برزیل coronavirus مرگ و میر پیشی بگیرد 50,000

برزیل و جهان شماره 2 coronavirus نقطه داغ پس از ایالات متحده رسما تصویب 50,000 coronavirus مرگ و میر در روز یک

توسط SALAMNEWWS در 2 تیر 1399

برزیل و جهان شماره 2 coronavirus نقطه داغ پس از ایالات متحده رسما تصویب 50,000 coronavirus مرگ و میر در روز یکشنبه یک ضربه برای یک کشور در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با بیش از 1 میلیون نفر افزایش بی ثباتی سیاسی و فلج اقتصاد است.

برزیل در حال حاضر در مجموع از 1,085,038 مورد تأیید و 50,617 مرگ و میر ناشی از 49,976 در شنبه وزارت بهداشت گفت. کارشناسان می گویند این اعداد واقعی بسیار بالاتر به دلیل عدم گسترده تست.

ادامه مطلب: برزیل می شود فقط دوم کشور به تصویب 1 میلیون coronavirus موارد

امریکا بزرگترین کشور است به طور معمول ثبت بیش از 1000 تن در روز است اما معمولا ثبت کمتری در تعطیلات آخر هفته.

برزیل خود را تایید اولین مورد از این رمان coronavirus در فوریه. 26 و گذشت 1 میلیون مورد در روز جمعه. پس از اولین ورود در کشور به ویروس' سریع گسترش فرسایش پشتیبانی از جناح راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro و مطرح شده است و ترس از سقوط اقتصادی پس از سال ها از کم خونی رشد.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

Coronavirus: چگونه استرس و خستگی است که مصرف آن عوارض این بیماری همه گیر
Coronavirus: چگونه استرس و خستگی است که مصرف آن عوارض این بیماری همه گیر

Bolsonaro گاهی اوقات به نام "استوایی مغلوب ساختن پیشی جستن" شده است به طور گسترده ای برای انتقاد از مدیریت بحران است. این کشور هنوز هیچ دائمی وزیر بهداشت پس از از دست دادن دو از ماه آوریل پس از درگیری با رییس جمهور.

Bolsonaro است دوری اجتماعی فاصله خواستار آن کار قتل اندازه گیری خطرناک تر از ویروس خود را. او همچنین ترویج دو داروهای ضد مالاریا به عنوان داروهای کلروکين و هیدروکسی کلروکین با وجود شواهد کمی کار می کنند.

ادامه مطلب: Bolsonaro را پنهان برزیل coronavirus داده های بقا حرکت: کارشناسان

روز یکشنبه Bolsonaro گفت: ارتش در خدمت ملت و ماموریت آن این است برای دفاع از دموکراسی با اضافه کردن سوخت به مواج بحث در مورد نیروهای مسلح' نقش در میان غرش ترس از شکنندگی سیاسی.

[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]

نظرات خود آمد و در همان روز خود را حامیان و مخالفان جمع آوری شده در شهرستانها در سراسر کشور در یک استارک نماد قطبش در امریکا بزرگترین کشور.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

Coronavirus: آینده دفاتر
Coronavirus: آینده دفاتر

© 2020 ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن