آیا واقعاً باید 10،000 قدم در روز بردارید؟

Fitbit همه را با یک هدف 10000 قدم شروع می کند ، و به همین دلیل است: این کار برای بیشتر افراد در روز تقریباً پنج مایل اضافه می شود ، که شامل 30 دقیقه تمرین روزانه است – رضایت از توصیه CDC حداقل 150 دقیقه ورزش متوسط ​​برای هر هفته نکته این است که ، 10،000 قدم در روز ممکن است برای شما معنی نداشته باشد. در صورتی که می خواهید وزن خاصی را از دست بدهید ، ممکن است نیاز بیشتری داشته باشید یا اگر تازه وارد آمادگی جسمانی یا بهبودی در اثر آسیب دیدگی هستید ، قدم های کمتری بردارید. هدف گام شما بستگی به نیاز شما دارد و می تواند با گذشت زمان تغییر کند. در اینجا نحوه تنظیم درست آن برای شما آورده شده است.

هدف شما: اهداف عمومی FITNESS
برنامه شما: اگر تازه وارد ورزش شده اید یا از مصدومیت برمی آیید ، می خواهید به آرامی شروع کنید تا از فرسودگی و آسیب دیدگی بیشتر جلوگیری شود. از یک ردیاب Fitbit استفاده کنید و تعیین کنید که طی یک هفته چند روز به طور میانگین چند قدم بر می دارید. این پایه شماست. کلینیک مایو توصیه می کند که هر هفته 1000 گام روزانه اضافه کنید ، بنابراین اگر پایه شما 4000 مرحله در روز است ، هدف خود را هر روز 5000 قدم تعیین کنید. برآورده شدن از هدف شما ممکن است به اندازه یک پیاده روی پنج دقیقه ای ساده باشد ، یا حتی بستن چند ماشین در سوپر مارکت ، بسته به سرعت و قدم شما.

هدف شما: از دست دادن وزن
برنامه شما: ابتدا تعیین کنید که چقدر وزنی را که می خواهید از دست بدهید — پس کمی ریاضی کنید. آکادمی تغذیه و رژیم غذایی رژیم لاغری کند را برای نتایج ماندگار توصیه می کند – معمولاً 1/2 پوند تا یک پوند در هفته. انجام هر روز 10،000 قدم اضافی هر روز به طور معمول هر هفته حدود 2000 تا 3500 کالری اضافی می سوزاند. یک پوند چربی بدن برابر با 3500 کالری است ، بنابراین بسته به وزن و شدت تمرین شما می توانید با انجام 10000 پله اضافی در روز ، فقط یک پوند در هفته از دست بدهید.

هدف شما: حفظ سلامت رژیم لاغری
برنامه شما: پس از رسیدن به اهداف مورد نظر خود ، ممکن است به سادگی بخواهید سطح تناسب اندام خود را حفظ کنید. هدف 10،000 پله می تواند درست برای شما باشد- و مزایای 30 دقیقه ای قدم زدن در روز تقریبا بی حد و حصر است ، از کند شدن افت روانی و کاهش فشار خون ، بهبود خواب و تسکین افسردگی. یک مطالعه خارج از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نشان داد که افزایش خلق و خوی در ارتباط با افزایش تعداد مراحل روزانه ، و محققان دانشکده بهداشت عمومی هاروارد دریافتند که 30 دقیقه پیاده روی در هر روز خطر سکته مغزی را حداقل 20٪ کاهش می دهد. البته ، شما همچنین کالری و چربی می سوزانید و اگر خارج از آن هستید ، در حالی که هستید ، از یک ویتامین D آفتابی اضافی استفاده کنید.

برای تنظیم هدف خود آماده هستید؟ روی برنامه Fitbit در دستگاه همراه خود کلیک کنید ، روی حساب ضربه بزنید ، به سمت اهداف بروید ، فعالیت را انتخاب کنید و سپس بر روی مراحل کلیک کنید تا عددی را که برای شما معنی دارد تنظیم کنید. همچنین می توانید از داشبورد Fitbit خود در رایانه خود بازدید کنید ، روی نماها بر روی مراحل کلیک کنید تا نماد تنظیمات را فاش کنید ، روی گزینه های فعالیت کلیک کنید و سپس تعداد مراحل را تعیین کنید.

تعداد کامل شما چیست؟ به همه ما در مورد هدف نهایی خود بگویید و در زیر گفتگو بپیوندید.
این اطلاعات فقط برای اهداف آموزشی است و به عنوان جایگزینی برای تشخیص پزشکی یا درمان در نظر گرفته نشده است. شما نباید از این اطلاعات برای تشخیص یا درمان یک مشکل یا وضعیت سلامتی استفاده کنید. همیشه قبل از تغییر رژیم غذایی ، تغییر عادات خواب ، مصرف مکمل ها یا شروع روال جدید تناسب اندام با پزشک خود مشورت کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>