این الکتریکی هواپیما می تواند پرش شروع آینده پرواز – CNET


magnix-ecaravan

طراحی شده توسط Magnix موتور این سسنا “eCaravan” خواهد بود که بزرگترین الکتریکی هواپیما به پرواز است.


Magnix

Magnix نیست تلاش برای تغییر حمل و نقل هوایی یک شبه آن را فقط معتقد است که هر گونه تغییر و تحول است و برای شروع در جایی. و پنج شنبه صبح سیاتل بر اساس تولید کننده موتورهای الکتریکی امید با ارنج زدن به آینده سفر هوایی به جلو هنگامی که آن را می فرستد دیگر هواپیما بر صفر تولید گازهای گلخانه ای در پرواز است.

بر خلاف تجربی هواپیما که تحت سلطه اند الکتریکی پرواز تا کنون Cessna Caravan 208 است که حمل Magnix موتور بیش موسی دریاچه واشنگتن است نه مسافر به طور گسترده ای استفاده می شود رفت و آمد هواپیمای مسافربری که در تولید از سال 1982. با مقاوم سازی یک موجود کوچک هواپیما Magnix هدف این است که نشان می دهد که برق تجاری پرواز ممکن است در حال حاضر حتی اگر سبزتر پرواز آینده با 100 مسافر هواپیما است که هنوز هم در دهه های دور.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: هل دادن برای آینده پرواز الکتریکی یکی کوچک…


4:09

“این یک بازار تو رفتگی در دیوار. اما ما می توانید شروع به در حال حاضر کار بر روی آن و فشار پاکت به پیشرفت کل صنعت” گفت: Magnix مدیر عامل Roei Ganzarski. “بیایید به بازار به سرعت به هدف اصلی که قادر به شروع این انقلاب است.”

این Magni500 موتور است که قدرت تک پروانه “eCaravan” ارائه 750 اسب بخار است که Magnix می گوید که به اندازه کافی نیروی محرکه برای “میانه مایل هواپیما” است که می تواند بین پنج و 19 مسافر. هر چند 37-پا-طولانی کاروان خواهد بود که بزرگترین در تمام الکتریکی هواپیما برای پرواز تا کنون یک Magni500-صفحه De Havilland Canada DHC-2 Beaver شد این هواپیما برای اولین بار به استفاده از موتور هنگامی که آن را در طول پرواز ونکوور, بریتیش کلمبیا در ماه دسامبر. پرواز یک همکاری بین بندر هوا, محلی و بر اساس منطقه ای هواپیمایی که صاحب هواپیمای دریایی.

harbour-air-electric-plane

بندرگاه هوا “eBeaver” هواپیما soars بالای رودخانه فریزر در آن مشت پرواز در ماه دسامبر.

بندرگاه هوا

“تا زمانی که ما هر دو را دیدم بسیار کوچک الکتریکی هواپیما و یا شما شنیده زیادی در مورد اینکه چرا این غیر ممکن است” Ganzarski گفت. “پس از آن بود بسیار هیجان انگیز برای دیدن واقعی هواپیمایی پرواز واقعی الکتریکی هواپیما.”

این بلند پروازانه نقشه راه و Magnix خواهد بود نه تنها بازیکن در برقی حمل و نقل هوایی در فضا. چند شرکت Uber شاملحال امیدوار کننده نه چندان دور آینده الکتریکی درجه تاکسی و مقدار زیادی از دیگران در حال توسعه هر دو موتور الکتریکی و airframes به استفاده از آنها.

این لیست شامل تاسیس شرکت هایی مانند ایرباس امبرائر و رولز رویس و راه اندازی مانند Ampaire, Pipstrel هواپیماها و بوئینگ-حمایت Zunum Aero. نیویورک-بر اساس رایت الکتریکی در حال ساخت یک نمونه الکتریکی هواپیمای مسافربری برای بودجه اروپا شرکت هواپیمایی EasyJet و ناسا در حال توسعه یک تست الکتریکی هواپیما به نام X-57 ماکسول با استفاده از اصلاح شده Tecnam P2006T.

مزایا و چالش ها

Ganzarski مشتاق به توصیف مزایای استفاده از برق پرواز. او پیش بینی کرد که صفر تولید گازهای گلخانه ای در هواپیما نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر نسبت به سوخت مبتنی بر هواپیما و خواهد بود بین 50% و 80% ارزان تر در هر ساعت به کار گیرند. که می تواند منجر به ارزان, قیمت بلیط او می گوید — و تشویق شرکت های هواپیمایی به کار کوچکتر هواپیما در مسیرهای محروم فرودگاه.

اما شماره یک به نفع البته صفر تولید گازهای گلخانه ای. اکثر برآوردهای میزان جهانی کربن تولید گازهای گلخانه ای از حمل و نقل هوایی تجاری در حدود 2.5% تعداد که حتی در میان coronavirus همه گیر است که پیش بینی برای رشد.

“گازهای گلخانه ای از اتومبیل و یا هواپیما هستند نه تنها برای سلامت شما بد است اما بد برای محیط زیست” Ganzarski گفت. “این واقعیت است که هواپیماهای الکتریکی صفر تولید گازهای گلخانه ای است بزرگ مثبت است.”

