Facebook را بار بیشتر نفرت محتوا در تبلیغات به عنوان تحریم میدارد بخار - CNET

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل livestreamed داخلی سالن شهر در روز جمعه. تصویر توسط Queenie ونگ/CNET Faceboo

توسط SALAMNEWWS در 7 تیر 1399
screen-shot-2020-06-26-at-11-13-26-am.png

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل livestreamed داخلی سالن شهر در روز جمعه.

تصویر توسط Queenie ونگ/CNET

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ روز جمعه گفت که این شبکه اجتماعی خواهد شد شروع به برچسب زدن به محتوای آن قابل انتشار می یابد اما آیا نقض قوانین خود را. Facebook نیز نوار گسترده تر دسته از نفرت محتوا در تبلیغات یک حرکت است که می آید به عنوان Coca-Cola, هوندا و دیگر مارک های بزرگ جلو و تبلیغات از شبکه های اجتماعی در اعتراض.

شبکه های اجتماعی را تعریف صدق نمی کند به محتوا که مانع رای دادن یا تحریک به خشونت که Facebook گفت: آن حذف خواهد شد حتی اگر آن می آید از سیاستمداران است. توییتر یک رقیب شبکه های اجتماعی شده است با اضافه کردن اعلامیه به توییت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که اجرا گرفتار قوانین خود را مورد ستایش خشونت است.

Facebook نیز نوار تبلیغات که حاوی ادعا می کند که مردم از برخی از گروههای نژادی یا اقوام یک تهدید فیزیکی و ایمنی و بهداشت و یا بقای هر کس دیگری. آن را نیز منع تبلیغات که بیان تحقیر اخراج و یا نفرت از مهاجران و پناهندگان و یا نشان می دهد آنها به نحوی پایین تر.

"ما می خواهیم انجام دهیم در اینجا برای منع این نوع تفرقه و التهابی شعارهای استفاده شده است که به ایجاد اختلاف," زوکربرگ گفت: در یک داخلی تاون هال که شد livestreamed on Facebook.

این شرکت شروع خواهد شد اتصال لینک به پست مورد رای گیری از جمله از سیاستمداران که مستقیم به کاربران جدید آن رای گیری مرکز اطلاعات. این لینک به شما کمک Facebook مقابله با سختتر پست های که در آن معلوم نیست اگر کاربر در حال تلاش برای سرکوب رای گیری از جمله ادعا می کند که یک شهرستان شناخته شده به عنوان یک COVID-19 کانون. "این نه یک قضاوت از اینکه نوشته های خود را دقیق هستند اما ما می خواهیم مردم را به دسترسی به اطلاعات معتبر یا راه است،" Facebook گفت: آن را نیز به بان کی مون نوشته است که ادعاهای دروغین که ما مهاجرت و گمرک عوامل در حال بررسی برای مهاجرت مقالات در حوزه های رأی گیری و هماهنگ تهدیدات که تداخل با رای گیری.

Facebook ندارد ارسال پست ها و تبلیغات از سیاستمداران به واقعیت چکرز یک سیاست است که کشیده شده است انتقاد از نمایندگان مجلس با حمایت گروه ها و خود کارکنان. تغییرات جدید به طور کامل نمی آدرس چگونه Facebook تفسیر کرده است قوانین خود را وقتی که می آید به بحث پست های مغلوب ساختن پیشی جستن. در توییتر با برچسب دو توییت از مغلوب ساختن پیشی جستن است که شامل ادعاهای دروغین در مورد پست الکترونیکی-در آراء اما Facebook را ندارد هر گونه اقدام علیه کسانی که در همان پست در آن شبکه اجتماعی است. Facebook مشخص است که تهمت بود درگیر شدن در یک بحث سیاسی در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری به طور مستقیم دلسرد مردم از رای دادن. توییتر همچنین افزود: یکی دیگر از اطلاع بر مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها که در آن او در پاسخ به این اعتراضات بیش از مرگ پلیس قتل جورج فلوید با بیان "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." توییتر تعیین پست نقض قوانین خود را در برابر ستایش خشونت اما Facebook گفت: این سخنان نمی نقض سیاست های خود را به دلیل تهمت اشاره گارد ملی به طوری که شرکت جزئیات آن را به عنوان هشدار در مورد استفاده از دولت از زور است.

Facebook تحت فشار بوده است به انجام بیشتر برای مبارزه با اطلاعات غلط و بیان نفرت از تبلیغ.ضد افترا, لیگ, NAACP, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک خواستار کسب و کار برای توقف خرید تبلیغات در Facebook در ماه جولای. انجام این کار گروه گفت: "قرار داده خواهد شد فشار در Facebook به استفاده از آن 70 میلیارد دلار سالانه درآمد حاصل از تبلیغات برای حمایت از افرادی که اهداف نژادپرستی و نفرت و افزایش ایمنی برای گروه های خصوصی در سایت. کالاهای مصرفی غول پیکر, Unilever, ارتباطات از راه دور شرکت Verizonآشامیدنی غول پیکر, Coca-Cola, بستنی با نام تجاری Ben & jerry's (که متعلق به Unilever) و لباس در فضای باز نام تجاری شمالی در میان شرکت های بزرگ و برندهای است که باید پیوست #StopHateforProfit مبارزات انتخاباتی.

با وجود تلاش برای مبارزه با تبعیض حقوق مدنی طرفداران می گویند Facebook اجازه داده است محتوا است که می تواند به تحریک خشونت علیه معترضان که در حال مبارزه برای عدالت نژادی در پی مرگ جورج فلوید Breonna تیلور تونی McDade, Ahmaud Arbery و Rayshard بروکس.

این ADL می گوید نزدیک به 100 مارک های پیوست تحریم. این گروه ها درخواست Facebook برای ایجاد تغییرات از جمله ایجاد یک جداگانه حد اعتدال خط لوله برای بیان نفرت اجازه می دهد برخی از افرادی که هدف قرار گرفته ایم با آزار و اذیت و یا نفرت به صحبت کردن با یک live Facebook نماینده و گفتن تبلیغ چگونه اغلب محتوای آنها نشان داده شد در کنار پست های که Facebook برای حذف اطلاعات غلط و یا گفتار نفرت.

در یک پاسخ ارسال شده در وب سایت های #StopHateforProfit کمپین گفت: Facebook تغییرات کافی نبود.

"ما شده اند به پایین این جاده قبل با Facebook. آنها را ساخته اند عذر خواهی در گذشته" بیانیه ای گفت:. "آنها گرفته شده ناچیز مراحل پس از هر فاجعه ای که در آن پلت فرم خود را ، اما این اتحاد برای پایان دادن به در حال حاضر."

زوکربرگ سخنان همچنین به نظر نمی رسد برای آرام کردن تبلیغ تحریم. پس از livestream در جمعه, Coca-Cola گفت: این امر توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای حداقل 30 روز.

"وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در جهان و وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در رسانه های اجتماعی" جیمز Quincey رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کوکا کولا در بیانیه ای گفت:.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: مغلوب ساختن پیشی جستن مسائل جلوگیری به اتهام 'قدرت بدون کنترل'...

2:03

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن