نگه داشتن تعدیل برای نمرات ، معلمان و معلمان در انگلستان می گویند جلوتر از سطح و نتایج GCSE روز

معلم ها و معلم ها به روزنامه مستقل گفته اند که امیدوارند انگلستان در روشنی از زیر نوبت اسکاتلند که ده ها هزار

توسط SALAMNEWWS در 22 مرداد 1399

معلم ها و معلم ها به روزنامه مستقل گفته اند که امیدوارند انگلستان در روشنی از زیر نوبت اسکاتلند که ده ها هزار نتیجه را تحت تاثیر قرار می دهد، در نمرات، تعدیل را نگه می دارد.

دانش آموزان در انگلستان انتظار دارند که نتایج خود را در سطح بازگشت در پنجشنبه، با دانش آموزان GCSE پیدا کردن علائم خود را در هفته پس از.

نتایج در حال حاضر خارج از مرز آمده است، بحث و جدل در حال حاضر هنگامی که آن را ظهور کرد بیش از 124،000 معلم تخمین زده شده بود در حد تعدیل کاهش یافته بود.

با این حال ، معلمان به ایندیتید گفته اند که امیدوارند انگلستان پس از روز نتایج خود را دنبال نمی کند.

پپه دی ایاسیو، معلم سردر روترهام می گوید: «ما باید به دانش آموزان خود اطمینان ببخشیم که نمراتی که استاندارد شده اند، متوسط شده اند، و بازتاب واقعی توانایی شان هستند»

او به ایندیتینگ گفت: «کاری که نباید انجام بکنیم این است که در حال حاضر هیچ احساس عدم اطمینانی به ما دست دهد که طوفان را تحریک می کند در اسکاتلند اتفاق بیوواست»

معلم دبیرستان ولز گفت که می خواهد کودکان "احساس می کنند که آنها نتایج آن را قادر و نتایج که عادلانه و معقول برای آنها".

"چیزی که ما نمی خواهیم این است که مردم قادر به گفتن، و یا naysayers گفتن در یک سال و یا حتی در روز، آنها به دست آمده که نتیجه اما آنها آن را سزاوار نیست و یا آن را در روز من سخت تر بود، معلم مدارس متوسطه گفت: ". "اين همون ذره ايه که بيشتر نگرانم ميکنه"

اندي بايرز، معلم مدرسه درهام گفت که او همچنين فکر مي کرد که بايد نمره ها رو استاندارد کنيم

"این انتقاد از معلمان نیست که بگویند قرار است برخی از پایین رفتن وجود دارد، او می گوید، "چرا که معلمان تمام اطلاعات موجود نیست."

"A* درجه به یک معلم ممکن است متفاوت برای یک معلم در مدرسه های مختلف، "مدرس مدرسه Framwellgate Durham گفت، همچنین اضافه کرد: "باید برخی از عناصر مقایسه بین سال های قبل وجود دارد."

بسیاری از کودکان در اسکاتلند تحت تاثیر قرار گرفت زمانی که بیش از 124,000 نمرات در حد تعدیل پایین تر شد - تصمیمی که در حال حاضر معکوس شده است.

برخی از اتحادیه ها از انگلستان به دنبال سرب اسکاتلند و نمرات آزمون متوسط قراضه.

لغو امتحانات grade اسکاتلندی به دلیل پاندمی کوروناویروس منجر به قرار گرفتن سیستم درجه بندی جدیدی شده بود که تخمین نمرات معلمان برای دانش آموزان توسط اداره صلاحیت اسکاتلند (SQA) در حال میانه شدن است.

این بر اساس معیارهایی شامل عملکرد گذشته مدارس و در نتیجه نرخ قبولی برای دانش آموزان بالاتر از محروم ترین مناطق اسکاتلند که درصد بیشتری از کسانی که از مدبرترین نقاط کشور کاهش می یابد، بود.

لاریسا کندی، رئیس اتحادیه ملی دانشجویان grade(NUS) گفت: «در این شرایط بی سابقه، دولت بریتانیا باید با جمع آوری نمرات متوسط، رهبری اسکاتلند را دنبال کند.

"این اقدام موقت باید برای جلوگیری از وضعیتی که در آن gradeهزاران دانش آموز نمره آنها سزاوار به دلیل محل زندگی خود را دریافت نمی کنند."

طرح های فعلی برای درجه بندی در انگلستان به این معنی است که مدرسه چه نمراتی را که آنها معتقدند کودکان در امتحانات می شدند، که به دلیل ویروس کوروناویروس لغو شده اند، ارائه می کنند.

این ها توسط هیئت های امتحانات اداره شده اند تا مطمئن شوند نتایج امسال به طور قابل توجهی بالاتر از سال های قبل نیست و ارزش نمرات دانش آموزان تضعیف نمی شود.

به عنوان بخشی از فرایند استانداردسازی، هیئت های امتحان نیز داده های عملکرد تاریخی را در نظر گرفته اند تا نسبت دانش آموزانی که در سال های گذشته به هر نمره ای دست یافته اند را مشخص کنند. مدارس قادر خواهند بود تا نمرات درخواست تجدید نظر را در صورتی که احساس می کنند آنها به طور ناعادلانه توسط همگروه قبلی تحت تاثیر قرار گرفته است نه "نماینده" از سال جاری است.

درجه های فردی ممکن است پس از تعدیل به سمت بالا یا پایین تنظیم شده باشد.

کارولین* معلم در همپشایر به روزنامه مستقل می گوید که فکر می کند این تعدیل نمرات ی که توسط مدارس تخمین زده می شود ضروری است.

"پیش بینی معلمان ذاتی نادرست هر سال است، زیرا پیش بینی ها به وضوح بر اساس آنچه معلم فکر می کند کودک به دست می گیرد، است، او می گوید. اما هر سال نمرات بر اساس منحنی زنگ و قوس تصمیم گیری می شود."

او اضافه کرد: "شما ممکن است فکر می کنم که شما یک دانش آموز که می خواهید به گرفتن چهار، که در حال حاضر یک پاس، چرا که شما فکر می کنید آنها به خوبی به عنوان یک بچه سال قبل از که چهار. "

با این حال ، در واقع ، کودکان ممکن است در سطح ملی بهبود یافته اند ، قرار دادن مرزهای درجه بالا ، کارولین اضافه کرد.

معلم همپشایر می گوید که او همچنین نگران برخی از مدارس ممکن است نمرات تورم نگه دارید اگر هیچ تعدیل پایین وجود دارد.

Erin Bleakley (centre) joins protesters in George Square in Glasgow to protest against the Scottish Qualifications Authority (SQA) method of producing exam results this year (Andrew Milligan/PA Wire)
ارین بلیکلی (مرکز) به معترضان در میدان جرج در گلاسکو می پیوندد تا به روش اعتراض ی علیه صلاحیت اسکاتلندی ها (SQA)در تولید نتایج امتحانات امسال (اندرو میلیگان/پی ای وایر) (اندرو میلیگان/پی ای سیم) اعتراض کنند

در نتیجه تغییرات در اسکاتلند، نرخ جدید پاس عالی برای سال ۲۰۲۰ ۸۹/۲ درصد، ۱۴/۴ درصد بالاتر از سال قبل است.

نرخ ملی 5 پاس نیز با افزایش 10.7 درصدی به 88.9 درصد افزایش یافته است، همچنین نرخ پاس عالی پیشرفته به 93.1 درصد افزایش یافته است- افزایش 13.7 درصدی.

برخی از دانش آموزان با بالا رفتن ده ها هزار نمره، پس از اعلام بیش از 124،000 نتایج که به عنوان بخشی از روند تعدیل کاهش یافته بود به کلاس معلم اصلی بازگشت.

واکنش روز نتایج اسکاتلندی را دنبال کرده بود، با فراخوانی برای وزیر آموزش و پرورش استعفا و اعتراض دانش آموزان در مورد چگونگی نمرات نهایی رسیده است.

جان اسوینی، دبیر آموزش و پرورش اسکاتلند، گفت: واکنش از دانش آموزان عصبانی و پدر و مادر در روش که دانش آموزان به طور نامتناسب از زمینه های محروم تحت تاثیر قرار "وزن" تمایل دولت اسکاتلند برای سرکوب تورم درجه.

دولت اسکاتلند گفت که آنها در مورد نگرانی ها در مورد نتایج آزمون انگلیسی اظهار نظر نمی کنند. گروه آموزشی برای اظهار نظر توسط ایندیتانزدیک شده اند.

*نام واقعی او را به عنوان او بدون رضایت کارفرما صحبت نمی

گزارش اضافی توسط انجمن مطبوعات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن