Facebook, Google, Twitter بگویید قانونگذاران آنها در حال انجام بیشتر برای حفاظت از انتخابات – CNET


gettyimages-1219976216

مقامات از Facebook گوگل و توییتر شهادت, قبل از خانه هوش کمیته در روز پنج شنبه.

گتی ایماژ

مقامات از Facebook گوگل و توییتر نشانه به قانونگذاران شنبه که شرکت در حال آماده تر برای مقابله با اطلاعات غلط در سیستم عامل خود را در طول سال 2020 آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری حتی به عنوان بد بازیگران تغییر تاکتیک سعی کنید برای فرار از تشخیص.

دخالت خارجی شده است یک نگرانی برای نمایندگان مجلس پس از عضو شورای نظارت مدت استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف در میان آمریکایی ها در طول سال 2016 انتخابات. از آن پس مقامات از هر سه شرکت ها می گویند که شرکت های گرفته شده مراحل را برای حذف حساب های جعلی و روشن که در پشت تبلیغات سیاسی.

هنوز قانونگذاران از خانه هوش کمیته ابراز شک و تردید است که این شرکت ها انجام می دهند به اندازه کافی در این انتخابات فصل در میان بیشتر تهدید — مانند هوش مصنوعی-صفحه ویدئوها به نام deepfakesکه می توانید آن را به نظر می رسد مانند مردم در حال انجام کاری نیستند.

“من نگران هستم در مورد اینکه آیا سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند YouTube, Facebook, Instagram و دیگران خواسته یا در غیر این صورت بهینه سازی برای محتوای. این فن آوری طراحی شده برای تعامل با کاربران و نگه داشتن آنها را به آینده را که ما فشار را بیشتر از هم جدا و منزوی آمریکایی به اطلاعات سیلوهای” Rep. Adam Schiff که صندلی خانه هوش کمیته گفت: در طول یک مجازی شنیدن در مورد تامین امنیت انتخابات و دخالت خارجی. شیف یک دموکرات از کالیفرنیا گفت: “نمی توانم بگویم او “اعتماد به نفس” است که در سال 2020 انتخابات آزاد خواهد شد از دخالت حتی اگر آن سخت تر خواهد بود برای روس ها به اجرای همین راهکار است.

در سخنان افتتاحیه نمایندگان از Facebook گوگل و توییتر مشخص شده چه شرکت های خود را انجام می دهند برای حفاظت از تامین امنیت انتخابات.

Nathanial Gleicher که ریاست امنیت سایبر در Facebook گفت: وجود بیش از 35 ، 000 نفر مشغول به کار در ایمنی و امنیت در این شرکت که نزدیک به 40 تیم تمرکز بر انتخابات است. این شرکت پایین کشیده بیش از 52 جداگانه در شبکه های 2019 و برچسب زدن پست توسط دولت کنترل رسانه ها. این هفته Facebook راه اندازی جدید آنلاین اطلاعات hub برای رای دهندگان اطلاعات.

“در طول سه سال گذشته ما کار می کرد برای حفاظت از بیش از 200 انتخابات در سراسر جهان است. ما یاد گرفته ایم درس از هر یک از این و ما در حال استفاده از این درس را برای حفاظت از 2020 انتخابات در ماه نوامبر” Gleicher گفت.

برخی از قانونگذاران هر چند طلبه Facebook رویکرد به مطالب سیاسی. شرکت نمی کند ارسال پست ها و تبلیغات از سیاستمداران به آن شخص ثالث واقعیت چکرز. در سال گذشته شبکه های اجتماعی نیز مواجه انتقاد برای ترک یک تغییر تصویری از مجلس نانسی پلوسی ساخته شده است که آن را به نظر می رسد مانند او slurring کلمات او.

در یکی از جدید ترین آن بحث تصمیم گیری Facebook چپ تا پست توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که منتقدان از جمله کارکنان خود می تواند در تحریک خشونت. در یکی از پست ها تهمت با استفاده از عبارت “در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود” در پاسخ به اخبار مربوط به تظاهرات آغاز شده است که پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس سفید دوخته زانو خود را در Floyd گردن حدود 9 دقیقه است. توییتر مشخص همان سخنان نقض قوانین خود را در برابر “ستایش خشونت” قرار می گیرد و توجه بیش از آن. کاربران هنوز هم می تواند مشاهده توییت اگر آنها کلیک بر روی توجه کنید.