اما او همچنین اذعان می کند که چالش های الکتریکی پرواز های شیب دار هستند. فقط به عنوان ماشین های الکتریکی تولید کنندگان دست و پنجه نرم کردن با محدوده اضطراب, Magnix ثابت کند که باتری های یون لیتیوم تأمین انرژی موتور که شبیه به کسانی که مورد استفاده در اتومبیل می تواند ارائه امکان پذیر بار پرواز.

magnix-ecaravan-motor.png

صفر تولید گازهای گلخانه ای Magni500 موتور را تحویل 750 اسب بخار به کاروان موتور تک.


Magnix

جای معمولی موتور در هر دو کاروان و بیش از حد با یک باطری موتور, برای مثال, کاهش محدوده خود را از 1200 مایل و 455 مایل به ترتيب به حدود 100 مایل است. که به سختی به اندازه کافی برای پرواز, cross-country, اما به اندازه کافی بلند برای رفت و آمد از مسیرهای هواپیمایی مانند بندرگاه هوا. (شارژ بار تصور می شود قابل مقایسه با کسانی که از تسلا سوپر شارژر.)

“چالش این است که باتری ها را به عنوان قدرت قوی به عنوان سوخت” Ganzarski گفت. “ما تصمیم یون لیتیوم چرا که در این مرحله آن را ثابت ترین فن آوری و یا ثابت شیمی برای ارائه انرژی و ایمنی است که ما نیاز به پرواز هواپیما است.”

در عین حال یکی دیگر از چالش های وزن است. یک هواپیما نیاز به نه تنها به خودی خود مسافران و محموله خود را به خارج از زمین آن نیز نیاز به بلند کردن هر چه قدرت آن است. به این منظور هر باتری Magnix موتور استفاده می کند نمی تواند سنگین تر از معادل آن مقدار سوخت.

“برای هوافضا وزن بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت هواپیما به سادگی نمی کشد خاموش و انجام” Ganzarski گفت. “هنگامی که شما در حال مقاوم سازی یک هواپیما شما با استفاده از همان وزن فعلی هواپیما … که خود را محدود به چه مقدار باتری شما می توانید قرار داده است.”

پرواز به آینده

پس بیشتر تست پرواز با مودار کاروان و دیگر هواپیما (به Eviation آلیس نه رفت و آمد مسافر هواپیما که مجموعه ای به پرواز بعد از این سال را با استفاده از Magnix را 375 اسب بخار Magni250 موتور), Ganzarski می گوید شرکت او گام بعدی این است که برای برنده شدن گواهینامه FAA برای تکنولوژی است. (این شرکت همچنین در حال توسعه یک 1,500 اسب بخار موتور برای بزرگتر هواپیما هنوز به آمده است.)

در میان چیزهای دیگر Magnix باید برای اثبات به تنظیم کننده که در آن موتور به عنوان امن به عنوان سوخت مبتنی بر موتور و نیازهای که برق هواپیما همیشه پرواز با به اندازه کافی ذخیره انرژی باتری (معمولا 30 دقیقه) برای رسیدن به یک فرودگاه در مواقع اضطراری است.

eviation-alice.png

ساخته شده توسط اسرائیل-بر اساس Eviation هواپیمای Magnix-صفحه آلیس را قرار است اولین پرواز الکتریکی این سال است.

Eviation هواپیما

تنها پس از پیروزی که تصویب آن Ganzarski می گوید باید تا پایان سال 2021 خواهد شد Magnix-قدرت هواپیما قادر به حمل مسافر. اما حتی در حال حاضر بندر هوا در حال برنامه ریزی در مقاوم سازی آن کل ناوگان به “ePlanes” طراحی شده توسط Magnix را موتورز.

“من متقاعد شده برای برخی از زمان است که از آینده حمل و نقل به طور کلی در — و قطعا حمل و نقل هوایی — است, هیجانی,” گفت: بندر هوایی مدیر عامل گرگ McDougall فقط قبل از دسامبر پرواز.

به عنوان زمانی که ما می توانید ببینید بزرگتر الکتریکی هواپیما در آسمان Ganzarski گفت: صفر-انتشار هواپیما قادر به حمل مسافران 19 10 سال است به دور و حمل 100 مسافر را حدود 30 تا 40 سال های دور. ترکیبی هواپیما می تواند هر چه زودتر پس از آن و در حال توسعه فن آوری های مانند لیتیوم سولفور باتری یا هیدروژن سلول های سوخت ممکن است سرعت بخشیدن به جدول زمانی. اما تا زمانی که این اتفاق می افتد Magnix در حال کار با گزینه های متعدد.

“ما نمی دانیم و هیچ کس در این صنعت و در عین حال می داند که از فن آوری های پیروز خواهد شد,” Ganzarski گفت. “اما ما آماده شود. هر جا که الکترون ها می آیند از ما نیروی محرکه سیستم قادر خواهد بود به استفاده از آنها را فراهم می کند که قدرت به هواپیما.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>