2020 فورد فرار در مقابل تویوتا RAV4, Mitsubishi Outlander, سوبارو Crosstrek: Plug-in hybrid Suv ها مقایسه – Roadshow


ford-escape-phev-promo

بین تویوتا و فورد می تواند این بود که در سال plug-in hybrid Suv ها در نهایت حس را ؟


فورد

امروز ما آموخته است که کمی بیشتر در مورد آینده 2020 فورد فرار پلاگین در ترکیبیاز جمله SUV الکتریکی محدوده و سازمان حفاظت محیط زیست-برآورد اقتصاد سوخت. فورد به طور خاص به نام 2021 تویوتا RAV4 نخست با آن “بهترین در کلاس اقتصاد سوخت” ادعا می کنند پس بیایید ببینید که چگونه این دو PHEV Suv ها’ مشخصات پشته.

برای قرار دادن اعداد به چشم انداز ما همچنین در نظر گرفتن یک نگاهی به میتسوبیشی Outlander PHEV و پلاگین در سوبارو Crosstrek Hybrid.

انتقال قدرت

با برآورد 209 خالص اسب بخار پلاگین در فرار دوم-قدرتمند ترین SUV در این لیست جالب است که پس از آن نیز تنها مدل موجود با تمام چرخ دیسک. احتمالا با اضافه کردن پلاگین (و بزرگتر باتری است که می آید با آن) تداخل با استاندارد فرار هیبرید های مکانیکی بر روی تقاضا AWD شفت ساخت PHEV جلو درایو تنها امر است.

“ترین-قدرتمند” عنوان روز متعلق به RAV4 نخست با آن ترکیب 302 اسب بخار از آن ترکیبی راه اندازی. در مقابل شما در پیدا کردن تویوتا 2.5 لیتری گاز-برق دسته کوچک موسیقی جاز در حالی که محور عقب می بالد اضافی موتور الکتریکی ارائه بر روی تقاضا درایو تمام چرخ ها. این Outlander PHEV ویژگی های مشابه راه اندازی با کوچکتر بنزین و موتور الکتریکی در مجموع 190 اسب بخار. در مقایسه با مکانیک تمام چرخ دیسک سیستم های الکتریکی AWD تنظیم هستند به طور معمول قوی تر (از آنجایی که آنها نمی صافی گشتاور از front end) جمع و جور تر (بدون نیاز به جسمی ranch hands) و کارآمد تر (پس از عقب موتور قادر است به طور مستقل کمک به احیا کننده ترمز).

سوبارو استفاده از آن ثابت متقارن AWD سیستم مرتب سازی بر اساس حس می کند از یک صرفه جویی در هزینه میکند اما فقط در 148 اسب بخار Crosstrek Hybrid حداقل قوی مدل در این لیست — قدرتمند کمتر حتی از خود را غیر هیبریدی همتای.

انتقال قدرت

موتور قدرت خالص AWD
فورد فرار PHEV 2.5 لیتری I4 209 hp NA
تویوتا RAV4 نخست 2.5 لیتری I4 302 اسب بخار برقی بر روی تقاضا
Mitsubishi Outlander PHEV 2.0 لیتری I4 190 اسب بخار برقی بر روی تقاضا
سوبارو Crosstrek Hybrid 2.0 لیتری H4 148 اسب بخار مکانیک تمام وقت

باتری و محدوده

فرار را 14.4-کیلووات ساعت باتری مورد متوسط برای این کلاس به عنوان 3.3 ساعت آن نیاز به آب در یک سطح 2 (240 ولت) ایستگاه شارژ. (با استاندارد 120 ولت خروجی دیوار که افزایش به 10 تا 11 ساعت است.) اما بدون وزن و پیچیدگی AWD به نگرانی در مورد فورد کشیده تا به فرار PHEV الکتریکی محدوده چشمگیر 37 مایل در هر شارژ — دوم بسیار نزدیک در این کلاس.

این RAV4 نخست دارای بزرگترین باتری. در 17.8 کیلو وات ساعت آن را بسته بندی حدود 24 درصد بیشتر ظرفیت انرژی از فرار. اما با 100 بیشتر اسبان و دوم موتور الکتریکی برای تغذیه تویوتا تنها موفق به فشار از دو الکتریک مایلز از فورد می کند. تویوتا نیست اظهار داشت: بار شارژ فقط رتبهدهی نشده است, اما ما انتظار داریم سطح 2 جلسه حدود 4 ساعت است.

