مراقب وزن در مقابل Noom: که بهتر است برای از دست دادن وزن? – CNET

تابستان به سرانجام رسید و به عنوان برخی از ایالات آمریکا شروع به کاهش coronavirus مستندات شما ممکن است فکر کردن در مورد چگونه به غذا خوردن سالم پس از چند ماه از غرقه شدن در قرنطینه نان موز. سریع جستجو در اینترنت را تا چند ده برنامه که با هدف کمک به اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن سالم و یا تمرکز بر روی تناسب اندام. قبل از اینکه شما دانلود هر چیزی, آن مهم است برای انجام برخی تحقیقات در مورد آنچه که شما ثبت نام برای.

یکی سنتی وزن-برنامه کاهش است مراقب وزن. بعد از تقریبا 60 سال برنامه ساخته دیجیتال انتقال و rebranded خود را به عنوان WW در سال 2018 قرار دادن بیشتر از تمرکز بر بهداشت و سلامتی از رژیم غذایی حداقل زمانی که می آید به بازاریابی خود را. برنامه دیگری است که به ظاهر بیش از سال گذشته است Noom است که نام خود را “مراقب وزن برای millennials.”

در حالی که وجود دارد برنامه های دیگر شما می توانید استفاده کنید برای پیگیری رژیم غذایی و ورزش-از جمله برخی از برنامه های رایگان که ممکن است ساخته شده را به گوشی خود را مانند سامسونگ سلامت یا سیب سلامت-اگر شما با توجه به WW یا Noom برای رژیم غذایی خود را و اهداف تناسب اندام در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

WW

WW اطراف برای چند دهه بوده. این برنامه اختصاص امتیاز به مواد غذایی و دستور العمل و مجموعه یک مقدار مشخصی از نقاط را برای روز خود را بر اساس قد و وزن و اهداف از دست دادن وزن به جای داشتن شما شمارش کالری. شما می توانید جستجو برای مواد غذایی و یا اسکن بارکد در WW برنامه — بسیار ساده تر از ردیابی با دست به عنوان شما تا به حال در گذشته است.

شما آهنگ صبحانه, ناهار و شام و میان وعده هر روز با هفته ردیابی از دوشنبه تا یکشنبه. شما باید امتیاز روزانه استفاده کنید (تعدادی که بازنشانی هر روز صبح). شما همچنین می توانید اضافی امتیاز هفتگی برای استفاده که به شما می دهد برخی از اتاق تکان دادن به بیش از روزانه خود را ، شما همچنین می توانید ورود به سیستم ورزش و فعالیت (برنامه می توانید همگام سازی خود را با Fitbit) و تغییرات وزن, سعی کنید از WW دستور العمل و نگاه کردن WW-دوستانه رستوران.

WW در حال حاضر ارائه می دهد سه برنامه های مختلف به از را انتخاب کنید: آبی (سنتی WW برنامه ای که به شما می دهد تعدادی از نقاط روزانه به علاوه برخی از نقطه صفر مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات و پروتئین بدون چربی و تخم مرغ) بنفش (به شما می دهد کمتر امتیاز روزانه اما بیشتر نقطه صفر مواد غذایی از جمله غلات سبوس دار) و سبز (به شما می دهد بیشتر نقاط روزانه اما کمتر نقطه صفر مواد غذایی).

در حالی که وجود دارد نقطه صفر مواد غذایی در هر برنامه این بدان معنا نیست که آن دسته از مواد غذایی دارای صفر کالری و یا که شما فقط باید با خوردن این مواد غذایی است. به جای هدف این است که برای آموزش شما را به انتخاب های غذایی سالم.

آنچه من در مورد وزن مراقب بود که آن را احساس نمی مانند یک رژیم غذایی (من می دانم که چگونه بسیاری از بار ما شنیده ام که?). اما نه محدود-آن را پایدار و آن را در مورد ساخت گزینه های بهتر. این معنا نیست که شما نمی توانید بستنی فقط کمتر بستنی را انتخاب کنید و یا ماست یخ زده به جای. من در بر داشت این برنامه به آسان به دنبال و موثر است که من به آن متعهد است.

از نظر هزینه شما می توانید ثبت نام برای استفاده از این برنامه تنها برای حدود 17 دلار در هر ماه. سعی کنید برنامه به همراه کارگاه های آموزشی (استراتژی و حمایت از کارشناسان و کاربران) در حدود 38 دلار در هر ماه. شما همچنین می توانید مشترک به برنامه علاوه مربیگری شخصی برای $51 در هر ماه. این به این معنی WW-گواهی مربیان و راهنمایی به شما در دسترس هستند آنلاین و یا در استودیو (اگر یک واقع شده است در منطقه شما) هنگامی که شما نیاز به کمک اضافی. WW اجازه می دهد تا شما سعی می کنید این برنامه برای ماه اول رایگان است و بنابراین اگر آن را احساس نمی کند به شما, شما می توانید لغو نمایید.

من در بر داشت که گاهی اوقات آن را سخت به چوب به WW به خصوص در تعطیلات آخر هفته. برنامه ریزی وعده های غذایی کلید است. بیشتر شما را به این برنامه بیشتر نتایج را ببینید. من هم آن را تشویق به نگاه در انجمن ها در نرم افزار برای دیدن افراد واقعی وزن از دست دادن نقاط عطف روزمره و دستاوردهای مبارزات ترفندها و…. این باعث می شود شما کمتر احساس تنهایی در سفر خود را.

گتی/Westend61

شما ممکن است دیده می شود تبلیغات برای Noom نشان می دهد تا در رسانه های اجتماعی شعار خود را به عنوان “راه دقیق تر به از دست دادن وزن” اما یک رژیم غذایی است. این سرویس است که در اطراف برای بیش از 10 سال با تمرکز بر ثبات و مسئولیت پذیری. اینها دو چیز است که می تواند باعث شکستن و یا بهداشت و درمان و تناسب اندام به اهداف خود.

هنگامی که شما ثبت نام برای Noom شما اختصاص یک مربی که می خواهید پیام شما هر چند روز برای بررسی پیشرفت شما را. گاهی اوقات نظرات احساس مبهم تقریبا مثل این بود که یک پیام خودکار اما برخی از پیام های خاص تر به آنچه که من نوشته بود به مربی تیم. یکی از ویژگی های خوب این است که شما می توانید راه اندازی برنامه به آگاه باشید که شما ممکن است نزدیک به “سقوط واگن است.” برای مثال من تا من علائم هشدار دهنده بود که من برای باز کردن برنامه آن روز که نشانه های این مربی برای بررسی در با من.

به طور مشابه به در WW شما پیگیری روز خود را با مواد غذایی از نظر صبحانه میان وعده صبح ناهار میان وعده بعد از ظهر و شام و یک وعده شب. شما می توانید زمانی که شما معمولا خوردن صبحانه و Noom را محاسبه بهترین زمان برای شما به خوردن وعده های غذایی دیگر بر اساس چگونه به حداکثر رساندن پری و بهبود سوخت و ساز خود را. شما دریافت اطلاعیه پس از آن. شما با توجه به چک لیست روزانه با مقالات خاص برای خواندن و آزمونها در مورد بهداشت مواد غذایی, تغذیه و تناسب اندام. شما می توانید صرفه جویی در دستور العمل های, مقالات و مانند آن برای اشاره به بعد.

بر خلاف WW با آن نقاط سیستم Noom شمارش کالری است. من احساس کمی محتاط زمانی که برنامه اختصاص داده شده من از 1200 کالری برای یک روز به من 5-پا-9. زمانی که من با استفاده از ساخته شده است در تناسب اندام برنامه بر روی گوشی سامسونگ, من داده شد 1600 کالری در هر روز.

Noom انواع غذاها را به قرمز و زرد و سبز. قرمز و غذاهای فراوری شده بیشتر زرد تمایل به گوشت و لبنیات و غذاهای سبز میوه ها و سبزیجات و غیره. برنامه می خواهد شما را به خوردن بیشتر “مغذی” مواد غذایی که بدان معنی است که کسانی که با کالری کمتری هستند که بیشتر پر کردن.

