Tesla supercharger stations let Tesla drivers charge their electric vehicles.

تسلا سوپر شارژر ایستگاه اجازه تسلا درایور های شارژ خودروهای الکتریکی خود را.

Stephen Shankland/CNET

برای اکثر تا به روز اخبار و اطلاعات در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس بازدید از این که وب سایت.

تسلا شکایت کرد آالمدا کانتی در روز شنبه در تلاش برای بازگشایی آن, Fremont, California, کارخانه ماشین یک فصل جدید در اجرایی ایلان ماه-مبارزه طولانی بیش از محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. تسلا نیز حرکت خواهد کرد و مقر آن در خارج از کالیفرنیا و ممکن است توقف تولید خودرو در این کارخانه در مجموع او گفت:. “من نمی messing اطراف” مشک توییتی.

“این شهرستان در حال ساخت قوانین است که به طور مستقیم در تضاد و تضعیف سیاست های اعلام شده توسط فرماندار در سفارشات” تسلا گفت: در آن طرح دعوی در دادگاه در برابر این شهرستان است. “شهرستان سفارشات باید اعلام شود از درجه اعتبار ساقط و فاقد اثر قانونی است.” (دیدن کامل دعوی نمایید.)

تسلا بسته فرمونت گیاه در ماه مارس به استان و شهرستان به دنبال محدود کردن گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد قصد دارد برای شروع به اجازه دادن به برخی از کسب و کار بازگشایی جمعه شروع یک حرکت مشک را تشویق می کردند. اما آالمدا کانتی که در آن فرمونت واقع شده است بنا به گزارش ها گفت: تسلا ندارد اجازه شروع به بازگشایی کارخانه.

آالمدا کانتی مقامات بهداشتی کار کرده اند به طور مستقیم با تسلا در یک برنامه با خیال راحت به بازگشایی کارخانه این شهرستان گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. “این تیم در تسلا شده است پاسخگو به ما راهنمایی و توصیه ها و ما به جلو نگاه به آینده به یک توافق در یک ایمنی مناسب طرح به زودی” این شهرستان گفت. مردم و کسب و کار ساخته شده اند فداکاری را به صرفه جویی در زندگی می کند و “ما نیاز به ادامه به با هم کار کنند بنابراین کسانی که فداکاری نمی هدر برود.”

این اختلاف نشان می دهد اولویت های متناقض در تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر: راه اندازی مجدد کسب و کار اجازه می دهد تا مردم را وادار به کار می کنند اما شل کردن پناهگاه در محل محدودیت خطرات به سلامت عمومی است. بیش از 78,000 مردم در ایالات متحده و 277,000 نفر در سراسر جهان کشته شده اند از COVID-19 با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

Elon Musk منافذ در توییتر

مشک که گرفته موضوع را با آنچه که او به نام کروناویروس “وحشت” اصلا خوشحال است در مورد محدودیت های اعمال شده در شرکت برق-تولید خودرو. تسلا به تازگی آغاز شده و تولید آن مدل Ya متقاطع بر اساس مدل قبلی 3 سدان.

“تسلا است که پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر آالمدا کانتی بلافاصله. این غیرمنتخب & نادان ‘موقت افسر بهداشت’ از گردشگاه عمومی اقدام بر خلاف فرماندار, رئیس جمهور, قانون اساسی ما آزادی & فقط ساده حس مشترک!” مشک و گفت: در یک صدای جیر جیر.

“رک و پوست کنده این نهایی کلش” مشک اضافه شده در یکی دیگر از صدای جیر جیر. “تسلا در حال حاضر حرکت آن HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله. اگر ما حتی حفظ فرمونت فعالیت تولید در همه آن خواهد بود [بستگی] چگونه تسلا درمان در آینده است. تسلا در گذشته خودروساز در سمت چپ CA.”

کارخانه تسلا می تواند بازگشایی مارس 18

آالمدا کانتی مشغول به کار بود در یک برنامه به اجازه تسلا بازگشایی کارخانه در 18 مه یک شهرستان official, Scott Haggerty, نیویورک تایمز گفت. اما تسلا اجرایی به او گفتم شنبه که مشک بود فکر پیگرد و آهسته صحبت های او با تسلا.

سلامت رسمی مشک انتقاد دکتر اریکا پان موقت افسر بهداشت در آالمدا کانتی را تقسیم واگیر کنترل و پیشگیری بیماری. او رفت و به دانشگاه تافتز پزشکی تا به حال اقامت در دانشگاه کالیفرنیا-سان فرانسیسکو دانشکده پزشکی و مشغول به کار در اطفال بیماری های عفونی در بیمارستان UCSF Benioff کودکان اوکلند.

پان نمی بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. تسلا نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر و تسلا وکلای کاهش یافته است به نظر.

تسلا جزئیات طرح خود را برای راه اندازی مجدد کارخانه عملیات در 38 صفحه به عقب-به-کار طرح منتشر شده روز شنبه در وب سایت خود را. “ما راه اندازی مجدد برنامه ریزی نتیجه ماه از برنامه ریزی دقیق و آماده سازی است. آن بود که پس از مدل جامع از بازگشت به کار طرح ما تاسیس ما در شانگهای Gigafactory که دیده است صاف و سالم عملیات طی سه ماه گذشته” تسلا گفت. “شهرستان موقعیت سمت چپ ما هیچ چاره ای جز اقدام قانونی به اطمینان حاصل شود که تسلا و کارکنان آن می تواند بازگشت به کار.”

فرماندار کالیفرنیا به طرح بازگشایی کسب و کار

کالیفرنیا, سیاست برای بازگشایی کسب و کار است که چهار مرحله طرح است. “ما در حال حاضر در مرحله اولیه 2 که در آن خرده فروشی (منظقه و تحویل تنها) مربوط به تدارکات و ساخت و ضروری کسب و کار می تواند باز” دولت طرح وب سایت در روز جمعه گفت. این برنامه ارائه می دهد یک ارائه برای شهرستان به حرکت سریع تر اگر آنها آمادگی داشتند.

آالمدا کانتی و شش دیگر در منطقه خلیج سان فرانسیسکو استان ها گفت: آنها در حال کار “برای پیدا کردن راه هایی برای بازگشایی بیشتر کسب و کار و فعالیت با خیال راحت.”

“ما درک که فرماندار به رسمیت می شناسد که کالیفرنیا جوامع نهفته متفاوت با کروناویروس و می تواند تصمیم گیری در سطح محلی” شهرستان ها گفت: در روز شنبه در بیانیه ای. “ما در محیط زیست در حال حاضر اگر یک county سفارش متفاوت از یک دولت به منظور محدودیت های بیشتری سفارش پیشی می گیرد.”

شهردار فرمونت لیلی مه ارائه تسلا برخی از پشتیبانی. “به عنوان پناهگاه های محلی-در-محل سفارش همچنان بدون مقررات به صورت عمده فعالیت های تولیدی مانند تسلا به رزومه من رو نگران پیامدهای بالقوه برای منطقه ای ما اقتصاد است. ما می دانیم که بسیاری از ضروری کسب و کار ثابت کرده اند که می تواند با موفقیت با استفاده از دکمه های سخت ایمنی و اجتماعی فاصله شیوه” و این باید ممکن باشد با عمده تولید سایت های بیش از حد او گفت: در یک شنبه بیانیه ای. این شهر را حمایت تسلا به عنوان به زودی به عنوان آن را “متعهد به یک متفکر رویکرد متعادل … که باقی می ماند امن برای ما Fremont, جامعه,” او گفت:.

تسلا در حال حاضر دفتر مرکزی در پالو آلتو کالیفرنیا در سراسر خلیج از Fremont.”من خواهد بود واقعا غم انگیز و نا امید اگر @تسلا چپ @cityofpaloalto و آماده برای کمک به” پالو آلتو شهردار Adrian خوب توییتی شنبه.

نه هر کس شد به عنوان دلسوز. “Elon Musk را تهدید می کند به دور از مردم شغل مگر اینکه او را مجاز به خطر سلامت خود را. سرمایه داری در آن بدترین” سابق کار, منشی, Robert Reich توییتی.

تسلا در مقابل آالمدا کانتی قانون… توسط jonathan_skillings در Scribd

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de