز رسانی می شود به جای آنها از یک فرایند طولانی و گران قیمت. به دلایل ایمنی پلت فرم لبه درب ها نیز باید نصب شده به عنوان در حال حاضر وجود دارد در بخشی از این جشن خط.

قبلا وجود دارد که برنامه ریزی برای ارتقاء یکی از سرمایه لوله خطوط Piccadilly Line که می توانست قطار جدید قادر به در حال اجرا بدون راننده – هر چند هیچ تصمیم گرفته شد در مورد اینکه آیا آنها در واقع انجام این کار به دلایل مختلف من توضیح خواهیم داد در یک لحظه.

اما این ارتقاء طرح کنار گذاشته شد و در سال 2018 به دلیل اقدامات ریاضتی در TfL. این مقامات حمل و نقل استفاده می شود برای دریافت کمک های مالی دولت مانند قطار و اتوبوس در بقیه کشور, اما این به اصطلاح “بلوک گرانت” لغو شد توسط جورج آزبورن زمانی که او صدراعظم شد.

پس از آن تا به حال به قطع و فروش دارایی های خود را, و یا افزایش نرخ. تاخیر بیشتر به Crossrail پروژه نیز هزینه TfL پول به دلیل آن نیست درآمد کرایه درآمد آن بود و انتظار از این سرویس جدید است.

در ماه فوریه فقط قبل از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس TfL تصریح کرد که Piccadilly Line ارتقاء می تواند به سادگی اتفاق نمی افتد و بدون دولت مرکزی بودجه – وجود ندارد پول برای آن است. خزانه رد TfL مطالبات به صورت نقدی به جلو بروید با ارتقا در سپتامبر صرف نظر. بنابراین اگر بوریس جانسون می خواهد این خط را ارتقا دهید و او را مجبور به پرداخت هزینه برای آن.

زمانی که ارتقاء لغو شد در سال 2018 آن برنامه ریزی شده بود به پایان خواهد رسید در سال 2025 اگر همه چیز زد به برنامه. آن دو سال بوده است به طوری که اگر ارتقا ابقاء شد امروز شما احتمالا می خواهم به دنبال در 2027 در اولین برای اولین بار بخش های بدون راننده قادر خط. که تقریبا دو شهرداری از نظر دور اگر همه چیز به تعویق افتاد.

من می گویم “بخش” از خط, از آنجا که آن را نمی خواهد تحت پوشش بخشی از Piccadilly line که در آن آهنگ های به اشتراک گذاشته شده با خط شهری و بین Rayner لین و آکس معنی یک راننده هنوز هم مورد نیاز برای قطار به تصویب از طریق اینجا. که به طور قابل توجهی کاهش سودمندی در حال اجرا بدون راننده برای بخشی از این سفر به دلیل یک راننده هنوز هم مورد نیاز برای هر قطار. بنابراین حتی اگر ارتقا است و در نهایت تحویل بدون راننده ممکن است حتی حس می شود.

بوریس جانسون است که اساسا خواستار صادق خان به انجام چیزی است که واقعا فقط در قدرت بوریس جانسون و سپس تنها با یک پایدار در دراز مدت سرمایه گذاری به تحویل یک بخش بسیار کوچک از آنچه که او را برای درخواست با مشکوک مزایای. تا زمانی که او تصمیم می گیرد برای متوقف کردن او می تواند اساسا متهم شهردار تاخیر انداخت. به راحتی وجود دارد, لندن, انتخابات شهرداری در سال آینده بنابراین هیچ جایزه برای حدس زدن چگونه این موضوع را به مرتب کردن بر اساس.

نخست وزیر نظرات شبیه تلاش برای حرکت بحث بر روی اینکه آیا شهردار ایستاده است و در راه پیشرفت در دستور اتحادیه های کارگری. البته آن را خیلی ساده نیست – اما آن را سخت به توضیح دهد که چرا.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>