جوان کانادایی سازندگان ساخت امواج در Infinite

هر سال در #SocialMediaDay ما جشن رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر ارتباطات و فرهنگ و 2020 به ما داده است مقدار زیادی به نگاه.

در حالی که رمان coronavirus همه گیر شده است به رانندگی ما از هم جدا جسمی, اجتماعی, رسانه ها ما را قادر به حفظ پیوندهای اجتماعی.

این تظاهرات جهانی ضد سیاه, نژاد پرستی, بیش از حد تکیه به شدت در سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای سازماندهی بسیج و اطلاع رسانی.

ادامه مطلب: معرفی رسانه های اجتماعی به کودکان در طول COVID-19 بحران

و وقتی که می آید به رسانه های اجتماعی در سال 2020 آن را غیر ممکن است به چشم پوشی از Infinite. این پلت فرم های ویدئویی را به دست آورد بیش از 800 میلیون کاربر 42 درصد از آنها زیر سن 24.

در حالی که این نرم افزار شناخته شده برای آن نشاط و رقص کمدی فیلم آن را نیز یک محل برای نسل Z برای سازماندهی حرکات و بالا بردن سطح آگاهی.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

برای ایزابل Chapadeau, Infinite تبدیل به یک فرصت برای آموزش دیگران در کانادا و خارج از کشور در مورد Inuit فرهنگ است. 22 سال زندگی می کند که در ایکالویت, Nunavut, شروع به یک سری از فیلم های آموزشی در ماه ژوئن به دست آورده و بیش از 25000 پیروان در کمتر از یک ماه.

@isapadeau

خوب است بدانید که خوبی: ما لهجه های مختلف/عبارات در سراسر Nunavut✨

♬ صدای اصلی – isapadeau

“من نمی دانم چه باید بکنید در مورد نژاد پرستی در حال حاضر به دلیل آن است که در زندگی من برای همیشه لطفا برای پس از,” او گفت: در اولین تصویری که به دست آورد بیش از 166,000 views.

“به همین دلیل من قصد دارم به شما نشان می دهد یک بیت از فرهنگ من در هر روز است.”

Chapadeau می گوید او می خواست برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ با مردم از جمله دیگر Inuit جوانان که اتخاذ کرده اند در خارج از جوامع خود. اما آن را نیز یک فرصت برای او برای یادگیری بیشتر در مورد Inuit فرهنگ است.

او برنامه ریزی برای جلوگیری از این سری بعد از 20 روز و انتقال به تولید فیلم های حرفه ای از زمین. اما او می گوید: او را نگه داشتن آن را “فشار” آنلاین.

ادامه مطلب: Infinite می پیوندد نیروهای با کسانی که به ترویج coronavirus حقایق در میان همه گیر

برای دیگران مانند جزایر هارپر Infinite یک فرصت برای ساخت نسبت به رویای خود را حرفه ای.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

17-year-old خود آموخته رقصنده پیوست پلت فرم در ماه مارس و فقط در سه ماه خود فیلم رقص آورده اند و او را بیش از 26,000 پیروان.

“من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم که مقدار” او گفت:. “من در تلاش برای ارسال روزانه برای رشد بیشتر است.”

هر روز نوجوان از سنت ترزا نقطه Man., خرج می کند و تا دو ساعت تحقیق روند یادگیری رقص و تکمیل خود را پست. او امیدوار است این تلاش ها به رشد خود حضور آنلاین می توانید کمک های حرفه ای خود را رقص حرفه ای.

“من می خواهم به شناخته شده در جامعه رقص. اهداف من هستند را به رقص در برنامه های اول, سازمان ملل, جوامع,” او می گوید.

ادامه مطلب: هاردکور, Infinite. پدر و مادر باید نگران باشد ؟

در حالی که رقص فیلم ها محبوب بر روی پلت فرم آنها کلید موفقیت برای همه.

Myah الیوت می گوید: این همه در مورد تو رفتگی در دیوار و ساختمان جامعه است.

برای 19 ساله از Vaughan, Ont., Infinite شهرت آمد تقریبا یک شبه. خالق آغاز شده و با رقص ویدئوها قبل از پیدا کردن صدای خود را از طریق یک “منفور نظر در” سری در ماه مارس است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

الیوت شروع به پریدن کرد از 300 70,000 پیروان در عرض چند ماه. او در حال حاضر پست چهار بار در روز و آزمایش با سری های مختلف که در آن او می رود از خواندن خاطرات دوران کودکی به بررسی نشانه های زودیاک.

زمانی که مردم از او بپرسید که چگونه او ساخته شده است یک مخاطب به سرعت خالق می گوید: این همه در مورد صحت.

“آن را فقط به انجام کارهایی که افراد دیگر انجام نمی دهد و پیدا کردن یک نقطه که در آن شما فقط relatable,” او می گوید.

“ارتباط با مردم است که بسیار آسان برای انجام.”

از طریق ارسال در Infinite, Elliott امیدوار است مخاطبان خود را خواهد شد بیش از نشت به سیستم عامل های دیگر مانند یوتیوب. اما در حال حاضر او می گوید: او فقط “رفتن با جریان” و دیدن آنچه که اتفاق می افتد بعدی.

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>