حماسه را Unreal Engine 5: من یک نگاه برای اولین بار در PS5 و در حال حاضر من یک مؤمن – CNET


unreal-engine-5-18-jpg

مقیاس چشم انداز و جزئیات آن در پلی استیشن 5 دیوانه است.

حماسه بازی

من شنیده ام این ایده قبل از: زندگی فیلم. یک بازی است که احساس سینمایی. این شده است هر پلی استیشن قول از آغاز قرن.

تماشای بازی حماسی برای اولین بار زیرچشمی نگاه کردن در Unreal Engine 5 در پلی استیشن 5, اما به پایان رسید تا من و بیشتر از یک مؤمن از من فکر کردم من می خواهم.

این ویدئو اجرا در پلی استیشن 5 سخت افزار با توجه به حماسه تا حد زیادی یک ویترین برای چقدر جزئیات Unreal Engine 5 می تواند در حال حاضر و چگونه می توان آن را روشن. کل 8-به علاوه دقیقه ویدئو به نظر می رسد مانند یک prerendered cutscene یا بخشی از شکوه فیلم انیمیشن.

سبک جایی بین Tomb Raider و Assassin’s Creed را نشان می دهد یک زن کاوش در غار. او در می یابد بی پایان مجسمه استادانه درست شده و در نهایت پرواز در سراسر فاسد شهر که به گسترش افق. Unreal Engine 5 ویژگی های کلیدی هستند و توانایی را در فیلم های سطح دارایی های دیجیتال و ارائه آنها از طریق تکنولوژی به نام Nanite را قادر می سازد که یک تن چند ضلعی ارائه می شود در یک بار و تکمیل سیستم روشنایی به نام لومن است که وعده به صورت پویا نور هر صحنه را با جزئیات آن چند ضلعی در پرواز است. بازی حماسی’ 4K نسخه از ویدیو را در زیر ببینید.

در یک قسمت از فیلم در یک اتاق پر از crazily مزین به مجسمه های حماسی می گوید هر مجسمه مدل دارای 33 میلیون مثلث کشیده و این که اتاق دارای بیش از 16 میلیارد مثلث. Unreal Engine 5 در PS5 ایجاد خواهد شد در حدود 20 میلیون مثلث در قاب که به پایان می رسد تا در “مثلث اندازه پیکسل” حماسه می گوید.

موتور فضايی صوتی قابلیت همچنین وعده محاسبات از اتاق هندسه برای ایجاد صدای پویا ، آن همه به نظر می رسد شگفت انگیز اما در حالی که PS5 باید راه اندازی بعد از این سال Unreal Engine 5 نمی رسند تا 2021. پیش نمایش خواهد شد در اوایل سال 2021 با نسخه کامل از آمدن اواخر سال آینده است. این تصویری است که فقط تمدید طولانی مدت در اوایل زیرچشمی نگاه کردن.

چقدر خوب می تواند PS5 یا ایکس باکس یک سری X بود ؟

حس جزئیات و مقیاس… به خوبی شما می توانید به تماشای ویدئو نسخه ی نمایشی برای خودتان. کنسول های نسل بعدی ساخته شده اند وعده های بزرگ در گذشته هر چند دموی همین حالا به وضوح نشان می دهد چه واقعی بازی را انجام خواهد داد. Unreal Engine 5 حتی نمی رسند تا 2021 که همچنین بدان معنی است که نسل بعدی کنسول ها از جمله 5 پلی استیشن و ایکس باکس یکی از سری X را هنوز هم در حال انتظار برای برخی از جالب ترین آنها ابزار زمانی که آنها راه اندازی به احتمال زیاد در پایان سال 2020 است.

حماسه وعده Unreal Engine 5 خواهد شد که قابلیت های مشابه در هر دو PS5 و Xbox اما این ویدئو نسخه ی نمایشی اجرا می شود در یک PS5 که بلافاصله باعث می شود من تعجب می کنم که آیا حماسه فکر می کند PS5 بهترین سخت افزار. حماسه را به Tim Sweeney نمی خواهد هر طور مستقیم عملکرد مقایسه اما در طول مکالمه در زوم او می گوید که Unreal Engine 5 طول می کشد استفاده از نسل بعدی ذخیره سازی SSD سرعت. “[Unreal Engine] پنج در حال حاضر بهینه سازی برای نسل بعدی سازی برای بارگیری سریعتر با تقسیم عددی بر مضرب از عملکرد فعلی. نه فقط کمی سریع تر اما خیلی سریع تر به طوری که شما می توانید در این هندسه و نمایش آن با وجود آن همه اتصالات در حافظه با استفاده از نسل بعدی SSD معماری و هر چیز دیگری. سونی پیشگام که با پلی استیشن 5 معماری. آن را به یک خدا-ردیف سازی سیستم است که بسیار جلوتر از رایانه های شخصی است.”

unreal-engine-5-01-y

یک غار روشن به صورت پویا با Unreal Engine 5 لومن در PS5, به نظر می رسد واقعی.

حماسه بازی

آن را downscale و Fortnite می شود آن را در سال 2021

در حالی که 5 پلی استیشن و ایکس باکس یکی از سری X به وضوح اصلی ذینفع از Unreal Engine 5 قدرت موتور خواهد اجرا بر روی رایانه های شخصی (بدیهی است) تازه کنسول های اندروید و iOS. Fortnite را حرکت به UE5 در 2021. “ژنرال پنج با این نسخهها کار در تمام سیستم عامل های” حماسه را Sweeney تایید می کند. “این است زیرا هنگامی که Fortnite سوئیچ به Unreal Engine 5 اواخر سال آینده آن را ادامه خواهد داد حمایت از تمام 9 سیستم عامل است.”

در سیستم عامل های دیگر به نظر می رسد مانند Unreal Engine 5 را فقط در مقیاس پایین اگر چه روشن نیست که به چه میزان از آن را در مقیاس پایین بر روی هر پلت فرم. “برای حفظ سازگاری با نسل های قدیمی تر سیستم عامل ما باید این نسل بعدی محتوای خط لوله که در آن شما ساخت دارایی های خود را و یا واردات آنها را در بالاترین سطح از کیفیت-فیلم سطح کیفیت — که شما اجرا به طور مستقیم بر روی نسل بعدی کنسول” Sweeney می گوید. “و موتور را ارائه مقیاس پذیری مسیر به پایین با وضوح مطالب خود را برای اجرا بر روی همه چیز تمام راه را به iOS و دستگاه های آندروید از چندین سال پیش … شما می توانید همان بازی را برای تمام این سیستم ها اما شما فقط می توانید سطح های مختلف گرافیکی وفاداری.”

که همان downscaling نیز اعمال خواهد شد به همراه VR که با استفاده از تلفن در سطح چیپست. “آنچه در آن به معنی برای موبایل VR در حال اجرا در تلفن همراه از چیپ ست که با رفتن به مرتب کردن بر اساس همان پاسخ و … به عنوان Nanite محتوا به کار بر روی یک تلفن” حماسه را CTO کیم Libreri تایید کرد در یک زوم چت.

unreal-engine-5-05-y

جزئیات در Unreal Engine 5 به نظر می رسد به خصوص مناسب برای آینده VR…و یا دیگر تجربه همهجانبه.

حماسه بازی

فوق العاده واقعی VR, همهجانبه, جاذبه های

همه از این قدرت و به طور خاص راه هایی که دارایی های سینمایی می توان به ارائه زمان واقعی به من منجر به فکر می کنم نه لزوما از بازی اما از VR.

حماسه را به Tim Sweeney موافق است. “قطعا همه تکنولوژی ما نشان خواهد بود قادر به اجرا در بالا پایان کامپیوتر مبتنی بر سیستم های VR که بدان معنی است که نسل جدید گرافیکی وفاداری به خصوص در هندسه. من لازم نیست که هر چیزی خاص را اعلام کند برای VR در اینجا, اما من فکر می کنم آن را می خواهم برای ایجاد یک واقعا جالب ماه مارس نسبت به photorealism … و همانطور که می بینید دستگاه های خود را بهبود وضوح و دیگر پارامترهای سیستم آن را می شود بسیار جالب است.”

البته سونی پلی استیشن 5 VR پشتیبانی خواهد کرد و خواهد شد به احتمال بسیار زیاد جدید PSVR سخت افزار در آینده است.

حماسه را Libreri امتیاز به شرکت VR به طور خاص به عنوان یک هدف بزرگ که در آن قابلیت اضافی می تواند مهم و حتی بیشتر. که همچنین گسترش به استودیوهای خلاق است و می تواند مورد استفاده در تولید فیلم. “این قطعنامه از هندسه بسیار مهم است برای ما مشتریان شرکت که آیا آنها در حال طراحی یک ماشین و یا یک هواپیما یا یک فیلم ساخت. VR بخش بسیار بزرگی از سرمایه گذاری فضای … تقریبا هر کس که با استفاده از Unreal Engine در طراحی فضا با استفاده از واقعیت مجازی برای ارزیابی فضاهای خود را و همکاری با هم است.”

این سینما-gaming متقاطع?

چه حماسه را نشان دادن بیشتر در این ویدئو به نظر می رسد این است که دیوانه قرعه کشی دور راه های بسیاری چند ضلعی می تواند به نظر می رسد در یک بار می شود و روشن در پرواز است. جالب ترین وعده از حماسه این است که سینمایی دارایی می تواند ظهور حق و مورد استفاده در بازی ها. آن را برای تلفن های موبایل مانند اغلب وعده داده شده هدف از بازی های نشست فیلم در یکی از عجیب و غریب تعاملی ترکیب.

“کاملا” Libreri می گوید اشاره به این که این راه محصولات مانند دیزنی Mandalorian در حال حاضر کار می کنند. “راه این است که این متجدد LED مجازی محصولات وجود دارد خارج وجود دارد کار این است که آنها ساخت یک گروه هنر تقریبا به عنوان یک بازی بخش هنر و آنها در ساخت محتوا تا قبل از عکاسی اصلی … من همیشه استفاده از اتومبیل چیس قیاس: آنچه در مورد رانندگی اتومبیل های اطراف زمین مانند شما را در یک بازی ویدیویی و سپس فیلمبرداری که ؟ و سپس شما می توانید با قرار دادن دوربین های سینمایی در اطراف مسائل است.”

“من فکر می کنم بیش از این در سال آینده خواهید دید عالی برخی از نشان می دهد تلویزیون و فیلم که شروع به احساس کمی بیشتر شبیه به چیزهای که ما هنگامی که ما بازی تمام وقت.”

ذهن من پریدم همهجانبه به موضوع جاذبه های پارک در آینده به طور خاص به جنگ ستارگان کهکشان لبه آن زندگی تصویری بازی شاهین سوار شبیه ساز.

“من به شما تضمین دوستان ما در Lucasfilm آرزو می کنم آنها می خواهم تا به حال این فن آوری زمانی که آنها ساختمان هزاره شاهین سوار” Libreri می گوید.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>