انگلستان Coronavirus تلفات توسط 545 به 35,341

اضافی 545 نفر کشته شده اند در انگلستان پس از ابتلا به کروناویروس در طول یک دوره 24 ساعت بالاترین افزایش روزانه

توسط SALAMNEWWS در 31 اردیبهشت 1399

اضافی 545 نفر کشته شده اند در انگلستان پس از ابتلا به کروناویروس در طول یک دوره 24 ساعت بالاترین افزایش روزانه برای یک هفته - دولت تایید کرده است.

افزایش به مجموع تعداد تلفات اعلام شده توسط وزیر محیط زیست جورج Eusticeduring دولت جلسه توجیهی روزانه از خیابان داونینگ به ارمغان می آورد تعداد کل افراد فوت کرده اند در تمام تنظیمات پس از آزمایش مثبت برای این ویروس به 35,341.

در ضمن در مجموع 2,412 مورد جدید تایید شده است آوردن تعداد کل عفونت به 248,818.

فقط بیش از 10 ، 000 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری با این ویروس را از 11,716 این زمان آخرین هفته است.

دولت را تایید کرد 89,784 آزمون برای این ویروس انجام شده در سراسر آخرین دوره 24 ساعت - سقوط به زیر هدف دولت به انجام بیش از 100 ، 000 به صورت روزانه و در عین حال دوباره.

استاد خانم آنجلا مک لین معاون مشاور علمی وجود دارد گفت: یک "پایدار کاهش در تمام چهار نفر از ملت ما" در شماره Covid-19 بیمارستان بیماران نیاز به تهویه مکانیکی - یک نشانگر از کسانی که بدترین آسیب دیده پس از ابتلا به ویروس.

صحبت کردن بینندگان از طریق ارائه اسلاید روزانه توجیهی, خانم آنجلا همچنین گفت وجود دارد ادامه داد: "کاهش مداوم" در تعدادی از coronavirus مرتبط با مرگ و میر نشان داده شده در اطلاعات منتشر شده.

این می آید به عنوان دولت به دنبال خروج از مستند با یک تماس ردیابی عملیات قادر به به طور کامل ردیابی و حاوی آینده گسترش ویروس - که ادعا کرده زندگی حداقل 320,816 مردم در سطح جهان است.

در پاسخ به یک سوال از یک عضو در درس های آموخته شده از کشورهای دیگر Dame Anglea گفت بریتانیا سعی خواهد کرد به تقلید از کره جنوبی در پاسخ به این ویروس در ماه های آینده.

او گفت: "این یک نقطه بسیار خوب است که ما نیاز به نگاه به ما نزدیک همسایگان و همچنین کشورهای دورتر را به یاد چه کار می کند و چه مدت آن طول می کشد برای دیدن اگر چیزی کار و یا کار نمی کند.

"دو من می رسم درس خاص از خواهد بود South Korea, که در آن من احساس می کنم آنها ساخته شده الهام بخش با استفاده از انواع مختلف تماس ردیابی به منظور کنترل عفونت به حدی است که آنها در حال حاضر به یک تعداد انگشت شماری از موارد جدید در هر روز و زمانی که آنها می گویند موارد جدید آنها مردم متوسط آنها را پیدا کرده اند در جامعه به دلیل تماس خود را ردیابی کردند.

"من فکر می کنم که تجربه ای است که ما با هدف شبیه سازی.

"کشور من نگاهی به آلمان است که در آن اهمیت تست همیشه چنین بوده است و روشن است که در یک مکان از جایی که ما آموخته اند که ما نیاز به رشد ما تست تسهیلات و رشد ما مرکز آزمایش."

گزارش اضافی توسط انجمن مطبوعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن