2021 نیسان Rogue تیزر نشان می دهد تیز چهره های جدید - Roadshow

من به طور جدی حفر این جدید جلویی. آن را مانند یک Kona شده است که از طریق فکر. نیسان ژوئن 15 شکل دادن به یک رو

توسط SALAMNEWWS در 23 خرداد 1399

من به طور جدی حفر این جدید جلویی. آن را مانند یک Kona شده است که از طریق فکر.

نیسان

ژوئن 15 شکل دادن به یک روز پر مشغله برای صنعت خودرو است. نه تنها لکسوس عقب کشیدن حجاب در آن جدید است, سدان, به نظر می رسد نیسان دارای یک پرده به جلو و عقب و همچنین.

نیسان اعلام کرد در روز جمعه که آن را اولین نسل بعدی 2021 Rogue متقاطع در 15 ژوئن در ساعت 9 صبح و همکاران. خودروساز ارائه نمی دهد تا هر گونه اطلاعات اضافی در مورد این خودرو گفت: تنها که آن را "بیش از یک طراحی مجدد."

نیسان, آیا, اما, شامل یک تیزر تصویر که به نظر می رسد به دور کل جلویی. قدیمی سرکش شلخته مقابل فاسیا شده است و بازیگران فرعی به نفع چیزی راه واضح تر در امتداد خطوط از آنچه وعده داده شده بود در یک تیزر تصویری که همچنین شامل یک اشاره از جدید Z. این تیزر که نشان می دهد برخی از ترفند دو لایه چراغهای جلو و بسیار تهاجمی تر نگاه کلی به نظر می رسد برای تایید این ادعا به بیرون درز عکس هایی که ظهور در ماه آوریل.

سرکش است و یکی از محبوب ترین Suv ها پس از این باید کاملا رونمایی کرد. در حالی که نیسان هنوز تایید نشده است هر سرکش factoids این Instagram حساب که ارسال شده به اتهام نشت ذکر ارتقاء مانند تلفن های بی سیم شارژ 9-اینچ صفحه نمایش لمسی و اپل CarPlay در میان چیزهای دیگر. ما پیدا کردن آنچه در واقع در جدید Rogue فقط در چند روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن