بارگذاری, بلند کردن اجسام ممکن است مجبور به رانندگان کارکنان تحت کالیفرنیا حکم دادگاه – CNET


uber-7986

رانندگان همچنین اعتراض در مقابل دفتر مرکزی شرکت در ماه مه.

جیمز مارتین/CNET

Uber و Lyft ممکن است مجبور به reclassify رانندگان خود را به عنوان کارمند در کالیفرنیا در هفته های آینده. دولت دادستان کل خاویر بکررا چهارشنبه اعلام کرد که او را به پر کردن یک دستور مقدماتی در برابر دو شرکت شتاب در حال حاضر گرم نبرد بین کالیفرنیا و سوار شدن-نقطه خدمات.

این دستور پس از بکررا و شهر وکلای لس آنجلس و سن دیگو و سن فرانسیسکو شکایت کرد Uber و Lyft ماه گذشته. آنها می گویند این شرکت در حال نقض قانون دولت به نام AB 5 با امتناع خود را رانندگان و کارکنان.

“آن زمان برای Uber و Lyft به خود به مسئولیت های خود و افرادی که آنها را موفق: خود کارگران” بکررا در بیانیه ای گفت. “Misclassifying کارگران خود را به عنوان “مشاوران” یا “پیمانکاران مستقل’ به سادگی بدان معنی است که شما می خواهید خود را به کارگران و یا مالیات دهندگان به پای این لایحه برای تعهدات شما به عنوان یک کارفرما… که نه راه به انجام کسب و کار در کالیفرنیا است.”

بحث بر سر فرفره منافع کارگر درگرفته است ، پرونده های حقوقی متعددی شده اند در برابر بارگذاری, بلند کردن اجسام و دیگر فرفره اقتصاد شرکت های دوستیابی به عنوان دور برگشت به عنوان 2013. اما در حال حاضر به عنوان رمان coronavirus همه گیر است متزلزل جامعه که بحث شده و تقویت شده.

در حال حاضر بسیاری از کارگران برای اجرای اقتصاد شرکت های مانند Uber, Lyft, Instacart, Postmates و DoorDash هستند طبقه بندی شده به عنوان پیمانکاران مستقل. این بدان معناست که کسانی که به کارگران پرداخت هزینه برای خود ماشین و تلفن و گاز و تعمیر و نگهداری خودرو. آنها همچنین ارائه نشده اساسی نیروی کار از جمله حداقل دستمزد تضمین اضافه کاری پرداخت بیمه بهداشت و درمان و مرخصی استعلاجی.

تحت AB 5 که رفت به اثر در کالیفرنیا در Jan. 1 شرکت ها که با استفاده از پیمانکاران مستقل می تواند مورد نیاز برای تبدیل کارگران خود را به کارکنان.

کالیفرنیا اولین ایالتی به تصویب یک قانون به صراحت در اطراف فرفره کارگران است. اما کشورهای دیگر را آغاز کرده اند که به دنبال کت و شلوار. Washington, اورگان, نیویورک و نیوجرسی در حال حاضر با توجه به قوانین مشابه به AB 5.

شرکت ها باید به طور فعال در مبارزه علیه AB 5 پس قبل از این قانون حتی گذشت پاییز گذشته. هر دو Uber و Lyft در حال تلاش برای تبدیل شدن به سودآور و هزینه های نیروی کار می تواند اضافه کردن میلیون ها دلار به خط پایین خود را.

دو سوار-نقطه شرکت بخشی از یک ائتلاف فرفره اقتصاد شرکت های اسپانسر در انتخابات نوامبر ابتکار عمل با هدف ساخت آنها را معاف از AB 5. در همه $110 میلیون مطرح شده برای حمایت از اندازه گیری شناخته شده به عنوان “محافظت از برنامه های مبتنی بر رانندگان و خدمات عمل می کنند” و Uber و Lyft گفت: آنها صرف بیشتر در مبارزات انتخاباتی اگر نیاز بود. این اندازه گیری خواهد شد رسما اضافه شدن به کالیفرنیا رای گیری در روز پنج شنبه.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: بارگذاری, بلند کردن اجسام رانندگان تقاضا دنده محافظ در طول coronavirus…


5:04

“ما اعتقاد داریم دادگاه باید اجازه رای دهندگان تصمیم گیری” یک Lyft سخنگوی گفت. با توجه به دستور مقدماتی, او گفت:, “این امر می تواند فوق العاده مضر برای میلیون ها نفر از مردم کالیفرنیا اقتصاد به اعطای این حرکت 100 روز قبل از رای دهندگان تصمیم می گیرید و ما را در مخالفت با این حرکت.”

Uber هشدار داده است که اگر مجبور به آن رانندگان و کارکنان و 76 درصد از آنها می تواند از دست دادن کار خود را در سوار شدن-نقطه پلت فرم. این شرکت می گوید دلیل این است که قیمت می تواند افزایش یابد و پس از آن مردم کمتر خواهد با استفاده از بارگذاری برای سواری.

“اکثریت قریب به اتفاق رانندگان می خواهید به کار به طور مستقل و ما در حال حاضر ساخته شده است تغییرات قابل توجهی را به برنامه ما را به اطمینان حاصل شود که مورد باقی مانده بر اساس قانون کالیفرنیا” یک بارگذاری سخنگوی گفت. “هنگامی که بیش از 3 میلیون کالیفرنیا هستند بدون کار ما انتخاب رهبران باید با تمرکز بر ایجاد کار در تلاش برای تعطیل کردن کل یک صنعت است.”

در حالی که بسیاری از رانندگان می گویند که آنها ترجیح می دهند به مستقل باقی می ماند و پیمانکاران و هزاران نفر دیگر را به طور گسترده ای پشتیبانی می کند AB 5. روز چهارشنبه یک کاروان حدود 50 رانندگان اعتراض در مقابل بارگذاری مدیر عامل دارا Khosrowshahi خانه در سان فرانسیسکو خواستار شرکت رها در انتخابات نوامبر اندازه گیری.

“حداقل دستمزد و دیگر کار حمایت ایجاد شد به مطمئن شوید که حتی مردم در فقر می تواند توانایی وجود داشته باشد در عزت و کسب ارزش منصفانه از کار خود” Edan الوا یک بارگذاری راننده و سازمان گفت: در طول این اعتراض. “رانندگان مجاز به رفتن به Uber مدیر عامل شرکت و گرفتن پول خود را دور چرا باید فرفره شرکت های مجاز به غارت ارزش کار ما؟”

اگر قاضی کمک های مالی بکررا دستور مقدماتی Uber و Lyft خواهد بود مجبور به پیروی AB 5. بکررا مجموعه به پرونده درخواست دستور روز پنج شنبه و درخواست جولای 23 تاریخ جلسه با توجه به سیاست.

“رانندگان کارکنان تحت قانون کالیفرنیا و هیچ دلیلی وجود دارد که باید به آنها محروم اساسی محل کار مزایای” شهرستان سن فرانسیسکو وکیل دنیس Herrera در بیانیه ای گفت. “با وجود یک کمپین اطلاعات غلط هیچ چیز مانع از Uber و Lyft از درستی طبقه بندی رانندگان و به آنها انعطاف پذیری.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>