Spotify می شود معامله منحصر به فرد برای جو روگان پادکست – CNET


joe-rogan-gettyimages-1166802146

جو روگان انجام در خانه یخ باشگاه کمدی در مرداد 2019.

Michael S. شوارتز/گتی ایماژ

Spotify در ادامه به آمپر تا پادکست خود را فشار. در روز سه شنبه کمدین جو روگان گفت: محبوب پادکست های Joe Rogan Experience خواهد بود عنوان به طور انحصاری برای Spotify در.

به عنوان بخشی از چند سال مجوز معامله نشان می دهد در دسترس خواهد بود در Spotify در شروع در ماه سپتامبر و تبدیل به منحصر به فرد به پلت فرم در نزدیکی پایان سال است. این پادکست از جمله این ویدئو نسخه رایگان باقی خواهد ماند برای Spotify کاربران است.

در یک پست وبلاگ Spotify گفت: این نشان می دهد طولانی ترین جستجو برای پادکست بر روی پلت فرم آن و نشان دهنده یک “عمده علاوه بر” به آن تخته سنگ از محتوای منحصر به فرد. Spotify در سهام بودند تا بیش از 10 درصد زیر اعلام روز سه شنبه.

همچنین نگاه کنید به: بهترین خدمات جریان موسیقی برای سال 2020

Spotify که آمار 124 میلیون مشترک در پایان سال 2019 است هدفمند پادکست به عنوان بعدی آن مرحله از رشد. در ماه فوریه این شرکت گفت که خرید بیل سیمونز’ ورزش و اخبار فرهنگ پاپ گروه رینگر که ساخته شده است تا یک عملیات بزرگ از اصلی پادکست.

در یک پست در Instagram, روگان اطمینان طرفداران که Spotify نمی خواهد هر گونه کنترل خلاقانه نشان می دهد. “آنها می خواهند من فقط به ادامه انجام آن راه من آن را انجام, در حال حاضر,” او نوشت. روگان پادکست اغلب ویژگی های طیف گسترده ای از مهمانان از جمله قسمت قابل توجه با تسلا و SpaceX مدیر عامل Elon Musk.

روگان گفت: برخی از کلیپ های ویدئویی از پادکست هنوز هم می شود ارسال شده به یوتیوب اما قسمت کامل تنها در دسترس خواهد بود در Spotify پس از پایان سال است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>