Noom است گرانتر از WW: این هزینه 45 $در هر ماه اما شما می توانید تمام ویژگی های ذکر شده در بالا برای دلار خود را.

خط پایین

وقتی که می آید به انتخاب بین WW و Noom فکر می کنم در مورد که برنامه بهترین کار را برای شما و شیوه زندگی خود را. مطالعات علمی عقب هر دو برنامه: یک سال 2016 مطالعه منتشر شده در علمی, گزارش بررسی حدود 36,000 Noom کاربران و متوجه شد که این برنامه سوار پایدار کاهش وزن در 78% از مردم در سراسر نه ماه دوره است. در سال 2011 مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی لانست یافت که اضافه وزن بیماران مبتلا به گفته خود پزشکان به انجام WW از دست داده و حدود دو برابر وزن به عنوان مردم دریافت استاندارد کاهش وزن مراقبت از بیش از 12 ماه.

تحقیق در مورد هر دو برنامه قبل از اینکه شما شروع مهم است. علاوه بر این, آن مهم است به موجودی خود را به در نظر گرفتن که چرا شما می خواهید به از دست دادن وزن است. یکی از چیزهایی که من در مورد Noom است که آن را از من پرسید چرا من با استفاده از این برنامه است. زمانی که من وارد آن پرسید که چرا دوباره. یکی دیگر پاسخ مواجه شد با یکی دیگر چرا. این به من اجازه بررسی خودم و انگیزه های عمیق تر. من توصیه به انجام این کار حتی اگر شما استفاده نمی Noom.

من استفاده می شود WW اول و سپس سعی Noom و این یک بیت از یک تجربه نامطلوب برای رفتن از نقطه صفر مواد غذایی به شمارش کالری دوباره. این مهم است به یاد داشته باشید که شما نمی توانید زندگی در نقطه صفر غذاهای تنهایی, اما نه همه کالری بد هستند. Noom همچنین از من خواست به وزن خودم هر روز WW تنها دهید شما را به وزن در یک بار در هر هفته. فهمیدم در برخی از سطح است که این به ایجاد عادات و بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه وزن به طور طبیعی نوسان اما به عنوان کسی که تا به حال یک رابطه ناسالم با یک مقیاس در گذشته آن را بهترین عمل برای من شخصا. از آن آسان است به عقده روحی کوچکترین تغییر وزن که واقعا معنا نیست که هر چیزی به غیر از آب و یا این واقعیت است که شما در حال پوشیدن شلوار جین.

من انجام داده ام WW روشن و خاموش کردن در چند ماه گذشته اما من فقط سعی کردم از Noom برای حدود یک هفته است. من به عنوان مشتاق در مورد قیمت Noom و تعداد کم کالری توصیه می شود برای کسی که من ارتفاع. در این مقاله یک ثبت نام متخصص تغذیه در مورد Noom چند سوال مطرح شده برای من.

دوباره آن را پایین می آید به آنچه برنامه شما احساس می کنید راحت ترین با. نترس سعی کنید هر دو از آنجا که آزمایش های رایگان و اگر شما احساس نمی راحت با چیزی قطع آن و یا یک دکتر مشورت کنید. WW شده است در اطراف دیگر اما Noom بسیاری از وعده. از آن فراتر رفت و “خوردن این, خوردن نیست این” و گنجانیده آموزشی عنصر برای حفظ عادت های سالم. آن را کمی گران تر اما شامل ویژگی های بیشتر. اما من در بر داشت WW بخشنده تر و راحت تر به دنبال.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: مسیر خود را از مواد غذایی و نوشیدنی مصرف با تکنولوژی


1:03

WW (که قبلا وزن Watc…

میراث برنامه

Noom

تازه وارد

ببینید در Noom

اطلاعات موجود در این مقاله برای مقاصد آموزشی و اطلاعاتی و تنها در نظر گرفته شده است به عنوان درمانی یا مشاوره پزشکی. همیشه مشورت با یک پزشک و یا دیگر واجد شرایط بهداشتی و با توجه به هر گونه سوال شما ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا بهداشت اهداف است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>