تاریخ ثبت نقد و بررسی: جذاب پرتره از MeToo نامرئی زنان – CNET


on-the-record

درو دیکسون است که تمرکز بر روی ضبط.

HBO Max

در آخرین مستند از کربی دیک و امی Zimmermandling شروع می شود با یک سوال: “چه چیزی از دست رفته از MeToo?” پاسخ کاوش از طریق مداوم آزار و اذیت جنسی رسوایی در صنعت موسیقی آمریکا است که دیدگاه زنان سیاه.

به طور خاص یک زن: درو دیکسون سابق ضبط موسیقی اجرایی که مشغول به کار راه خود را از طریق دف جم-هیپ-هاپ برچسب در حال حاضر در پشت Kanye West منطق و Big Sean-در نیویورک در ’90s. شروع به عنوان یک 20-چیزی شده یک موفقیت حرفه ای است که درگیر تولید بازدید مثل شما همه نیاز من با روش انسان های Mary J. Blige.

on-the-record-1

دیکسون اطلاعات او در نهایت پس از سانحه در Def Jam Recordings.

HBO Max

اما به عنوان مستند در سال 2017 مقاله نیویورک تایمز و دیگر رسانه ها پس از او آمد و تحت توجه label نفوذ بنیانگذار راسل سیمونز که به نام “پدرخوانده” از hip-hop. او اتهام آزار و اذیت جنسی او — این اتهامات شامل تجاوز به عنف — او منجر به قطع او را امیدوار کننده حرفه ای در صنعت موسیقی.

در جریان HBO در حال حاضر حداکثر گفت: از دیکسون دیدگاه با هیچ راوی و یک مجموعه بزرگ از صحبت کردن سر از جمله همکاران سابق مدنی و فعالان حقوق زن و تعدادی دیگر از زنان که میرم متهم سیمونز از سوء رفتار جنسی (او به اتهام تجاوز به سه زن در حوادث بین سالهای 1988 تا 2014 و موضوع های متعدد دیگر آزار و اذیت جنسی ادعا می کند).

مستند ساختار دارای کاستی — بسیاری از بازماندگان به نظر می رسد fleetingly در یک عجله به سمت پایان و یک عدم دقت در نقاشی یک تصویر کامل از hip-hop عصر در ’90s. فیلمسازان نیز به زمان کمی برای تعمق عمیق تر به داستان دیگر بازماندگان است.

اما ترکیب داستان از این زنان ترک قدرتمند تاثیر ماندگار. و در نهایت بر روی ثبت است متمرکز و اخلال تجسم دیکسون را در حساب شخصی خود در Def Jam, چگونه آن را تحت تاثیر او بعد از آن در زندگی و 20-سال-مدت سفر در آن زمان داستان خود را برای گفتن. به عنوان نادر پلت فرم برای صدای او و دیگران مانند او در رکورد حلقه با اهمیت دادن زنان سیاه فرصتی برای صحبت کردن در حالی که جزئیات به همین دلیل آن را بسیار دشوار است برای انجام این کار است.

در چند مصاحبه و از جمله یک لحظه منجر به دیکسون الهامی مصاحبه با بار او را پوشش می دهد بسیاری از موانع روانی او مواجه شده و تبدیل به اولین زن رنگ به در ضبط با اتهامات علیه سیمونز. (سیمونز کاهش یافته است به مصاحبه به صورت مستند و علنا ابراز انتقاد از آن است.)

دیکسون و دیگران توصیف فرهنگ زن ستیزی ساخته شده به هیپ-هاپ صنعت — و صنعت موسیقی به طور کلی در — و فداکاری های ساخته شده برای یک حرفه ای در کسب و کار در همه. تصویرسازی از زنان ناتوانی — دیکسون گفته تجارب دیگر حادثه با حماسه سوابق اجرایی L. A. Reid-و عواقب ناشی از صحبت کردن هستند بیشترین تاثیر تم که پس از معطل اعتبارات است.

