ماه رمضان در طول coronavirus به معنی “کامل reevaluation’ – CNET

هر چند آن را به طور معمول یک جامعه امر من و خانواده ام بی سر و صدا به استقبال رمضان, ماه رمضان روزه به تنهایی در اتاق نشیمن ما به عنوان خورشید مجموعه در آوریل 23. به جای شنیدن یک امام را دعوت به نماز طلوع در 30 روز افزایش معنوی انعکاس, ما گوش به تماس در آمد از طریق نماز نرم افزار بر روی گوشی های.

پس از شروع سفر ما از اجتناب از همه مواد غذایی و نوشیدنی از جمله آب در طول روز و تمرکز بر افزایش روابط ما با خدا از طریق نماز و انعکاس است.

ماه رمضان متفاوت است این سال است.

پناهگاه در محل به معنی عبادت در مسجد است. بنابراین دعوت از دوستان برای “افطار,” وعده غذایی است که می شکند از طلوع به غروب سریع. تعطیلات به معنای آوردن جامعه هم مشاهده می شود از هم جدا.

اما نه به تنهایی. در طول ماه رمضان مسلمان رهبران مذهبی استفاده کرده اند Instagram زنده و Facebook به ارائه سخنرانی و انجام پرسش و عنوان. مراکز اجتماعی و همچنین دوستان میزبان مجازی iftars در زوم که در آن مردم به اشتراک گذاشتن تجارب خود و ارائه مذهبی بازتاب آنها به عنوان شکستن سریع. جمع آوری اعانه برای مساجد و موسسات خیریه که معمولا در طول شبانه جمعی نماز رفته اند کاملا دیجیتال.

به عنوان این COVID-19 همه گیر upends زندگی, تکنولوژی نگه داشته است جوامع از ایمان متصل می شود. مسیحیان جشن عید پاک با حضور مجازی خدمات در زوم و Facebook Live. یهودیان در سراسر جهان با حضور مجازی seders برای عید فصح. مسلمانان اتخاذ کرده اند همان فن آوری به جشن رمضان به پایان می رسد که ممکن است 23.

Coronavirus به روز رسانی

حتی قبل از رمان coronavirus تکنولوژی تبدیل می شد در هم پیچیده با زندگی وفادار. یک نظرسنجی انجام شده در ماه ژانویه در خاورمیانه و شمال آفریقا یافت می شود که 45 درصد از پاسخ دهندگان انتظار می رود استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی را افزایش در ماه رمضان. کمتر از یک چهارم از آن انتظار می رود به سقوط.

شرایط جدید اجازه مریم خان یک UCLA دانشجوی پزشکی است که در حال حاضر همراه با خانواده در سن خوزه کالیفرنیا به reframe رابطه او با خدا است. او را تماشا اسلامی در سخنرانی در یوتیوب و همچنین خواندن قرآن, مسلمان, مقدس, متن برای تمرکز بر روی داخلی معنوی انعکاس.

“خیلی از شیوه های معنوی در ماه رمضان حول رفتن به محلی مسجد و دعا و نماز” خان گفت. “من همیشه احساس کرده ام نزدیک به خدا در جامعه است اما این به طور کامل بوده است reevaluation پیدا کردن ابزار های مختلف برای به دست آوردن نزدیک به خدا.”

پس این مستند آغاز شده نهادهای مذهبی مانند مرکز اسلامی در نیویورک نیز ارائه مجازی جایگزین nonreligious فعالیت های اعضای تکیه می کنند مانند تناسب اندام و روان برنامه های سلامتی و داستان برای کودکان و نوجوانان.

Suhaib Webb یک محقق در ICNYU و دستیار استاد کمکی در دانشگاه نیویورک شده است یک کاربر مشتاق از رسانه های اجتماعی خود را در کار های مذهبی, بدست آوردن لقب “Snapchat امام.” برای چند سال گذشته او را تا حد زیادی متکی Instagram برای به اشتراک گذاشتن دانش دینی و شرکت در پرسش و همانطور که با پیروان از طریق داستان و یا Instagram زندگی می کنند. روزنامه همچنین با استفاده از زوم برای آموزش مجازی و حتی officiated عروسی بر روی پلت فرم های ویدئویی. با فرد تجمعات از این سوال برای آینده قابل پیش بینی Webb گفت: این رسانه های اجتماعی را فرصتی برای گام تا و واقعا فاستر قوی تر جامعه است.

“یکی از رویاهای خود را به ببینید که چگونه برای ایجاد ارتباط عمیق تر,” Webb گفت: با اشاره به اوایل سازندگان از رسانه های اجتماعی. “در حال حاضر من فکر می کنم که در آن ما هستند.”

تعجب آور صلح

همانطور که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این سال من نگران بودن قادر به تکمیل تمام آداب و رسوم خود من. من نگران من نمی تواند انگیزه برای انجام, شبانه, نماز, که اختیاری هستند اما به شدت تشویق در خانه و یا خواندن قرآن و گوش دادن به سخنرانی ها در زمان فراغت من. اینها همه شیوه های من شده بود و با انگیزه برای انجام این کار در سال های گذشته با یک اشاره از دوستان و اعضای جامعه.

در اولین شب از ماه رمضان چند تا از دوستان من و من پریدند در واتساپ تصویری-تماس در نیمه شب (خواب برنامه تمایل به پرتاب کردن در ماه رمضان) و صحبت در مورد اهداف ما است. همه ما می خواستم به خواندن بیشتر قرآن و دعا و ما شده ایم انگیزه هر یک از دیگر و به اشتراک گذاری پیروزی ما از طریق چت گروهی.

من کشف کرده ام یک سطح شگفت آور از آرامش درونی و انگیزه و تمرکز این ماه رمضان. سخنرانی های مجازی تنها به عنوان حرکت به عنوان فرد ، یک پیام نیست رقیق شده فقط به دلیل آن را به اشتراک گذاشته از طریق یوتیوب. من با الهام از Instagram و Facebook پست از دوستان و رهبران مذهبی در مورد پیدا کردن ایمان و قدرت در زمان نامشخص که به تاکید است که ما همه در این با هم.

بسیاری از حواس او را پرت حذف شده اند. نه نیاز به رفت و آمد و یا در دفتر کار من موجب صرفه جویی در انرژی و زمان که من می توانم به جای آن قرار داده و نسبت به عبادت. من قادر به خواب کمی بیشتر است که همه چیز را هنگامی که شما در حال رفتن 16 ساعت بدون غذا. من الهام گرفته شده است به ادامه مطلب و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمان و فوق العاده نماز شده اند بسیار آسان به چوب به. من متوجه شدم من اصلا نیاز به بستگی به حضور دیگران به انجام رساندن من اهداف مذهبی است که الهام بخش است. من احساس می کنم بیشتر مستقل است.

هنوز میشم نمی شود کاملا به تنهایی. در علاوه بر این به نگه داشتن در تماس با دوستان از طریق رسانه های اجتماعی, من خوش شانس هستم که با خانواده در حال حاضر. من نیز تنظیم به مذاکرات توسط رهبران مذهبی در سراسر کشور است که ممکن است چرا که آنها همه آنلاین. من حتی کاهش یافته و در چند زوم iftars و ساخته شده برخی از دوستان جدید.

اینترنت نمی تواند جایگزین همه چیز ، وجود دارد چیزی است که باید گفت برای بودن در حضور فیزیکی از دیگران و در محلی در مسجد و من از دست های زیبا, روان, تلاوت قرآن توسط امام ما. من دلم برای رفتن به دیگر خانه های مردم و دعوت آنها به معدن.

Ayman Suhrawardy از ویندزور, کانادا با مبارزات قادر به رفتن به مسجد واقع در پنج دقیقه از خانه خود را که او می خواهم اغلب شرکت برای نماز و حوادث.

“از نظر فیزیکی وجود دارد,” او گفت: ایجاد “یک طرز فکر مختلف” است که تکنولوژی نمی تواند جایگزین. “دیدن مردم در اطراف شما را تشویق می کند تا شما را به فعال تر شود.”

Loubna Moujahid که با سه تا از بچه ها در لندن احساس می کند همان راه است اما خدا را شکر او را قادر به ماندن متصل با دوستان و بستگان خود را از طریق واتساپ. او گفت: جدایی کمک کرده است تقویت یکی از مولفه های کلیدی از ماه رمضان.

“من بیشتر بیمار” Moujahid گفت. “این بسیار سخت بود در ابتدا, اما ما به آن عادت کردم.”

تنظیمات در سراسر ادیان

مسلمانان به تنهایی نیست در سازگاری با واقعیت جدید. آماندا Jacobsmeyer شده است در حال اجرا خود را هارلم مبتنی بر کلیسا زوم جلسات هر یکشنبه از اواسط ماه مارس. او از من دعوت به پیوستن به یکی از هفتگی موعظه ماه گذشته.

هر هفته ده ها تن از مردم ورود در ساعت 11 صبح برخی هنوز پیچیده در پتو و بغل کردن لیوان قهوه دیگران لبه پنجره رساند تا در آشپزخانه خود جداول در دکمه پایین پیراهن و روابط. پس از ارائه یک نماز باز و ارائه برای داشتن “تکنولوژی است که ما به ارمغان می آورد با هم” اسقف والتر Rane رهبری خطبه در مورد مزایای استفاده از کاهش و رشد از وضعیت فعلی است.

“هیچ چیزی در مورد این تجربه من را خواست اما من احساس می کنم بهتر خواهد بود برای آن,” او گفت:. “سختی است که اغلب یک تماس به انجام کاری بزرگ با ما زندگی می کند … من معتقدم این تجربه می تواند برای ما خوب است.”

کلیساها و دیگر اماکن عبادت شده اند livestreaming خدمات.

گتی ایماژ

Jacobsmeyer گفت که حتی اگر این مجازی موعظه احساس متفاوت بازگرداندن آنها یک حس بسیار مورد نیاز) ، “این به ما کمک کرد تا همیشه در ارتباط ماندن به عنوان یک جامعه” او گفت:.

نهادهای دیگر مانند نرتهویو کلیسا در ایندیانا شده است برگزاری خدمات آخر هفته آنلاین. Maddie سالن و ارتباطات و مدیر در نرتهویو گفت: مجازی حضور و غیاب بوده و مشابه و یا بالاتر از فرد مشارکت مردم است.

“هنگامی که وجود دارد یک بحران افراد بیشتر مستعد ابتلا به نوبه خود به ایمان و چه می توانید آنها را به امید و شادی و حفظ آنها را از طریق این زمان” هال گفت. “از آنجا که آنها قادر به تماشای در هر نقطه در هر زمان آنها در حال تنظیم بیشتر به طور منظم.”

بزرگترین چالش او این است که مردم از دست دیدن هر یک از دیگر در زندگی واقعی و بسیاری از تجربه صفحه نمایش, خستگی, به خصوص اگر آنها قبلا در زوم تماس در تمام طول روز برای کار. هنوز هم آنها مایل به سرمایه گذاری زمان و تلاش را به ماندن در ارتباط با جامعه خود را در هر راه که آنها می توانند.

هر چند قانون یهودی قوانین استفاده از تکنولوژی در عید فصح (با برخی از خاخام ها به جای توصیه قبل از seder تجمعات بیش از زوم) و دیگران تصمیم گرفتند به استفاده از تکنولوژی برای ارتباط با بستگان. کتی Jacobs و خانواده اش در شیکاگو میزبانی مجازی عید فصح seder بیش از زوم ماه گذشته پس از برنامه برای رفتن به پدربزرگ و مادربزرگ او خانه scrapped. پدر او اختصاص داده معابر از Haggadah مختلف مردم را به خواندن و مادرش به اشتراک گذاشته شده یک کپی مجازی بر روی صفحه نمایش. حدود دو دوجین از مردم حضور داشتند و همه داشتند حرف زدند و خوردند شام هم پس از آن.

Mordechai Lightstone نیویورک-بر اساس خاخام و بنیانگذار تکنولوژی قبیله یک جامعه یهودیان در فن آوری و رسانه های دیجیتال گفت: coronavirus ایجاد کرده است یک فرصت برای تمرکز بر روی داخلی ها و شیوه های نماز به جای خدمات بارگیری در این هفته که یهودی قانون مقرر باید انجام شود در فرد است. اعضای جامعه نیز یافت تلاش برای رسیدن به یک دیگر با ارائه وعده های غذایی و ارائه مراقبت های پزشکی در طول این بحران است.

“مردم در حال هل دادن به جلو به مطمئن شوید که هر کس امن است” Lightstone گفت: “و این که همه ما می تواند کمک به هر یک از دیگر و نه فقط در جامعه یهودی اما به عنوان یک جامعه جهانی.”

که حس با هم بودن هر دو در درون جوامع مذهبی و فراتر از آن ممکن است یکی از بزرگترین نتایج این بیماری همه گیر. ماه رمضان زمانی است برای قرار دادن خواسته های شخصی را کنار گذاشته و تمرکز بر روی نیازهای دیگران است. بهداشت جهانی بحران به ارمغان آورده است که به وضوح به تمرکز; کسانی از ما که غذا و سرپناه باید از این فرصت برای کمک به کسانی که نمی. این ماه مبارک رمضان تحت فشار قرار دادند تا ما را بیشتر بازتاب و سپاسگزار برای آنچه که ما را و به ارزیابی آنچه واقعا مهم است.

در صورت عدم وجود فرد در تجمعات من هنگامی که احساس تنهایی یا واقعا جدا از عزیزان. چگونه می توانم هنگامی که ما تمام شده است, تماس و پیامک به آرزو هر یک از دیگر به برکت ماه ؟ به عنوان روزنامه قرار داده و آن را “این ممکن است یک لحظه ما را به گرد هم می آیند و درمان از طریق این نوع از ارتباط عمیق تر.”

در تمام آن لحظات آرام و دعا در خانه و شکستن سریع من با خانواده من کشف کرده ام احساس آرامش است که من فکر نمی کنم من می خواهم پیدا کرده اند و تحت شرایط عادی. با زندگی در مکث وجود دارد کمی به شما منحرف کردن اذهان از این نعمت که همواره در مقابل از شما.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>