Coronavirus: لوله رانندگان به خانه فرستاد پس از افزایش نگرانی های ایمنی بیش از lockdown کاهش

حداقل 30 Tube رانندگان فرستاده شد خانه از محل کار در روز دوشنبه پس از آنها ابراز نگرانی در مورد ایمنی خود و مسافران خود را از یک اتحادیه کارگری است گفت: همانطور که بیشتر مردم از بازگشت به کار پس از coronavirus مستند آغاز می شود به سهولت در انگلستان است.

ASLEF بریتانیا تجارت اتحادیه رانندگان قطار را متهم کرد که دولت در مورد حمل و نقل لندن (TfL) کارگران به عنوان “چیزی بیش از خسارت های ناخواسته” پس از راه آهن و لوله اپراتورهای افزایش خدمات این هفته است.

یک سخنگوی ASLEF گفت: 30 رانندگان نگرانی خود را بیش از بهداشت و ایمنی قبل از اینکه به خانه فرستاد.

اتحادیه توصیه اعضای آن وجود دارد بیش از 20 ، 000 از حق خود برای امتناع از به کار “در شرایطی که در آن آنها در معرض خطر جدی و خطر قریب الوقوع”.

فین برنان رئیس ASLEF گفت: در یک بیانیه گفت: “ما با وجود اعتراض زیرزمینی لندن اصرار دارد که از هفته آینده رانندگان قطار بازگشت به کار را به عنوان قبل از Covid-19 بحران است. آنها گفته می شود آنها دیگر می توانید به ادامه کار در راه امن تر است که آنها کار کرده اند بیش از شش هفته است.

“دلیل این است که دولت اصرار دارد که حمل و نقل برای لندن حداکثر خدمات این عمل بدون در نظر گرفتن مفاهیم برای ایمنی راننده. چهل و دو TfL کارگران در حال حاضر از زندگی خود به این بیماری وحشتناک. به نظر می رسد دولت به آنها به عنوان چیزی بیش از خسارت های ناخواسته.

“ASLEF باور ندارد که زیرزمینی لندن انجام شده است الزامات مورد نیاز برای واقعی مشاوره با کارکنان این اتحادیه. ما می خواهیم برای دیدن خدمات افزایش یافته است اما این باید انجام شود در یک راه است که امن برای مسافران و ایمن برای کارکنان.

“لوله رانندگان را به خطر انداخته امنیت خود و خانواده شان را به نگه داشتن خدمات در حال حرکت برای کارگران ضروری بیش از شش هفته است. در حال حاضر آنها را غیر قابل قبول و خطرات غیر ضروری. آنها وحشت زده را برای خود و وحشت برای خانواده خود را” آقای برنان اضافه شده است.

آقای برنان همچنین در توییتی در صبح روز دوشنبه: “وضعیت عجیب و غریب این صبح که زیرزمینی مدیران ارسال صفحه اصلی drivers که افزایش H&S (ایمنی و بهداشت) نگرانی… معنی کمتر رانندگان در دسترس… بنابراین کمتر قطار!”

نیک دندانه, مدیر خط عملیات زیرزمینی لندن پاسخ داد: “ایمنی کارکنان و مشتریان مهم ترین چیزی که به ما به عنوان ما با دقت کار نسبت به بازگشت به سطح خدمات در لوله نزدیک به نرمال با 75 درصد از خدمات در حال اجرا بود ،

“ما هرگز زور یک عضو از کارکنان به کار اگر آنها نگران ایمنی. اگر آنها اطمینان شواهد ما به توصیف گسترده اقدامات ایمنی ما معرفی ما با ارائه آنها را با جزئیات یک بسته از اطلاعات نوشته شده است و درخواست آنها را به بازگشت به زمانی که آنها راضی هستند. ما همیشه در دسترس برای روشن شدن هر امتیاز که همچنان باعث نگرانی است.

“ما باید از نصب صفحه نمایش و اجتماعی-فاصله علامت در انبار و خدمات کنترل مراکز و اجرا سیستم های یک طرفه به اجتماعی فاصله آسان تر است. دست sanitiser و ماسک نیز ارائه شده به کارکنان به منظور کاهش خطر عفونت به عنوان آنجا که ممکن است علاوه بر ادامه داد: به طور منظم و دقیق تمیز کردن لوله. تمام این تغییرات شده اند به طور کامل در معرض خطر ارزیابی شده و مطابق با تمام PHE و دولت است.”


ریلی دریایی و حمل و نقل اتحادیه (RMT) نیز به نام جدید اجباری برای حمایت از مسافران راه آهن و کارگران از جمله اجباری دو متری اجتماعی فاصله در قطار و پوشیدن ماسک صورت برای مسافران ارائه می شود به صورت رایگان در ایستگاه.

RMT دبیر میک نقدی گفت: “ما مخالف هستند به اوایل آرامش مستند اقدامات و بر این باورند که غیر ضروری کارگران باید جلوگیری از استفاده از قطار.

“هنگامی که مردم کاملا باید با استفاده از یک قطار وجود دارد باید جدید اجباری حمایت. وجود دارد باید اجباری دو متری اجتماعی فاصله در تمام قطار. این گیج کننده است که دولت در حال گفتن مردم به رعایت دو متری اجتماعی فاصله در فضای باز خارج از منزل اما نه اجرای دو متری اجتماعی فاصله در قطار که فضاهای محدود معنی وجود دارد بیشتر در معرض خطر عفونت است.


“وجود دارد نیز باید با پوشیدن اجباری از ماسک های صورت است که باید به صورت رایگان ارائه شده. آن است مبهم که مورد نیاز است وجود دارد برای مسافران در یورواستار خدمات در انگلستان به پوشیدن ماسک و نه در انگلستان دیگر خدمات راه آهن.”

دولت به مردم توصیه می شود برای جلوگیری از استفاده از حمل و نقل عمومی به بازگشت به کار و برای ادامه کار از خانه در هر کجا که ممکن است.

مستقل در تماس است TfL برای نظر.

گزارش اضافی توسط سازمان

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>