HS2 بد البته’ به عنوان محکم گزارش متهم دولت مخفی افزایش هزینه های

یک محکم گزارش مشکل HS2 راه آهن با سرعت بالا برنامه را متهم به دولت و شرکت های در حال اجرا پروژه پنهان عظیم هزینه و عدم تخطی از مجلس و مالیات دهندگان.

این گزارش توسط یک نفوذ عوام هزینه های ناظر بر داشت این برنامه رفته “بد البته” و گفت: بخش حمل و نقل و HS2 Ltd شده بود “blindsided از طریق تماس با واقعیت” به عنوان لایحه تقریبا دو برابر به £100bn در قیمت های امروز است.

DfT بالا ماندارین دبیر دائمی برنادت کلی ممکن است نقض خدمات مدنی کد و قوانین پارلمانی امتیاز با عدم اطلاع رسانی به نمایندگان مجلس در کمیته حسابات عامه از این پروژه مشکلات آن گفت.

صلیب-حزب PAC گفت که “نمی متقاعد شده” که DfT و HS2 با مسئولیت محدود باید مهارت و توانایی آنها نیاز به تکمیل خط ارتباط لندن با لندن و جنوب انگلستان است که دولت بزرگترین پروژه زیرساخت.

این کمیته مورد سوال £46,000 پاداش پرداخت شده در سال گذشته به HS2 اجرایی علامت Thurston در بالا از او £605,350 حقوق و دستمزد – بالاترین از هر مقام دولتی. این جایزه شد بر اساس موفقیت در کنترل این طرح منابع مالی.

فعالان به نام برای این پروژه بحث برانگیز بود متوقف شد. پنی گاینس صندلی توقف HS2 کمپین گفت: “ما گفت: برای سال های سال است که HS2 شد تلاش برای نگه داشتن هزینه های تحت کنترل و برنامه بود و پس از غیر قابل حصول. HS2 باید لغو شود به عنوان به زودی به عنوان ممکن است.”

اما وزارت حمل و نقل اصرار داشت که حکومت جدید ترتیبات معرفی شده توسط وزیر حمل و نقل Grant Shapps خواهد اطمینان حاصل شود “کنترل هزینه ها”.

امروز گزارش که هر دو DfT و HS2 Ltd شد آگاهی از زمان و هزینه مشکلات در اوایل اکتبر 2018 و این شرکت به طور رسمی به اطلاع بخش زیر مارس که آن را نمی تواند تحویل فاز اول برنامه بین لندن و بیرمنگام در برنامه و یا در داخل بودجه.

اما این کمیته گفت: آن را تا پاییز سال 2019 که وزیر حمل و نقل نشان داد که برآورد لایحه برای این پروژه افزایش یافته بود از £55.7 میلیارد دلار به 65 پوند-£88bn در سال 2015 قیمت – معادل تا £100bn در حال حاضر – و اولین قطار خواهد بود به تعویق افتاد تا آنجا که هفت سال است. بوریس جانسون بعد به رفتن پیش برای کار ساخت و ساز در این طرح برای شروع در ماه آوریل است.

Ms کلی نکردن دانش است که این برنامه در مشکلات جدی وقتی پرسیده شد که به طور مستقیم در مورد بودجه و جدول زمانی تحویل توسط نمایندگان مجلس در دو ظاهر قبل از این کمیته کنار HS2 مدیران در اکتبر 2018 و ممکن است 2019 در گزارش یافت می شود.

این HS2 Ltd گزارش سالانه و حساب برای 2018/19 “شکست خورده به حساب دقیق” پروژه گرفتاری ساخت تنها جزئی اشاره به “هزینه و برنامه فشارهای”. PAC وجود دارد گفت: “هیچ توجیهی” برای پنهان کردن مقیاس از بحران مالی و گفت: DfT داده بود “نه کافی بهانه” عدم شفافیت است.

به عنوان حسابداری افسر برای برنامه Ms کلی انجام چهار ارزیابی در طول سال 2019 در این که آیا آن باقی مانده است در توجیه شرایط چهار زمینه امکان سنجی نظم نزاکت و ارزش برای پول خود را به اشتراک گذاری آنها را با مجلس به عنوان مورد نیاز این گزارش در بر داشت.

او عدم ارائه اطلاعات دقیق به مجلس شد “به طور بالقوه نقض خدمات مدنی کد و نقض پارلمانی امتیاز” گفت: این گزارش در یک شارژ با DfT قویا رد کرد.

“با بسیاری از خانه های مردم و معیشت تحت تاثیر ساخت و ساز از راه آهن وجود دارد و هیچ توجیهی برای این بخش و HS2 Ltd داشتن شده است به طوری مات در مورد تاخیر و بودجه سرریز گفت:” کمیته.

“سرعت بالا دو برنامه رفته بد البته … ما متقاعد نشده است که وجود خواهد داشت هزینه های بیشتر را افزایش می دهد, از جمله کسانی که ما را دیده اند در Crossrail و بسیاری دیگر از برنامه ها به خصوص با توجه به این که مسیر و پیش بینی هزینه شمالی بخش از پیشنهاد راه آهن است که هنوز هم بسیار نامشخص است و باقی خواهد ماند تا برای سال آمده است.”

در این گزارش تاکید شده است که عدم شفافیت بیش از هزینه تا به حال تضعیف اعتماد عمومی در HS2 که در حال حاضر با توجه به شروع خدمات بین لندن و بیرمنگام بین 2029 و 2033 و گسترش به لیدز و منچستر بین 2036 و 2040.

پیش بینی هزینه تعهدات و تضمین های ساخته شده در طول عبور از HS2 قانون از طریق مجلس “منفجر” از £245m به £1.2 میلیارد نمایندگان مجلس اشاره کرد.

عمومی, حساب های کمیته صندلی مگ Hillier (PA)

PAC صندلی مگ Hillier گفت: این کمیته در حال حاضر خواستار “صادقانه و باز کردن حساب و شواهد یادگیری از اشتباهات گذشته” در به طور منظم شش-گزارش ماهانه از DfT.

“وجود دارد هیچ بهانه ای برای پنهان کردن ماهیت و میزان مشکلات این پروژه رو از مجلس و مالیات دهندگان” او گفت:.

“دولت متاسفانه تا به ثروت از اشتباهات عمده زیرساخت های حمل و نقل برای یادگیری از, اما آن را نمی دهد اعتماد به نفس است که آن را در نهایت قرار است به کسانی که درس زمانی که این رویکرد خود را.”

این کمیته معاون صندلی اقا جفری استرلینگ-قهوه ای گفت که این گزارش “یکی از مهم ترین, در هر دو شفافیت دولت و دست زدن به یک پروژه است که من را دیده اند در نه سال در مجموع در کمیته”.

Ms کلی عدم اطلاع رسانی کمیته HS2 مشکلات بود “تخطی از اداره وظیفه به مجلس و از این رو به” او گفت:.

یک DfT سخنگو گفت: “وزیر فعلی امور خارجه بوده است و روشن است که این پروژه باید رو به جلو با یک رویکرد جدید به مجلس گزارش با شفاف سازی تقویت پاسخگویی به وزرا و کنترل هزینه ها.

“این شامل انتصاب برای اولین بار اختصاص داده شده HS2 وزیر سالانه خود در به روز رسانی به مجلس و ایجاد یک ماهانه وزرا نیروی کار به ریاست وزیر امور خارجه برای اطمینان از این پروژه دقیق موشکافی مانند المپیک 2012.”

DfT گفت که Ms کلی حال اذعان کرد در مارس 2019 که این پروژه رو فشار هزینه اما گفت که بحث به حل و فصل آنها به صورت تجاری محرمانه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>