با کوچکترین باتری دسته (8.8 کیلووات ساعت), سوبارو همچنین دارای کوتاه ترین محدوده فقط در 17 مایل در هر بار. پوشش نقره ای است که آن را تقریبا در کوتاهترین زمان شارژ در تنها دو ساعت در یک سطح 2 پلاگین.

با 22 مایل از آن 12-kWh باتری Outlander PHEV تعداد چیزی برای نوشتن صفحه اصلی درباره, اما آن را منحصر به فرد حقه تا آستین خود را. این میتسوبیشی تنها مدل در این خلاصه به پشتیبانی از شارژ سریع DC (CHAdeMO). در سازگار ایستگاه آن می تواند با شدت بهم زدن تا به 80% شارژ (حدود 17.6 کیلومتر) فقط در 25 دقیقه. مسلما DC شارژ سریع است که کمتر از یک باید در یک PHEV (که همچنین دارای یک بزرگ بنزین قدرت رزرو) از آن است که در یک گروه اختصاص داده های الکتریکی باتری, اما آن را هنوز هم یک ترفند شسته و رفته.

محدوده و باتری

EV محدوده ظرفیت باتری سطح 2 زمان شارژ سطح 1 زمان شارژ DC شارژ سریع
فورد فرار PHEV 37 کیلومتر 14.4 کیلو وات ساعت 3.3 ساعت 10 تا 11 ساعت NA
تویوتا RAV4 نخست 39 مایل 17.8 کیلو وات ساعت TBA TBA NA
Mitsubishi Outlander PHEV 22 مایل 12.0 kWh 3.5 ساعت 8 تا 13 ساعت 25 دقیقه به 80%
سوبارو Crosstrek Hybrid 17 کیلومتر 8.8 کیلووات ساعت 2 ساعت 5 ساعت NA

اقتصاد سوخت

نقطه تمام از این هیبرید سر و صدا است که بهبود بهره وری سوخت اما با پلاگین در ارقام مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد با یک درجه قابل توجهی بسته به نوع رانندگی خود را و شارژ عادات. آمریکا و آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) تلاش می کند برای از بین بردن سردرگمی جدا برآورد اولیه عملیات برق در مایل در هر گالن معادل (MPGe) و پس از آن ترکیبی رانندگی در مایل در هر گالن (MPG) به طوری که چیزی است که ما به دنبال در.

فورد اعلام 110 MPGe برای فرار اولیه الکتریکی مایل موشک آن به سر کلاس. و هنگامی که باتری تخلیه SUV است که هنوز هم خوب است برای یک کلاس پیشرو 41 mpg تا زمانی که شما پلاگین در دوباره و یا مخزن خشک اجرا می شود.

تویوتا ادعا 94 MPGe برای RAV4 نخست باعث می شود آن را نسبتا نزدیک دونده — تویوتا نشده است اظهار داشت: نخست را به طور منظم ترکیبی اقتصاد-به دنبال سوبارو در 90 MPGe در قدرت باتری و 35 محورها در طول هیبرید بهره برداری است.

این Outlander 25-mpg هیبرید بهره برداری برآورد این است که رک و پوست کنده بسیار meh و نه خیلی بهتر از متوسط غیر هیبریدی SUV در این کلاس. 75-MPGe پلاگین وری برآورد, اما هنوز هم ارائه پتانسیل قابل توجهی بهتر از متوسط اقتصاد بیش از یک غیر هیبریدی برای کسانی که وقت برای پلاگین در به طور منظم.

سوخت اقتصاد

الکتریکی (MPGe) هیبرید (mpg)
فورد فرار PHEV 110 41
تویوتا RAV4 نخست 94 TBA
Mitsubishi Outlander PHEV 74 25
سوبارو Crosstrek PHEV 90 35

ابعاد و ظرفیت

متعلق به همان کلاس آن را هیچ جای تعجب است که تمام چهار Suv ها به اندازه هستند. فرار دارای طولانی ترین فاصله دو محور در 106.7 اینچ در حالی که 184.8-اینچ Outlander ادعا می کند که طولانی ترین طول کلی. سوبارو است که در کوتاهترین توسط هر دو اقدامات با آن 104.9-اینچ فاصله دو محور و 175.8-اینچ طول کلی.

ابعاد

ظهر عرض ارتفاع فاصله دو محور
فورد فرار PHEV 180.5 در. 74.1 در. 68.6 در. 106.7 در.
تویوتا RAV4 نخست 180.9 در. 73 در. 67 در. 105.9 در.
Mitsubishi Outlander PHEV 184.8 در. 71.3 در. 67.3 در. 105.1 در.
سوبارو Crosstrek Hybrid 175.8 در. 71. 62.8 در. 104.9 در.

ظرفیت حمل بار ما می خواهم شروط بسیار مهم تر متریک برای خریداران SUV و RAV4 نخست وسیع ترین مدل در اینجا با 37.6 فوت مکعب فضای بار پشت سر خود ردیف دوم. و که در آن بسیاری PHEVs به طور معمول قربانی کردن برخی از فضا با توجه به بزرگتر خود باطری بالا بردن محموله کف RAV4 واقع باتری آن در زیر زمین پس هیچ spacial قربانی در مقایسه با غیر هیبریدی.

ما در حال برآورد فرار PHEV را 34.4 فوت مکعب ظرفیت بر اساس آن از پلاگین رایگان هیبرید با این فرض که آن را باتری بزرگتر خواهد پهلو به منطقه که در آن سیستم AWD یک بار زندگی می کردند اما ما فکر می کنم حتی یک محافظه کارانه تر حدس می زنم هنوز هم جای آن دوم در این کلاس. این Outlander خندق ردیف سوم از آن غیر هیبریدی همتای به اتاق را برای باتری حفظ احترام 30.4 مکعب برای ذخیره سازی. (شما می خواهم فکر می کنم که بزرگترین از این دسته خواهد خالص آن بیشتر از یک مزیت است.)

یک بار دیگر Subie است خپله دسته فقط با 15.9 متر مکعب فضای پشت آن ردیف دوم. آن در حال حاضر واگن کوچک-مانند شکل از دست می دهد تقریبا 5 مکعب از ظرفیت این باتری — یک مصالحه ضروری مکانیکی AWD — ساخت آن حداقل مطلوب انتخاب برای اقلام بزرگ تخلیه.

محموله ظرفیت

حجم صندلی تا حجم صندلی تخت باتری نفوذ (در مقابل غیر ترکیبی)
فورد فرار PHEV 34.4 cu-ft (est.) 60.8 cu-ft (est.) -3.1 cu-ft (est.)
تویوتا RAV4 نخست 37.6 cu-ft 69.8 cu-ft 0 مس-ft
Mitsubishi Outlander PHEV 30.4 cu-ft 62.8 cu-ft -2.6 cu-ft
سوبارو Crosstrek Hybrid 15.9 cu-ft 43.1 cu-ft -4.9 cu-ft

قیمت گذاری

دلار 35,145 Crosstrek Hybrid مبارزات حتی نسبت به خود و غیر ترکیبی آنالوگ. ما فقط فکر نمی کنم کارایی آن سود به اندازه کافی بزرگ هستند برای توجیه سازش به قدرت, قیمت و ظرفیت. در ضمن $36,295 Outlander PHEV سواری در وسط بسته است. آن را قطعا تا به آن فریبندگی اما نمی شاین ویژه.

2020 فورد فرار پلاگین هیبرید های قیمت گذاری در “زیر $35,000” باید آن را فریبنده انتخاب است. این کارآمد ترین مدل در این دسته و تایید اونا همه در قیمت می باشد. از سوی دیگر این نیز تنها رقیب اینجا نیست که قابلیت AWD. برای آمریکا SUV خریداران این می تواند دیده می شود به عنوان یک بسیار بزرگ کمبود.

این 2021 تویوتا RAV4 نخست خواهد بود گران ترین مدل امروز در comparo زمانی که از آن بازدید جاده بعد از این سال با $38,100 دشنه در دو. اما پول آن را نیز در شکل دادن به بهترین انتخاب کنید. نخست قدرتمند ترین و وسیع ترین دسته است و تنها فقط یک مو کمتری فرار. صرفا بر اساس اعداد ما فکر می کنم ما باید یک برنده است.

قیمت

قیمت پایه مقصد شارژ
فورد فرار PHEV $35,000 (est.) TBA
تویوتا RAV4 نخست $38,100 $1,120
Mitsubishi Outlander PHEV $36,295 $1,195
سوبارو Crosstrek Hybrid $35,145 $1,010

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>