انگلستان coronavirus تلفات توسط 111 به 39,045

انگلستان ثبت کرده است و در مجموع 39,045 coronavirus-مرگ و میر ناشی از ابتدای شیوع وزیر بهداشت مت Hancock اعلام

توسط SALAMNEWWS در 13 خرداد 1399

انگلستان ثبت کرده است و در مجموع 39,045 coronavirus-مرگ و میر ناشی از ابتدای شیوع وزیر بهداشت مت Hancock اعلام کرد - تایید بالاترین 24 ساعت افزایش در مرگ و میر مربوط به این ویروس پس از مستند اقدامات اجرا شد.

وزیر تایید 111 مرگ و میر ثبت شد در سراسر آخرین دوره 24 ساعت, با این حال مرگ و میر در مجموع افزایش 556 به ترکیب داده های تاریخی که قبلا از دست رفته از وزارت بهداشت و درمان و مراقبت های اجتماعی چهره های - سخنگوی تایید کرد.

این می آید به عنوان اقدامات جدید برای سهولت در سراسر کشور مستند معرفی می شوند - از جمله بازگشایی برخی از کلاس های مدرسه و گردهمایی شش نفر در فضاهای عمومی و خصوصی باغ بودن مجاز است.

"داده ها نشان می دهد که ما در حال پیروزی در نبرد در برابر کروناویروس" آقای Hancock گفت: روزانه در خیابان داونینگ کنفرانس مطبوعاتی. "امروز ما هستند و بنابراین قادر به ایجاد برخی از محتاط تغییرات به مستند قوانین با دقت و با خیال راحت."

در این دوره 24 ساعته تا 9 در دوشنبه 128,437 آزمايشات انجام شده یا اعزام با 1,570 نتایج مثبت است. به طور کلی در مجموع 4,484,340 آزمون انجام شده است و 276,332 موارد تایید شده اند مثبت است.

با این حال آقای Hancock هشدار داد که "این بیماری انجام نشده است".

"همه ما باید به یاد داشته باشید که در جنگ علیه این ویروس ما همه در همان سمت. ما آمده ایم تا کنون با هم ما می توانیم این مراحل را با هم.

"اما مرحله بیش از حد این بیماری انجام نشده است. ما نباید دور انداختن پیشرفت آن ساخته شده است."

و اشاره کرد که این کشور می تواند بازگشت به دقیق تر lockdown اگر لازم است برای سلامت عمومی او افزود: "ما در حال تلاش برای حرکت سیستم از این ملی پتو اقدامات به یک هدف بیشتر رویکرد - این است که چرا تست و ردیابی است که چنین بخش مهمی از آن است.

"اما ما همیشه گفته ام که ما آماده ایم به معرفی اقدامات - که آیا آن است که در سراسر کشور و یا در پاسخ به یک موضعی شیوع - در صورتی که لازم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن