The Last of Us 2 نقد و بررسی: یک عمیق, دلخراش, عاقبت – CNET


the-last-of-us-ii-screenshot-05-en-us-25mar20

The Last of Us Part 2 راه اندازی ژوئن 19.

Naughty Dog

شما یک آه امداد تنفس زمانی که اعتبارات در نهایت رول در The Last of Us Part 2.

مشکلات ناسازگار بودن در کمتر از 30 دقیقه آن را دو برابر طول اصلی است. اما ظهر نیست تنها چیزی که بزرگ شده در The Last of Us Part 2. آن را بیشتر به چالش کشیدن دلخراش و متفکرانه تر از سلف خود. به عنوان نهایی صحنه محو به سیاه و سفید شما احساس رضایت بخش خستگی است که به پیروی از داشتن احساسات خود را به خوبی و واقعا هم زده.

که یک احساس است که می توان به بسیاری از بازی های ویدئویی است. 20 سال گذشته در بازی دیده می شود به معنی از داستان سرایی پیشبرد — تصاویری بهبود بازیگری صدا می رسد هالیوود با کیفیت و مکانیک بازی تبدیل شدن به پیچیده تر — اما بدون متناسب را به داستان. AAA بودجه گاهی اوقات مورد استفاده برای چرخش معنی دار داستان اما به ندرت.

The Last of Us Part 2 یکی از آن استثنا است. شما فقط نیاز به دیدن Ellie و Joel شخصیت مدل که صفت “واقعی” است که بیشتر تحت اللفظی از فیگوراتیو به درک که در آن هفت سال و که می داند که چگونه بسیاری از میلیون ها نفر Naughty Dog سرمایه گذاری در این بازی رفت. اما به عنوان شما آن را می شود روشن است که شیطان را سگ درست جاه طلبی نهفته است نه در لبه برش تصاویر و یا تنظیم قطعه (هر چند هر دو در حال حاضر) اما در داستان آن را تلاش برای گفتن.

در این راستا Last of Us Part 2 یک موفقیت است. این بازی ارزش بازی با یک داستان شما را به یاد داشته باشید مدت ها پس از شما غیر روحانی کردن کنترل.

آیا من می توانم یک نور ؟

این 2038. بیست و پنج سال پیش قارچی مغز گسترش عفونت در سراسر جهان تبدیل مقدار از جمعیت آن را “آلوده”. زامبی در واقع. پنج سال قبل از وقایع بازی اول جوئل treks در سراسر کشور با 14 سال Ellie که سیستم ایمنی بدن به عفونت است. جوئل بود به دست Ellie بیش از یک محقق که می توانید مطالعه خود را برای ایجاد یک درمان است اما پس از کشف Ellie نمی خواهد زنده ماندن این روند به جای جان تقریبا هر کس در بیمارستان برای نجات او از جدول عامل است.

عنوان The Last of Us Part 2 آغاز می شود, Ellie و Joel زنده در جکسون, وایومینگ در حل و فصل (منطقی) امن از آلوده. رابطه خود را پیدا کنیم و از آن چیزی است که از آن استفاده می شود. حادثه ناگوار به زودی حملات و شما به عنوان Ellie به خودتان پیدا کنید سفر به سیاتل به اعتصاب بازگشت.

The Last of Us Part 2 تاریک است — در این زمان هر دو ظاهرا و به معنای واقعی کلمه. همانطور که شما سفر را از طریق آخرالزمان-پاره سیاتل شما بازدید از سایت های گرفتار وحشت غیر قابل تصور و خواندن نوشته حساب از افرادی که در آنجا بودند که آن اتفاق افتاد. مانند سلف خود Part 2 musters ظالم “کشتن و یا کشته شدن” جو. آن را می پرسد سوال در مورد ما بدترین صفات بدون توسل به کلیشه.

خیلی از این بازی می گیرد در سایه از زیرزمینی محیط به ساختمان های رها شده با صفر روشنایی. ترکیب این سگ شیطان پر این ثابت شده با تنها مقدار مناسبی از خطر است. آلوده هستند به طوری فراوان شما انتظار می رود در اطراف هر گوشه اما فراوان به اندازه کافی که شما می دانید که آنها ممکن است در اطراف هر گوشه.

این که خیلی بدتر است. شما فکر می کنم دو بار قبل از ورود به هر ساختمان باز کردن هر درب و خزنده از طریق هر شکاف. که یک مشکل از شما دریافت بیشتر از خود لوازم ضروری از مهار — است که ورود به ساختمان باز کردن درب و خزنده از طریق شکاف.

به عنوان یک خود-توصیف wuss من شگفت زده شد به بازی را از طریق اولین و آخرین از ما بدون حفظ هر, واقعی, ماندگار آسیبهای روانی. قسمت 2 خیلی بیشتر کابوسی.

به نظر من آسیب دیده اند.

the-last-of-us-part-ii-screenshots-02-en-us-29may20

بخش 2 قرار می دهد بیشتر از یک نور افکن در Ellie.

Naughty Dog

Kill ’em all

در حالی که The Last of Us Part 2 است که قطعا سفر خود بازی است که کمتر در مورد ماجراجویی و بیشتر در مورد بقا است. اما مهار برای تامین تنها نیمی از آنچه بقا مستلزم. این همچنین به معنای کشتن یک دسته کامل از آلوده و یک دسته بیشتر انسان است.

وجود انواع متعدد از هر: آلوده می تواند دونده Stalkers, Clickers, Bloaters یا Shamblers به نمایندگی از انسان در مراحل مختلف از عفونت است. هر یک متفاوت است نقاط قوت و ضعف است. Clickers کور هستند اما کشتن شما فورا. سایت تخصصی تحمیل نسبتا کوچک آسیب, اما نشان نمی دهد تا در گوش دادن حالت (که اجازه می دهد تا شما ببینید دشمنان از طریق دیوارها). Bloaters و Shamblers هستند مخازن: آهسته اما سخت برای کشتن.

انسان در ضمن یا گرگ یا زخم. سابق مستقر در سیاتل نظامی جناح که شما با استفاده از سگ ها برای شما خر خر کردن و اسلحه برای کشتن شما است. دومی یک فرقه مذهبی است که با استفاده از تیر و کمان به عنوان به خوبی به عنوان شدن heavies حمل غول محور.

مبارزه با پخش کردن مانند یک نسخه بهبود یافته از سیستم های موجود در Batman: Arkham به دام افتاده بازی. شما با توجه به وسیع منطقه و جرأت به ببینید که چگونه بسیاری از دشمنان شما را بکشند قبل از اینکه شما یا یکی از اجساد در حال کشف. شما جمع آوری قرص های سراسر است که اجازه می دهد تا شما را به باز کردن مهارت های جدید و پیچ است که به شما اجازه ارتقاء سلاح که هر دو به آرامی تعریف سبک خود را از بازی.

Gunplay است که اغلب clunky اما در یک راه در نظر گرفته. شما به معنای به پا زدن کردن درب و ساقه همه چیز را در دید. هنگامی که شما شات دوربین را تکان و قرمز را چلپ چلوپ کردن در جهت مبهم از آتش است. این disorienting در راه است که مانع شما از دور, از آنجا که شما همیشه نمی توانید شلیک و راه خود را از مشکل.

خیلی از رزمی شامل خیزان, پشت, پوشش, تماشای و یا گوش دادن به تشخیص موقعیت خود بسیاری از دشمنان. یکی از آخرین از ما بخش 2 را ظریف ترین نقاط قوت این است که چگونه به خوبی آن را متمایز دشمنان با صدا. زخم برقراری ارتباط با یکدیگر از طریق وهم آور سوت خاص معانی از آن دوری کردن از شما. گرگ ها واکنش نشان می دهند به بدن مرده در راه است که حاکی از آشنایی (“آنها کشته شدن جان!”). موثر ترین و اخلال در حال آلوده. دونده جیغ و فریاد خود را به عنوان مغز reckons با گسترش عفونت در حالی که مضر wheezes از یک Shambler و تیز کلیک صدای کلیک بیش از اندازه کافی به شما اجازه می دانم که شما را در دردسر هستید.

بیشتر در مورد صدای سکوت. شما اغلب کمین در اطراف کاورنو محیط های روشن تنها با چراغ قوه خود را. شما می دانید آلوده در اطراف هستند اما شما مطمئن هستید که در آن. شما گوش دادن به آنها, اما شنیدن هیچ چیز به غیر از شکوه و شکایت کردن از یک درب و یا سر و صدا از نزدیک باقی مانده است.

مثل من گفت: به نظر من آسیب دیده اند.

the-last-of-us-state-of-play-screen-08-ps4-us-24sep19

Ellie و یک صدای کلیک.

Naughty Dog

ضرب و شتم استعارههای

مبارزه است و بدون موضوع است. بسیاری از جنگ ها را در محیط های با سطوح مختلف. شما گاهی اوقات می تواند در سمت چپ با یک حریف که شما نیاز به جستجو بالا و پایین برای پیدا کردن و کشتن قبل از شما می تواند حرکت کند. همانطور که گفته شد gunplay نیست منجر به قهرمانی هنوز وجود دارد موارد که در آن بازی شما خواسته به رمبو امواج از دشمنان ایجاد یک میدان peg/دور سوراخ سناریو. در جای دیگر شما می توانید بسیاری از خفا می کشد-که شامل شما خزنده تا به گرفتن و سلاح سرد حریف — در خط دید دیگر دشمنان انسان است که جالب نمی بینم و یا واکنش نشان می دهند به شما.

که آخرین نقطه کوچک به نظر می رسد اما آن را بیشتر نامطلوب. برای یک بازی در مورد هیولا که خوردن صورت خود از قسمت 2 به یک تحسین حس واقع گرایی. آن لحظه که شکستن تعلیق ناباوری.

مواردی وجود دارد از این در خارج از مبارزه بیش از حد اغلب به شکل آشکار تصویری بازی استعارههای. مسیر خود را از طریق یک مرحله است که اغلب طولانی از طریق مصنوعی; با پایان در چشم طبقه سقوط خواهد کرد از شما و یا شما پرش به صورت یک لبه و نه کاملا آن را و شیرجه رفتن به آلوده-آلوده منطقه است. دریافت استفاده می شود برای شنیدن Ellie شکایت درب قفل شده است که البته ضروری دیگر در اطراف مسیر.

هر چند این اتفاقات ناگوار احساس فرمولی توسط نیمه دوم این بازی آنها رسوب مبارزه شدید بخش و تقویت حس خطر است. اما این همه فقط بویش از بازی های ویدئویی.

که لزوما چیز بدی نیست. اين گرايشات آسان به قبول در اکثر بازی ها ایستادگی کردن به دلیل Part 2 تا حد زیادی افزایش خود را بالاتر از آنها است. این یک داستان فوتی و فوری گفت: از طریق بازی های ویدئویی و متوسط و نه قانع کننده تصویری بازی با یک داستان سیلی ، این می تواند به عنوان یک سری فیلم یا Netflix بکشد اصلی است. تلفیقی از مکانیک بازی و داستان بسیار صاف که حتی خفیف نقاط خشن ایستادگی کردن.

اما این منصفانه نیست برای ارزیابی Last of Us قسمت 2 به عنوان نوعی از اینده ترکیبی. آن است که یک بازی — یک هیجان دلخراش و متفکر یک. آماده می شود, پرچ, شگفت زده و بله آسیب دیده اند.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>