2021 هیوندای پرچین خوشنویسی با هدف پیدایش بیشتر حسادت - Roadshow

من کمی دارای لیت و لعل زیاد بر روی چرخ ها اما این یکی خوب سوار. هیوندای برای 2021 های هیوندای با پرچین احاطه

توسط SALAMNEWWS در 24 تیر 1399

من کمی دارای لیت و لعل زیاد بر روی چرخ ها اما این یکی خوب سوار.

هیوندای

برای 2021 های هیوندای با پرچین احاطه کردن رشد می کند و حتی بیشتر شیک و جدید خوشنویسی تر این خودروساز کره ای روز دوشنبه اعلام کرد.

ما برای اولین بار شاهد پرچین خوشنویسی شکستن پوشش در Hyundai کشور کره جنوبی در ماه مه. در آن زمان این برند که هنوز بررسی آن برای ما. به وضوح محصول و برنامه ریزان دیدم یک نقطه به صورت فوق العاده لوکس SUV در پرچین ترکیب.

آنچه باعث می شود آن را لوکس تر? برای شروع کابین تر می شود عشق با چرم دوخته درب پانل های جیر headliner و چرم سوراخ دار پیچیده فرمان. هیوندای همچنین پرتاب در برخی از خیال باف محموله طوفان یا گرداب شدید محافظ. خارج از رانندگان و مسافران ملاقات انداز لامپ و منحصر به فرد مجموعه ای از 20-اینچی چرخ نشستن در هر گوشه. عقب بالا مرکز نصب شده متوقف کردن لامپ است که در واقع دیگر بیش از حد و چراغهای عقب جدید روشنایی امضا. جلو با پرچین احاطه کردن خوشنویسی سنگ خاص مشبک الگوی برای جدا کردن آن بیشتر است.

در مکانیک طرف از همه چیز AWD استاندارد است و انتقال قدرت باقی می ماند 3.8 لیتری V6 زوج با یک هشت-سرعت انتقال خودکار. هیچ گزینه های دیگر وجود دارد در حال حاضر هر چند کره جنوبی خریداران را دریافت دیزل گزینه است. انتظار نیست که در اینجا مثل همیشه.

هیچ کلمه ای در قیمت ها برای پرچین خوشنویسی تر و تمیز اما آن را تقریبا قطعا عبور از $50,000 خوانده شده را علامت. Roadshow را در دراز مدت با پرچین احاطه کردن حلقه در $48,240 پس از یک $1,120 مقصد اتهام قرار می دهد که به خوشنویسی در $50,000-plus خاک برای اطمینان حاصل کنید. اعطا محدود تر و تمیز بسته بسیاری از امکانات را برای پول است.

حتی اگر شما در حال خرید لوکس ترین امکانات موجود در هیوندای را انجام داده پایین سبك جامد و بسته بندی برخی از تجهیزات. در حال حاضر هر پرچین ویژگی های HD, رادیو, CarPlay اپل و آندروید خودکار. قبل از خریداران تنها دستگیر امکانات اگر آنها را انتخاب پرچین با کارخانه ناوبری. چراغهای LED نیز در حال حاضر استاندارد در سراسر هیئت مدیره.

هنگامی که امید بستن برای حق بیمه بسته هیوندای نیز در پرتاب چند گزینه محبوب بنابراین مشتریان بیشتر می تواند رفتن به خانه با آنها. این بسته در حال حاضر شامل 10.25-اینچ صفحه نمایش لمسی واحد با ناوبری بزرگراه رانندگی کمک و ساخته شده است در سیستم مخابره داخل ساختمان.

این 2021 با پرچین احاطه کردن از جمله فانتزی-shmancy خوشنویسی تر و تمیز شروع خواهد شد حمل و نقل به نمایندگی های این ماه است.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: هیوندای با پرچین احاطه کردن یک جای تعجب مجلل سه ردیف...

5:43



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن