دوچرخه بوم: Montrealers از جان گذشته برای دوچرخه در میان coronavirus shutdown

با کروناویروس بحران در نوسان کامل است و اقتصاد در حال رکود بسیاری از مونترال کسب و کار رنج می برند.

اما دوچرخه مغازه ها شده اند استثنا; آنها دیده می شود افزایش در کسب و کار.

کارولین Piché فقط گل مناسب روز مادر, هدیه برای مادر او سوزان.

“ما در حال انجام بسیاری از ماندن در خانه شده است و او مایل به عقب بر گردیم در شکل” Piché گفت.

اما پیدا کردن یک دوچرخه بود و هیچ کار آسان است.

“کاملا oh my God آنها به فروش می رسد در همه جا” Piché گفت. “من رفتم به کانادا تایر دیروز و من سعی کردم به پیدا کردن یک کلاه و آن را غیر ممکن بود.”

ادامه مطلب: رجینا مغازه دوچرخه مشغول خدمات فروش در طول COVID-19 همه گیر

Lamar Timmins, مدیر Allo Velo در Griffintown می گوید او مبارزه برای دیدار با تقاضا است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

Timmins می گوید که او به فروش می رسد از چند مدل دوچرخه. فروش خود را برای این ماه باید تقریبا سه برابر شده است.

[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]

“دوچرخه های جدید کاغذ توالت در حال حاضر.”

غول, مونترال, فروشگاه دوچرخه در Notre-Dame-de-فضل است وز با کار.

“این یک کابوس است. ما آب گرفتگی توسط هر سبک از پرس و جو گفت:” صاحب Olivier لا روشه.

او می گوید این فروشگاه نیز با داشتن تاریخی نجومی برای فروش.

تقاضا برای تعمیرات نیز بالا است.

“در حال حاضر شما می توانید بر این باورند اگر شما پنچر آن را حداقل دو تا سه هفته برای ما به تعمیر آن؟” اولیور گفت.

تورنتو شروع به بسته شدن جاده ها به ماشین ها برای پیاده و دوچرخه سواران در طول COVID-19 همه گیر

تورنتو شروع به بسته شدن جاده ها به ماشین ها برای پیاده و دوچرخه سواران در طول COVID-19 همه گیر

یکی از دلایل تقاضای او می گوید که مشتریان در حال تلاش برای دور ماندن از حمل و نقل عمومی.

“من می خواهم نه نه (رفتن در مترو) گفت: Genevieve Asselin یک مشتری غول مونترال.

او به تنهایی است.

به عنوان یک نتیجه مستقیم از COVID-19 کانادایی در حال تعویض خود رفت و آمد عادات.

یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط مشاوران تحقیقات بازار Northstar همکاران تحقیقات نشان می دهد که 40 درصد از کانادایی ها احساس می کنید که سوار حمل و نقل عمومی قرار می دهد و آنها را در معرض خطر ابتلا به کوروناویروس. سی درصد می گویند که آنها در حال استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

Workers apply paint on the bike path in Venezia street ahead of Phase 2 of the Coronavirus emergency, in Milan, Italy. May 2nd 2020.
کارگران اعمال رنگ در مسیر دوچرخه سواری در ونیز خیابان جلوتر از فاز 2 از coronavirus اضطراری در میلان, ایتالیا. آوریل 2 سال 2020 است. . سازمان حفاظت محیط زیست/مراد بالتی TOUATI
Workers apply paint on the bike path in Venezia street ahead of Phase 2 of the coronavirus emergency in Milan, Italy.
کارگران اعمال رنگ در مسیر دوچرخه سواری در ونیز خیابان جلوتر از فاز 2 از coronavirus اضطراری در میلان, ایتالیا.
Councillor for mobility and public works Marco Granelli rides on the new bike path built on Venezia street in view of Phase 2 of the coronavirus emergency in Milan, Italy, May 2, 2020. .
عضو شورا برای تحرک و کار و مارکو Granelli سواری بر روی دوچرخه های جدید مسیر ساخته شده در Venezia خیابان با در نظر گرفتن فاز 2 از coronavirus اضطراری در میلان, ایتالیا, آوریل 2 سال 2020 است. . سازمان حفاظت محیط زیست/مراد بالتی TOUATI

به عنوان شهرستانها بازگشایی در سراسر جهان و مقامات در حال ساخت اتاق بیشتر برای مسیرهای دوچرخه سواری.

در میلان 35 کیلومتر از خیابان ها تبدیل خواهد شد به تهیه کردن به دوچرخه سواران و عابران پیاده است.

محلی دوچرخه سواری, به اعتقاد فعالان این می تواند یک فرصت برای مونترال به دنبال کت و شلوار.

“در خیابان ها که شما می توانید آن را انجام دهید اگر شما در واقع می تواند فقط بگو OK وجود دارد رفتن به بیشتر رانندگان در این ویژه خیابان,’ آره سپس به وضوح آن را مانند بهشت برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران” گفت: Daniel لامبرت یک سخنگوی مونترال دوچرخه ائتلاف.

ادامه مطلب: Coronavirus — کلگری گروه راه اندازی دادخواست به دنبال فضای بیشتری برای دوچرخه سواران و عابرین پیاده

شهر مونترال می گوید این کار در تابستان آن برنامه در حال حاضر — که شامل ساخت اتاق بیشتر برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

مشاهده link ”

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>