فیلم های قدیمی از مایک تایسون قربانی دزیره واشنگتن (تایسون بود به جرم تجاوز به واشنگتن در اوایل ’90s) کمک می کند به بسته پانچ با دیکسون نگرانی در مورد آنچه اتفاق افتاده است به زنان دیگر که صحبت کردن. واشنگتن نشان داده شده است در تلاش برای بیان خودش در مصاحبه ها در حالی که تحت شدید رسانه ها و دادگاه موشکافی دادن حس شک بازیگران در برابر او.

اما دیکسون را توصیف از “هرج و مرج” او را باعث شده برای خانواده او با گفتن داستان خود را تنها به طور خلاصه در دور برگشت به: او اشاره طلاق با شوهرش, اما او به نظر نمی رسد.

این موضوع است که به بررسی این سوال که آیا MeToo امر به زنان نیست قوی از طریق خط با وجود این فیلم را راه اندازی اولیه. اما زمانی که آن را به ارمغان آورده است تا دوباره در بین جزئیات سیمونز مورد در حال حاضر رایج در رسانه ها آن را یکی از جالب ترین اکتشافات.

دیکسون مذاکرات در مورد چگونه زنان در معرض خطر مواجهه با واکنش شدید از جامعه اگر آنها در معرض خشونت رفتار جنسی از مردان سیاه و سفید. در ماندن سکوت او می گوید: او “طول می کشد یک برای تیم است.” ما بعد از دیدن زمان لحظه دیکسون منتظر شنیدن پاسخ از 97 عمده هیپ هاپ ایستگاه رادیویی به مقاله نیویورک تایمز.

جذاب دیگر لایه ها مانند دیکسون صحبت کردن در مورد نور-پوست امتیاز با بازماندگان شخص جنی Lumet و Sil لای آبرامز به طور خلاصه در لمس کرد. در حالی که وجود دارد بیشتر به کاوش در تمام این جزئیات کمک به نشان دادن اثر کامل جسمی و آسیبهای روانی دیکسون تجربه کرده است. در این منجر به صحبت کردن به بار خبرنگاران وجود دارد توجه داشته باشید از نا امیدی که وجود او را متقاعد به انجام مصاحبه او گفت که او منتظر شدید پس زمینه را بررسی کنید.

در افتتاح آن در ضبط می پرسد چرا وجود ندارد بیشتر سیاه MeToo صدای آمدن به جلو در هالیوود است. و Zimmermandling سفید فیلمسازان نیست مته به افشای مسائل سیستمیک به جای ارائه برخی از پاسخ به این سوال پیچیده است. آنها همچنین نشان دادن تخریب و درد ناشی از به بازماندگان — آبرامز مذاکرات در مورد چگونه او اقدام به خودکشی — عظیم و شجاعت در آن طول می کشد به صحبت کردن.

بحث برانگیز اپرا وینفری کشیده از این پروژه به عنوان تهیه کننده اجرایی دو هفته قبل از اکران آن در جشنواره فیلم ساندنس ماه ژانویه با استناد به تفاوت در “چشم انداز خلاق.” فقدان “متن” با توجه به عصر هیپ-هاپ در ’90s و همچنین فشار افکار عمومی از سیمونز کشیده شده است به حدس و گمان برای تصمیم گیری.

با وجود این سر و صدا و با پایان دادن به اظهارات سیمونز و رید انکار اتهامات در ثبت نتیجه یک نکته مثبت نشان دیکسون به طور بالقوه کار در موسیقی دوباره. (او پس از تاسیس کمپانی ضبط طبقه 9).

در میان دیگر اخبار فرهنگی داستان آن در پی Harvey Weinstein رسوایی که دیکسون تصمیم به جلو آمده با داستان. در این راستا در ضبط یکی دیگر از مهم سهم به حرکت دادن دید به صدای که تلاش کرده اند شنیده می شود و الهام بخش برای اطلاعات بیشتر به صحبت کردن.

on-the-record-2

دیکسون و موسیقیدان جوان الا Wylde.

HBO Max

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: چه جدید به جریان ماه ژوئن 2020


4:48

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>