در طول جلسه Gleicher گفت که او در بر داشت مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات “شنیع” اما Facebook رویکرد بود “لنگر در آزادی بیان و احترام به روند دموکراتیک.”

“این پست خیلی نفرت انگیز به عنوان شما گفت…که من آن را نفرت انگیز است که شما اجازه داده اند که برای اقامت تا” تشکر. Raja Krishnamoorthi یک دموکرات از ایلینوی گفت Gleicher.

Facebook گرفته علیه ads by تهمت مجدد انتخابات. در پنج شنبه, Facebook حذف تبلیغات از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین برای نقض قوانین خود را در برابر نفرت. آگهی های ویژه وارونه مثلث قرمز نماد استفاده می شود توسط نازی ها برای تعیین زندانیان سیاسی در اردوگاه های کار اجباری.

“ما اجازه نمی دهد نمادهایی که نشان دهنده نفرت سازمان یا نفرت ایدئولوژی مگر اینکه آنها در حال قرار داده تا با متن و یا محکومیت” Gleicher گفت. Facebook نیز به طور خودکار حذف مطالب دیگر که شامل این نماد اما این شرکت قطعا نیست “کامل” وقتی که می آید به محتوای اعتدال, او گفت:.

در یک نقطه در طول جلسه شیف خواسته Facebook برای وضوح بیشتر در مورد چگونه آن الگوریتم کار می کند و آیا این اولویت تعامل و توجه است. Gleicher گفت: کار خود را تمرکز نمی کند در الگوریتم بنابراین او می خواهد برای رفتن به مجلس. Facebook الگوریتم شامل عوامل مختلف اما Gleicher نمی توانست بگوید که آیا یا نه آن را شماره یک عامل است.

نیک ترشی که نظارت عمومی جهانی استراتژی سیاست و توسعه در توییتر گفت: این شرکت مانند Facebook, دارای قوانین در برابر رای دهندگان سرکوب حساب های جعلی و جعل هویت دیگران است. در سال 2019 توییتر ممنوع تبلیغات سیاسی از پلت فرم.

“آنلاین تبلیغات سیاسی به طور کامل نشان دهنده چالش های جدید به گفتمان مدنی که امروز دموکرات زیرساخت ممکن است آماده برای رسیدگی به” ترشی گفت.

توییتر نیز آغاز شده واقعیت-چک کردن و برچسب زدن توییتهایی از جمله پست توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که حاوی اطلاعات غلط در مورد رای گیری و یا coronavirus.

گوگل که صاحب سرویس ویدئو یوتیوب گفته است که در طول سال 2016 انتخابات شرکت پیدا نسبتا کمی فعالیت دولت است که نقض آن قوانین است. ریچارد سالگادو مدیر برای اجرای قانون و امنیت اطلاعات در گوگل گفت: تبلیغ و خرید با ما تبلیغات انتخابات در حال حاضر نیاز به بررسی کنید که آنها چه کسانی هستند و که گوگل نشان میدهد که پرداخت برای آگهی. مانند Twitter و Facebook گوگل همچنین دارای یک پایگاه داده قابل جستجو برای تبلیغات است.

“نگاه به آینده به نوامبر انتخابات ما می دانیم که COVID-19 گیر اعتراضات گسترده و دیگر رویدادهای مهم ارائه می کنند علوفه برای ملت یا دروغ مبارزات” سالگادو گفت.

شروع به بازجویی شیف خاص گوگل به عنوان شناخته شده به عنوان “حداقل شفاف” از شرکت های فن آوری که آن را به دروغ. “چگونه می توانم به شما پاسخ به این انتقاد که گوگل اساسا اتخاذ یک استراتژی برای نگه داشتن سر خود را پایین و اجتناب از توجه به پلت فرم در حالی که دیگران قرعه کشی گرما؟” شیف پرسید.

سالگادو این ادعا را تکذیب کرد و افزود که یوتیوب و همچنین گوگل تبلیغات واحد انتشار منظم شفافیت گزارش. اما او نمی خواهد مرتکب به گوگل ساختمان مانند توییتر به یک پایگاه داده از دروغ نوشته های است که اجازه می دهد محققان به مطالعه مطالب.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>